DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 24 September 2012

GUA TERMUNTAH BEB DENGAR HAJI NAJIB WASSATIYAH NI BERCAKAP... HAAAK... WEEEEK... KAH KAH KAH !.

Cakap depan Penyokong sendiri boleh lah beb... bila diajak berdebat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) terus telor jadi kecut beb... kah kah kah... konon-konon nya Demokrasi Terbaik lah... kesudahan nya Debat Bukan Budaya Kita... habis apa Budaya Kita... adakah dengan menganggu Progaram orang lain sebagai Budaya Kita... atau pun menjadi Baru Umno Budaya Kita.. kalau takut cakap aje takut... orang Umno tak kan kisah punya kalau pun tahu lu takut berdebat... kah kah kah !.

Hari ini beliau mengatakan bahawa masa depan negara ini adalah terlalu besar nilainya untuk diperjudikan dan adalah sesuatu yang disifatkan sebagai pantang untuk menyerahkan negara ini kepada pembangkang... kah kah kah... oiii Haji Najib... ini Negara Bukan Mak Bapak Umno yang punya lah Haji Najib Oiii... Ini Negara Rakyat Malaysia yang punya... rakyat nak pilih siapa itu hal rakyat... Janji Bersih... bukan Janji Dicapati... ataupun janji Di Tepati apabila rasa dah nak Mampos... Kah kah kah !.

Kalau rakyat boleh memperjudikan nasib selama 55 tahun untuk ditipu oleh Penyamun-Penyamun 1 Malaysia... kenapa rakyat takut untuk memperjudikan nasib kepada orang yang belum terbukti jadi Penyamun... dan kalau pun yang dipilih oleh rakyat selepas ni sama juga perangainya macam penyamun yang sebelum itu... rakyat tak rugi kerana dua-duanya pun penyamun... beza nya cuma satu dah menyamun 55 tahun dan satu lagi baru nak belajar menyamun... kah kah kah !.

Dan sudah pasti rakyat dizaman ini bukan nya seperti rakyat dizaman pra-sejarah yang mana Umno/Bn meletakan Tunggul Kayu sekali pun pasti akan Umno/Bn Menang... tapi itu tak kan terjadi lagi walaupun sepuluh kali pun Umno Mampos... dan itu jugalah yang akan dirasai oleh Kerajaan Baru selepas Kerajaan Umno/Bn merasainya... jika mereka menggulangi apa-apa Perbuatan Haramjadah yang menjadi Darah Daging kepada Umno/Bn... untuk itu soal tersilap pilih tidak timbul kecuali memilih semula Penyamun dan Syaitan yang dikenali... kah kah kah !.

Satu lagi yang lawaknya beb ialah apabila beliau menyentuh soal Kredibiliti... kah kah kah... bagi gua muntah dulu beb... dah tahan sangat rasanya tekak gua ni... haaak tuihhh... kah kah kah... lu cermin dulu muka lu beb sebelum nak bercakap soal kredibiliti... serta mengatakan pembangkang tidak membuat apa-apa kecuali mengutuk... kah kah kah... mungkin betul apa lu cakap yang Pembangkang tak buat apa-apa... tapi lu lupa yang pembangkang tak pernah menyamun harta Rakyat seperti apa yang Umno buat selama 55 tahun... 

...dan kalau lu kata sama saja walau siapa pun yang memerintah... ok lah setidak-tidak nya tak kan lu aje nak menyamun beb... bagi lah peluang kat orang lain pulak... dah 55 tahun, siang dan malam... tak ada yang kecik yang sebesar lembu NFC pun lu orang nak rembat... apa tak cukup lagi ke apa yang dah disamun... tak lu nak kumpulkan biar sampai 10 keturunan baru lu rasa puas... kalau macam itu lah selera lu... tak tahu lah gua jenis Manusia apa lah lu ni... kah kah kah !.

Berkenaan kabinet bayangan pulak memang menampakan lagi yang lu jenis Muka Tak Mahu Malu Tahap Gila Babi... sedangkan lu nak lantik Menteri Wanita pun lu tak tahu nak lantik siapa... akhirnya terpaksa lu yang memangku Jawatan tersebut... dan sememangnya lu sendiri pun hendak jawatan itu... walaupun terpaksa menidakan orang yang sebenarnya layak iaitu sepupu lu... yang sekarang menjawat Menteri Keselamatan Samseng-Samseng Barua Umno... jadi jangan lah sibuk nak tanya kabinet bayangan PR... kabinet lu pun sekarang Huru-Hara... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... pada penchacai upahan umno... lu orang stanby-stanby aje le kerja-kerja baru dalam masa terdekat ni... bukan apa gua ingatkan aje supaya lu orang tak terkena kejutan budaya jadi penganggur selepas pru13... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....