DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 30 Ogos 2012

UMNO BIKINI WAR BUAT YB HASAN ALI DAN YB NASHARUDDIN MAT ISA TELAN AIR LIUR... KAH KAH KAH !.

Kemaskini pada 12:56 tgh
Gua pun baru aje tahu yang malam ini berlangsungnya satu Parti bernama UMNO BIKINI WAR... kah kah kah... rasanya kalau lu orang nak pergi sertai masih sempat lagi beb... bukan senang nak dapat tengok satu Parti yang di namakan UMNO BIKINI WAR ni gua cakap lu... kah kah kah... gua pun rasanya nak pergi beb... kah kah kah... tapi gua nak call dulu Perjuang Akidah Yb Hasan Ali Jati dengan sahabat beliau Yb Nasharuddin Mat Isa... mana lah tahu kalau-kalau mereka nak Join gua sekali... dan suruh sama dia orang calling-calling Perkasam, Waris Malaya dan siTibai jugak... kah kah kah !.

Bukan apa beb sebab mereka dua orang ni memang nak jadikan sangat berkenaan Kerajaan Perpaduan Pas dengan Umno ni... walaupun salah seorangnya telah di kick dari Pas namun yang seorang lagi macam minta dikick sama jugak... tapi gua harap-harap jangan yang seorang ni pun dikick tapi dibiarkan aje beliau Meragan... iaitu tidak dicalonkan dalam Pilihan Raya Umum Ke13 (PRU13) nanti... sebab nya ialah kepercayaan sebahagian Ahli Pas mungkin bukan gua sahaja, sudah mula Terhakis sedikit... jadi biarkan ia menjadi sebagai Ujian untuk beliau sama ada betul atau tidak beliau Tiada Niat Untuk Keluar Dari Pas.

Sebab itu juga gua katakan yang Wassatiyah, Maqasid Syariah, Berpegang dengan Sunnah Rasullah semuanya adalah Penipuan kepada orang-orang Melayu Islam... kalau perkara sebegini terjadi dengan tanpa Pengetahuan Umum dan tidak dipromosikan dengan Hebat... gua masih lagi tak ambil pot beb... tapi kalau di Negara yang dikatakan Negara Islam oleh Pemimpin-Pemimpin Umno dan disokong pula kenyataan tersebut oleh ahli-ahli Parti yang dikatakan mempunyai keahlian 3 juta lebih... yang mana Parti tersebut pula dikatakan memperjuang dan mempertahankan Prinsip-Prinsip Maqasid Syariah... tak kan lah lu orang semua tak nampak akan Penipuan Pemimpin Wassatiyah tersebut tu beb... kah kah kah !.

Ok lah beb lu orang boleh layan lagi cerita berkenaan UMNO BIKINI WAR ini diblog-blog sahabat gua yang lain seperti disini atau disini atau disini ... kalau lu orang nak tahu cerita lebih lagi nanti gua ceritakan lepas gua Datuk Hasan Ali Jati serta Yb Nasharuddin Mat balik dari UMNO BIKINI WAR itu ya... kah kah kah... nanti akan gua ceritakan dengan lebih jelas lagi keadaan disana... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu orang pemimpin kalau tak sibuk dengan wassatiyah, maqasid syariah, berpegang dengan sunnah rasullah saw... gua pun kisah beb... tapi oleh kerana lu orang sibuk demi untuk menipu orang melayu islam terutama nya... maka terpaksalah gua sekali pun sibuk... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. Salam Mat Indera

    Jangan le fitnah beras Jati! Tak baik tau! Kan dia tu lebih 'alim dari segala ulam raja kat 1Malaysia? Tak caya tanya mufti negeri pasior berdengung tu.

    BalasPadam
  2. Salam Yong...
    biar air liur dia meleleh Yong... kah kah kah...

    BalasPadam
  3. Berita terkini.....

    Menurut Mufti Zoo Negara, adalah harus menghadiri parti bikini war ini, sekiranya TIDAK menaikkan nafsu syawat....kahkahkah....hanya orang bodoh yang akan setuju.....

    BalasPadam
  4. Berita Terkini...
    Mana satu ya Mufti Zoo Negara tu... kah kah kah...

    BalasPadam
  5. A'kum Sdr.

    Agak-agaklaa.. air liur sape yang meleleh dan biji mata sape yang akan tersembul?!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....