DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 23 Ogos 2012

DARI TIADA CERDIK PANDAI MEMASUKI UMNO SEKARANG DAH JADI SYAITAN BEB... KAH KAH KAH !

Dahulu Bekas Perdana Menteri dan juga Bekas Presiden United Munafikun National Organisations (Umno)  Tun Dr Mahathir (Tun Madey) ni pernah mengatakan "Umno dah berpuluh tahun tak bagi orang pandai masuk Umno, sebab itu kebanyakan Doktor masuk Pas"... hari beliau mengatakan pula "Lebih baik syaitan yang anda kenal daripada malaikat yang anda tidak kenal"... kah kah kah... dah lah tak pandai kemudian perangai macam Syaitan... kah kah kah !.

Yang lawaknya Bekas Presiden Umno ni ialah menyuruh rakyat mempercayai Syaitan yang dikenali... kah kah kah... sah lah beb yang Bekas Presiden Umno ni Nyanyuk nya menjadi-jadi selepas mengetahui yang Umno/Bn akan terkubur dalam menjadi Kerajaan selepas Pilihan Raya Umum ke13 (PRU13) nanti... tak cukup dengan mengatakan sebelum ini yang Hudud boleh dilaksanakan jikalau Pas menyertai Umno... hari ini beliau mengatakan pula lebih baik menyokong Syaitan yang ada didalam Umno... kah kah kah !.

Kan gua dah cakap kat lu hari tu Tun Madey... lebih baik lu Cekik dan Tedarah aje harta yang dapat semasa menjadi Perdana Menteri selama 22 tahun tu... lu tak payah nak berangan untuk jadikan anak lu tu pulak sebagai Perdana Menteri kerana itu semua akan membuat lu Meninggal Dunia dengan mata lu akan Terbeliak akibat Hajat tak kesampaian... kah kah kah... susah sangat lu tinggal aje kat luar Negara kalau lu takut ditangkap selepas Umno/Bn terkubur selepas PRU13... kah kah kah !.

Alangkah baik dihujung Usia lu yang pada adat nya Sudah Senja ni digunakan dengan menghabiskan Harta lu yang banyak tu sebelum Ajal tiba... itu pun kalau lu tak nak duduk diatas Sejadah dengan Beribadat... kah kah kah... setidak-tidak nya lu tak menambah Dosa dengan kenyataan Merapu Gila Babi lu dan gua pun tak menambah Dosa dengan Mengumpat lu Tun Madey... lu kalau nak tahu keadaan lu sekarang sama seperti Penchcai Upahan Umno yang membantu Malaikat Maut mencabut Nyawa Umno/Bn...

...Yang gua peliknya beb ialah kenapa Pemimpin Umno masih nak menggunakan khimat beliau yang terbukti menjadi sebahagian kepada Penolong Malaikat Maut untuk mencabut Nyawa Umno/Bn yang dah Nazak sekarang ni... apa dah tak ada ke idea-idea dari Pemimpin Umno/Bn yang sekarang ni menjadi Pemimpin... kenapa lah beliau yang dah Pencen terpaksa digunakan lagi untuk memberi Pernafasan kepada Umno/Bn yang sekarang ni tinggal Nyawa-Nyawa Ikan aje... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... kenyataan yang ada didalam umno adalah orang-orang bodoh bin bahlul dan berperangai syaitan bukan gua yang cakap beb tapi tun madey yang cakap... kalau lu orang penchacai upahan dan penyokong umno nak marah... lu orang marah lah dengan matan presiden lu tu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. mamak mudah lupa & nyanyuk teruk dah !adakah ini akibat bahana doa orang-orang yang dizalimi ? melayu ingat selamanya,ABU penyelamat negara !

    BalasPadam
  2. Cantik sangatlah tu, mulai saat ini, ahli UMNO bolehlah digelar 'SYAITAN BODOH'.

    Rupanya UMNO bersalasilahkan Syaitan... patutlah teruk sangat perangainya walaupun di bulan Ramadhan.

    BalasPadam
  3. Apabila setan besor besuara.

    BalasPadam
  4. syaitan tempatnya dlm penjara neraka jahanam, itu sudah pasti!....tak heranlah syaitan tua kutuk tu sentiasa dlm kepanasan dan ketakutan.

    BalasPadam
  5. yg herannya masih ada yg karat biru mahu kekal dengan karatnya itu...

    sudahlah..... lebih baik angkat kaki aje dari dihina sedemikan rupa.. tinggalkan aje mahathir dg anak pinaknya (kecuali marina) pakat2 berhijrah...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....