DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 22 September 2012

SYAITAN DIKENALI JADIKAN FILEM INNOCENCE OF MUSLIM DAN KENYATAAN BODOH PEMIMPIN PR SEBAGAI PENYAMBUNG NYAWA !


Seperti yang lu orang tahu lah beb... umno ni umpama orang kelemasan yang hendak tenggelam didalam air atau dalam bahasa lembutnya Dah Nak Mampos... kah kah kah... jadi bagi mencari pernafasan orang seperti ini biasanya akan memaut apa saja yang tercapai dek tangan... tak kira apa walaupun terpaksa menenggelamkan orang lain bagi mencari pernafasan... sebab itu kalau hendak menyelamatkan orang yang lemas biasanya tidak dilakukan dengan lemah lembut dalam perbuatan... tapi ianya harus dilakukan dengan agresif juga supaya orang yang lemas tidak cuba menjadi orang yang menyelamat sebagai Pelampung... kah kah kah !.


Oleh sebab itu apabila terkeluarnya filem Innocence of Muslim dan krakatur yang menghina Nabi Muhammad SAW serta kenyataan Bangang Bin Bahlul Pengerusi DAP Negeri Perak... ianya ibarat Pelampung bagi Pemimpin Umno yang entah datang dari mana tiba-tiba bercakap tentang kecintaan kepada Agama Islam dan Nabi Muhammad SAW... memang tak salah bercakap tentang kecintaan kepada Nabi dan Rasul tetapi tak salah jugak kalau ada mempertikaikan keikhlasan nya seperti mana Pemimpin Wassstiyah Datuk Seri Hj Najib mempertikaikan permohonan maaf oleh Pemimpin PR Bangang Bin Bahlul Datuk Ngeh Koo Ham... kah kah kah !.


Memang gau akui kenyataan Ngeh Koo Ham adalah satu kenyataan Paling Bodoh kerana tidak dapat membaca yang kenyataan beliau tersebut akan dijadikan Pelampung oleh Pemimpin Umno... sepatutnya beliau bertanyakan rakan dalam PR yang lain berkenaan Isu tersebut sebelum mengeluarkan kenyataan... sebab Pemimpin dan Penchacai Upahan Umno akan menggunakan segala cara bagi menghalang mereka dari terus lemas dengan Isu-Isu Penyelewengan yang Wassatiyah, Maqasid Syariah dan Ikut Sunnah Rasullullah... untuk itu kepada Kepimpinan PR jangan lah kalau tak Pandai dalam sesuatu Isu tapi nak berlagak Pandai ok... atau lu orang boleh pergi mampos sekali kalau masih berbuat perkara-perkara Bangang Bin Bahlul tersebut... kah kah kah !.


Buat Pemimpin Umno dan segala Isi didalam nya... baik lah lu orang cermin muka lu orang dulu beb sebelum nak claim lu orang sebagai Pejuang Agama Islam dan Pencinta Nabi Muhammad Saw... janggut Nabi Muhammad yang Pemimpin lu tak nampak pun boleh dipermainkan dengan panjangnya dan sebagainya... jadi jangan lah lu orang beragan nak jadi Pejuang Agama dan suruh Pas keluar dari PR sedangkan lu orang masih berperangai macam Haramjadah... segala benda lu orang nak tipu... dari lembu sampaikan ke kuota Haji... tak cukup siang,malam dan subuh asek nak menabur Fitnah hanya kerana nak mempertahankan Kerajaan Korupsi yang hampir nak Mampos... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu orang cakap lah apa pun wahai pemimpin dan penchacai upahan umno... bagi gua umno adalah united munafikun national organisations... hendak menonjol konon nya diri lu orang baik tetapi tidak berbuat baik dan memperbaiki diri... yang lu orang buat hanya fitnah keatas orang lain bagi menggambarkan lu orang baik walaupun sebanarnya lu orang haramjadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Setuju bro. memang pemimpin PR ni kerap sangat buat kenyataan bodoh yang memberikan puluru survival kepada UMNO terutamanya.

    Bukan sedikit impaknya dan bukan sedikit pula masa terbuang untuk menanganinya semula.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....