Bukan ke kalau lu duduk diam-diam aje kan elok beb... gua pun tak buat dosa dengan mengumpat lu dan lu pun tak kena maki dengan kenyataan bodoh lu... memanglah lu ni jenis manusia Umno Totok yang mempunyai Muka Tak Malu Tahap Gila Babi... kah kah kah... ada hati jugak lu mengulas berkenaan sesuatu Isu ya... konon nya pentadbiran BN di negeri itu sebelum ini sentiasa menjemput Sultan Selangor untuk hadir ke majlis sambutan ambang merdeka.... kah kah kah... siapa nak percaya cakap lu beb... cakap Pemimpin United Munafikun National Organisations (Umno)... yang dah terbukti menjadi Penyamun Harta Rakyat dari Dulu, Kini dan Selamanya kah kah kah !.

Menurut kata Bekas Penyamun ni "Pemimpin yang baik kalau tahu buat salah minta maaf apa yang dibuat.... jangan salahkan orang lain... minta maaf... bila lantik nak jadi MB menghadap Tuanku untuk angkat sumpah... bila dapat jawatan... tinggal dan tak jemput Baginda... habis madu sepah dibuang... Semasa kerajaan BN... tiap-tiap tahun kita menjemput Tuanku... terpulang kepada Tuanku untuk hadir ataupun tidak... setiap kali berjumpa dengan Tuanku sebelum majlis itu, saya juga menjemput secara lisan dan secara  rasmi untuk sambutan ambang kemerdekaan dan bacaan Yassin".

Tambahnya lagi "Kenapa jemput Anwar sebagai tetamu khas... siapa ketua kerajaan negeri Selangor... Tuanku atau Anwar... kenapa menggunakan wang rakyat untuk menjemput beliau... dalam satu majlis tak boleh ada dua tetamu khas... takkan kedua-duanya nak berucap... kenapa jemput Anwar... atas kapasiti apa... ketua parti tak boleh dijemput berucap untuk majlis kerajaan negeri"... memang tak salah menyuruh dan menegur Kerajaan Negeri terutama nya Menteri Besar... tetapi lu dan sebahagian besar Pemimpin Umno memang tak layak untuk menegur... lebih-lebih untuk menampak yang lu lagi bagus semasa jadi Menteri Besar... cermin aje muka lu beb dan tanya dengan cermin siapa lu dan sebahagian besar Pemimpn Umno yang lain... kah kah kah

Bila kata lu dan sebahagian besar Pemimpin Umno macam Munafik... nanti lu kata lah tak berbudi bahasa lah... itu lah... ini lah... dan macam-macam lagi alasan bagi membetulkan diri lu... tapi perangai lu orang macam Haramjadah lu orang sendiri pun tak mahu sedar beb... masih ada hati lu nak mengatakan yang lu semasa jadi Menteri Besar Selangor kononya macam Bagus aje ya... kah kah kah... sampaikan lu suruh Menteri Besar sekarang mohon maaf pada kesalahan yang beliau tak lakukan... sedangkan lu yang Menyamun Harta Rakyat Selangor sampai sekarang tak pernah dengar lu minta maaf... yang ada minta maaf ialah Presiden Umno Datuk Seri Haji Najib... itu pun mungkin kerana tak dapat menyamun macam lu lagi.... kah kah kah !. sumber MK


hemmmmm..... yang paling sedap didengar ialah kenyataan beliau yang berbunyi kenapa gunakan wang rakyat untuk jemput anwar ibrahim... siap kata kenapa guna wang rakyat beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.