DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 20 September 2012

PENIPUAN KUOTA HAJI PECAH... BUKAN MALAYSIA SAJA DITOLAK BAHKAN 40 NEGARA LAIN PUN SAMA... KAH KAH KAH !

Sebelum ini dikatakan Perhimpunan Bersih 3.0 yang dibuat di Kota Suci Mekkah adalah punca yang kuota tambahan kepada Jemaah Haji Malaysia disekat oleh Kerajaan Arab Saudi... tetapi hari ini Kerajaan Arab Saudi sendiri telah memohon maaf kerana telah menolak permintaan 40 negara termasuk Malaysia untuk menambah kuota haji mereka tahun ini... ianya berikutan projek-projek pembangunan sedang berjalan di di dua bandar suci Mekah dan Madinah menurut laporan akhbar-akhbar tempatan di negara tersebut hari ini.

Menurut akhbar tersebut "Kementerian telah memohon maaf kepada semua negara yang telah memohon untuk menambah bilangan jemaah mereka tahun ini... kerana projek-projek besar pembangunan di Mekah dan Madinah yang menjadikannya sukar untuk menampung jumlah yang lebih ramai," kata laporan itu yang memetik Menteri Haji Bandar al-Hajjar... sah lah beb selama hari ini kita semua ditipu hidup-hidup oleh Pemimpin Umno yang kononya Perhimpunan Bersih 3.0 menjadi punca Kerajaan Arab Saudi marah dan menolak kuota tambahan yang di mohon oleh Malaysia... kah kah kah !.

Habis semua nak ditipu dari Lembu sampaikan Kuota Haji... kah kah kah... kalau dah dasar Anak Inggeris Penjajah sebiji Perangai Inggeris Penjajah... menipu dari sekecil-kecil sampai lah ke sebesar-besarnya... gua ingatkan pun betul lah kot apa yang dikatakan oleh Pemimpin Umno yang Perhimpunan Bersih 3.0 menjadi punca kuota tambahan disekat... ialah gua pun cuba gak nak bersangka baik beb... rupa-rupanya Pemimpin Umno ni memang tak boleh dipercayai dari Dulu Kini Dan Selamanya... kah kah kah... tapikan beb ada gak Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) khasnya Pemimpin Pas masih nak percayakan Pemimpin Umno ni... kah kah kah !.

Gua kan apa beb... lu orang Pemimpin PR kalau tak sehaluan dan sampai lu orang nak maki sekali pun sesama pemimpin PR yang lain terus terang  gua katakan yang gua tak berapa kisah sangat... tapi jangan kenyataan lu orang sampai boleh memberi Pernafasan kepada Umno (United Munafikun National Organisations) yang dah nak Mampos tu... dan yang lebih Haramjadah lagi kalau nada  nya sama dengan nada Umno... simpang Malaikat 44 beb kalau Pas dan Umno bersatu... cukup lah sejarah lama ditipu oleh Umno pada tahun-tahun Pra-Sejarah menjadi Pelajaran... mintak-mintak janganlah ada lagi Pemimpin Pas yang Bangang Bin Bahlul cuba-cuba nak bergabung dengan Umno Penipu tu... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... bak kata pepatah melayu (bukan melayu umno beb... kah kah kah...) sekali masuk lubang adalah guru yang paling berkesan diatas dunia ini... tapi kalau masuk lagi dilubang yang sama untuk kali kedua... rasanya lu orang duduk teruslah dalam lubang itu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. manusia yang terbukti fasik dan munafik dari gerombolan umno bn haramjadah, terbukti syaitan sebenarnya,yang telah dikenali.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....