DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 28 Ogos 2012

KERAJAAN SENTIASA BERPEGANG PADA MAQASID SYARIAH, TAK SUDAH-SUDAH LAH LU NAK MENIPU HJ NAJIB Oiiiii... KAH KAH KAH !.


Sebab itu gua katakan lebih senang berhadapan dengan Pengerusi Dap Yb Karpal Singh yang gua tahu bukan seorang Islam... dan apa yang diucapkan oleh Yb Karpal Singh sesuai lah dengan pegangan beliau yang bukan seorang Islam... tapi cukup susah kalau berhadapan dengan United Munafikun National Organisations (Umno)... nak kata Umno tolak Hudud nanti mereka akan kata yang Mereka pun Islam dan yang terbaru Presiden Umno kata Kerajaan sentiasa berpegang kepada prinsip Maqasid Syariah dalam pentadbiran negara ini... kah kah kah !.


Maka atas sebab itu juga gua katakan tiada bezanya antara Pemimpin Umno dengan Karpal Singh beb... cuma bezanya Karpal Singh seorang Karfir dan digelarkan Karfir Harbi oleh Pengampu-Pengampu Umno... manakala Umno diterajui oleh mereka-mereka yang mengaku mereka Islam namun tidak Yakin dengan Hudud yang ada didalam Islam itu sendiri... walaupun Umno telah memerintah hampir 55 tahun selepas Negara mencapai Kemerdekaan... tetapi masih nak menipu dengan mengatakan "Kerajaan Berpegang Kepada Prinsip Maqasid Syariah"... kah kah kah !.


Kalau setakat Perinsip saja apa barang lah Datuk Seri Haji Najib (DSHN) oiiii... lu kalau tanya Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) Negeri Pulau Pinang yang diketuai oleh Lim Guan Eng (LGE) pun kan cakap beliau mengikut cara Pemerintahan Kalifah Omar Abdul Aziz... sudah tentu yang diikuti oleh LGE adalah dari segi Prinsipnya... dan wajar beliau berkata begitu kerana LGE bukan seorang Islam... jadi apa standard lu DSHN yang hanya mengatakan "Kerajaan Berpegang Kepada Prinsip Maqasid Syariah" sedangkan lu seorang yang beragama Islam... melainkan kenyataan lu hanya untuk menipu Orang-Orang Melayu Islam bagi mengekalkan Kuasa Umno yang dah Nazak... kah kah kah !.


Sepatutnya kenyataan lu ni hanya dibuat dengar dalam dewan tertutup yang kemudian nya tidak dikeluarkan kepada Media tapi hanya didengar oleh Pengampu-Pengampu Umno sahaja... baru lah kenyataan tersebut dipercayai kerana yang mendengar hanya Pengampu-Pengampu Umno... tapi ialah dah menjadi Dasar Pemimpin Umno Memang Muka Tak Malu Tahap Gila Babi sebab itu mengeluarkan kenyataan tak pandang kiri kanan beb... masih merasa diri terbaik walaupun cara hidup dan cara memerintah macam Haramjadah... kah kah kah... saling tak tumpah mengikut perangai Keturunan Umno iaitu Inggeris Penjajah yang mengaku membuat baik kepada orang yang dijajah sedangkan hakikatnya mereka adalah PENJAJAH... kah kah kah !. sumber klik sini 


hemmmmm..... selepas tun madey mengatakan lebih baik menyokong syaitan yang dikenali dari malaikat yang tak dikenali... hari ni hj najib kata kerajaan berpegang kepada prisip maqasid syariah... syaitan mana beb yang nak ikut maqasid syariah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....