DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 25 Ogos 2012

PENERANGAN ISU ROYALTI MINYAK KELANTAN OLEH TOK PA BAGI MEMPERBETULKAN PENIPUAN PEMIMPIN UMNO !

Apa yang beliau nak terangkan kepada rakyat Negeri Kelantan berkenaan Isu Royalti Minyak tidak lain hanyalah untuk memperbetulkan segala Penipuan Oleh Pemimpin Umno yang selama ini telah mengarahkan Petronas supaya tidak membayar Royalti Minyak kepada Kerajaan Negeri Kelantan... ianya bagi meraih Undi Simpati Rakyat Negeri Kelantan dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang mana dijangkakan Umno akan sekali lagi Kalah Teruk... bermakna kalau Umno dapat mempertahankan Kerusi yang dimenangi dalam PRU12 pun sudah dikira Bagus dan Bonus  bagi Umno.

Untuk itu terpaksalah Pengerusi Umno Negeri Kelantan ini Menebalkan Muka beliau untuk menghadapi Rakyat Negeri Kelantan dalam setiap seisi Penerangan yang akan beliau jalankan... di mana ianya adalah terang-terangan untuk membetulkan Perbuatan Penipuan Pemimpin Umno yang tidak menbenarkan Petronas membayar Royalti Minyak... jelas ini telah Menginaya Rakyat Negeri Kelantan walaupun Majoriti Rakyat Negeri Kelantan adalah 95 peratus orang Melayu yang Beragama Islam... disini juga dapat memberi Gambaran yang Sebenar Siapa Itu Pemimipin Umno yang konon nya berjuang untuk Orang Melayu dan Agama Islam.

Kepada Rakyat Negeri Kelantan jangan lah Lu orang terpedaya dengan Penerangan Pemimpin United Munafikun National Organisations (Umno) ni yang memang mempunyai Muka Tak Malu Tahap Gila Babi... sesuai dengan Fitrah Kelahiran nya Anak Kepada Inggeris Penjajah Hasil Persetubuhan Haram Ingegris Penjajah... Yang Tak Diketahui Siapa Bapanya... dan sebab itu juga mereka masih mengaku mereka yang terbaik walaupun terang-terangan mereka lah Pengkhianat kepada Rakyat Melayu Islam Negeri Kelantan dengan Mengarahkan Pertronas supaya tidak membayar Royalti Minyak... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... tok pa dikatakan popular dikawasan parlimen jeli kerana ada nya ribuan undi pos dikalangan anggota tentera... seperti juga tengku razaliegh hamzah (kuli) yang popular dikawasan parlimen gua musang yang terdapat banyak perkampongan orang asli... tapi kalau mereka berdua ni bertanding dikawasan lain belum tentu lagi mereka berdua ni boleh menang beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. JIKA ADA LAGI ORANG MELAYU ISLAM PERCAYA KELENTONGAN TOK PA NI SAH LA DEPA ITU BUKAN MANUSIA ! SAMAAH SPESIS YANG TINGGAL DIKONDO IZAT ! ABU JANGAN LUPA !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....