DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 30 Ogos 2012

FITNAH WWW 1 KEATAS YB NIZAR, UTUSEX MELOYA KALAH LAGI BEB... KAH KAH KAH !


Rasa-rasa gua lah satu-satunya akhbar didalam dunia ni bukan setakat di Malaysia yang paling banyak disaman ialah akhbar Utusan Malaysia atau panggilan Popularnya UTUSEX MELOYA... kah kah kah... dah lah tu bukan setakat paling banyak disaman tetapi juga paling banyak membayar saman... dan tektik terkini UTUSEX MELOYA untuk tidak membayar saman ialah dengan Memohon Maaf... sebagaimana mengikuti cara Presiden Umno dengan memohon maaf kepada Rakyat Negeri Selangor kerana Perompakan Harta Rakyat Negeri Selangor oleh Pemimpin Umno/Bn... yang mana ia mengakibatkan Umno/Bn kalah dan tak dapat Merompak lagi Harta Rakyat Negeri Selangor... kah kah kah !.


Yang terbaru ialah kekalahan berkaitan Saman yang dibuat oleh Yb Datuk Seri Nizar Jamalluddin terhadap akhbar tersebut dalam Isu nombor plet WWW 1 yang diulas oleh Yb Nizar dan jadikan bahan fitnah selepas berita kemenangan tender oleh Baginda Sultan Johor tersebar... dan hari ini tersiar didalam tweeter Yb Nizar bahawa Mahkamah telah mengarahkan UTUSEX MELOYA membayar segala yang berkaitan kepada YB Nizar... tapi yang hairan nya ialah dimana akabar ini mendapat kewangan untuk membayar segala saman-saman tersebut ya ?... nak dikatakan akhabar tersebut laku macam Goreng Pisang Panas pun tidak... kerana ada masa-masanya akhbar tersebut terpaksa diberi percuma kerana terlampau tak laku... kah kah kah !.


Dan yang menghairankan pulak ialah laporan kewangan Kumpulan akhbar tersebut bagi tahun berakhir 2011 ialah UNTUNG... kah kah kah...  tapi lu orang jangan bersangka buruk dulu beb... sebab memang mereka UNTUNG tapi bukan melalui Jualan akhbar tetapi dari Jualan Iklan... ini lagi lah gua pelik beb... siapalah yang hendak membeli Iklan dari akhbar yang tak laku tu... setelah gua siasat-siasat rupanya iklan yang laku hanya 4 nombor ekor dan iklan Along... keuntungan lain bukanya datang dari  akhbar tersebut tetapi ianya datang dari satu Majalah Lucah No 1 keluaran Kumpulan tersebut iaitu MANGGA... yang pernah diharamkan oleh Jawatankuasa Fatwa Negeri Kedah... iaitu Negeri Duli Yang Maha Mulia Yang Dipertuan Agong sekarang ni.


Sebab itu gua katakan beb yang Umno sebagai pemegang saham terbesar Kumpulan Utusan sebenarnya adalah United Munafik National Organisations... dan memang sudah menjadi Darah Daging Umno sukakan Fitnah, Sex dan Lucah... namun kepada penyokong parti tesebut apa saja yang diberitakan dari akhbar tersebut adalah betul walaupun akhbar tersebut mengatakan yang Kambing akan Bertelur... kah kah kah... atas sebab itulah Umno boleh memerintah selama 55 tahun walaupun terlalu banyak kerosakkan mengatasi kebaikan yang dibuat... tetapi itu semua tidak dipedulikan oleh penyokon Umno hanya kerana ianya atas nama umno sepeti gambar diatas... kah kah kah !. sumber gambar


hemmmmm..... apa perkataan yang boleh diucapkan kepada umno selain meminjam kata-kata pemimpin wassatiyah umno iaitu datuk seri haji najib yang berbunyi haranjadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. TEPAT SEKALI ARTIKAL INI ! SYABAS DAN SYABAS ! AKHBAR YANG TAK LAKU TAPI ADA UNTUNG ! MANA MAI DUIT MEMBIAYAI AKHBAR HARAM JADAH INI ? ADAKAH JUGA DARI SUMBER HARAM ...JADAH ? ABU JANGAN LUPA !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....