DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 5 Ogos 2012

PEMIMPIN UMNO TUBUH PANEL UNTUK MENIPU... KAH KAH KAH !


Sesudah membuat kerja dengan sambil lewa atau pun tidak menggunakan akal yang waras maka untuk mengesahkan keraj-kerja tersebut maka ditubuhkan pulak lah Panel... ianya tidak lain hanya untuk mengesahkan segala kerja-kerja gila Pemimpin Umno dan yang sewaktu dengan nya... sedangkan penubuhan bukan nya Percuma... dan ianya perlu dibayar... dan bukan dibayar dengan menggunakan Harta Mak Bapak Pemimpin Umno... dan sudah tentu ianya dibayar mengguna Harta Rakyat.

Kerana sudah tentu ianya melibatkan Masa, Tenaga dan Individu yang ditugaskan menganggotai Panel semata-mata hanya untuk mengkaji sesuatu perkara yang telah diluluskan... yang mana ianya dapat dielakan jikalau sesuatu Perkara tersebut dilakukan dengan perancangan yang teliti... tetapi memang dasar Pemimpin Umno yang tak mahu berfikir maka terjadi perkara-perkara sebegini... demi untuk mengesahkan segala Penipuan yang Pemimpin Umno lakukan akibat kebebalan mereka.

Kalau dilihat dari Panel yang ditubuhkan, rasanya di zaman Datuk seri Haji Najb lah yang paling banyak ditubuhkan Panel untuk mengaji sesuatu Perkara yang telah diluluskan... antaranya Panel Bersih2, Panel Lynas, Panel Bersih3, Panel NFC, Panel Sistem Baru Penjawat Awam (SBPA), Panel Lagu Hari Kemerdekaan dan yang terbaru Panel Royalti Minyak Kelantan... dan dalam banyak Panel tersebut yang paling Bangang dan Bahlulnya ialah Penubuhan Panel Tema Hari Kemerdekaan dan Panel Royalti Minyak Kelantan.

Apa perlunya menubuhkan Panel Lagu Hari Kemerdekaan yang dikatakan di Ciplak dari Lagu Ketuhanan yang di diterbitkan di Indonesia dan apa perlu juga menubuhkan Panel Royalti Minyak Kelantan... jawapan nya mudah sahaja... penubuhan Panel Lagu Hari Kebangsaan hanya untuk menutup Kebodohan Datuk Seri Rais Yatim yang dikatakan Penulis lirik lagu tersebut... dan penubuhan Panel Royalti Minyak Kelantan hanya untuk menipu rakyat Kelantan yang konon nya Pemimpin Umno perihatin terhadap Isu Royalti bagi meraih Undi dalam Pilihan Raya Umum ke13 (PRU13).

Tapi kan beb... pemimipin-pemimpin Umno ni ingat rakyat sekarang masih boleh percaya dengan apa yang dia orang nak tipu... seperti rakyat-rakyat dulu-dulu di zaman pra-sejarah yang mana diletakan tunggul kayu jadi calon pun Umno/Bn boleh menang... kah kah kah... mungkin kalau dengan penyokong-penyokong Umno/Bn yang membabi buta, mungkin boleh percaya beb... tapi tidak rakyat sekarang yang mendapat maklumat dihujung jari... yang mana segala penipuan pemimpin Umno dapat dibentangkan dengan fakta dan bukti sahih... kah kah kah !. 


hemmmmm..... konon nya nak membuat panel bagi mengkaji royal minyak bagi negeri kelantan,,, kah kah kah... sudah-sudah lah nak menipu wahai haji najib oiii... lu pergi simpan lah panel lu tu untuk masuk kubur bersama dengan umno selepas pru13 nanti... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. RAKYAT BUKAN LEMBU MACAM LEMBU NFC DAA ! BERAPA LAMA MAU KELENTONG DAA ? ABU SAJA PENYELAMAT RAKYAT & NEGARA!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....