DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 7 Ogos 2012

BELIAU SEDIA DISAMAN... LU PUSING LAH SELAGI BOLEH PUSING... KAH KAH KAH !

Ha ha ha ha... beliau sedia disaman beb... siapa lagi kalau tak Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim yang sekarang ni sedang menghitung hari-hari terakhir beliau sebagai Menteri dan Ahli Parlimen Jelebu... juga mungkin ini mahu dijadikan pelampung sebelum beliau tenggelam didalam Isu Logo, Tema dan Lagu Hari Kemerdekaan Negara... kah kah kah !.

Selepas memberi jawapan yang tak meyakinkan dalam Isu Logo Hari Kemerdekaan yang dikatakan beliau akan ditukar setiap minggu sehingga lah berlangsungnya Hari Kemerdekaan... yang mana ianya tak pernah dibuat oleh mana-mana Negara dan Pemimpin dalam Dunia Dulu, Kini dan Selamanya... kah kah kah... hanya beliau sahaja yang melakukan perkara tersebut kerana kesakitan Otak beliau... kah kah kah !.

Maka atas sebab itu lah beliau gua katakan Something Wrong pada Otak beliau... semuanya yang beliau ideakan berkenaan Sambutan Hari Kemerdekaan, semuanya dipertikaikan dengan alasan kukuh... daripada Temanya Janji Ditepati Yang Syok Sendiri... Logonya yang mengalah budak-budak Tadika punya idea dan akhir sekali Lirik yang beliau tulis dan Lagunya yang dikatakan menyamai lagu gospel Indonesia bertajuk Serukan Namanya.

Tetapi memang menjadi dasar Pemimpin yang Muka Tak Tahu Malu Tahap Gila Babi yang juga bersesuaian dengan fitrah Kelahiran Umno itu sendiri yang terhasil dari Persetubuhan Haram Inggeris Penjajah Tanpa Diketahui Siapa Bapaknya... maka terjadi lah perkara sebegini yang mana Pemimpin nya akan masih menegakan Benang Basah mereka walaupun jelas ia nya makin menampakan Kebodohan nya.. kah kah kah !.

Sebagai contoh di Negeri Selangor yang mana selama 50 tahun Perompak dan Penyamun Harta rakyat Negeri Selangor menjadi Pemerintah... dan ianya diakui kesalahan tersebut oleh Pemimpin Wassatiyah Demokrasi Terbaik Datuk Seri Haji Najib dengan Memohon Maaf... walaupun tak menyatakan apa kesalahan nya... namun masih meminta rakyat Negeri Selangor untuk memberi lagi Kepercayaan dan mengatakan mereka adalah Baik... kah kah kah !.

Itulah salah satu contoh Muka Tak Malu Tahap Gila Babi Pemimpin Umno yang masih mengakui diri dan Parti Yang menjadi Perompak Dan Penyamun Harta Rakyat Negeri Selangor adalah baik dan mengatakan orang lain tidak sebaik mereka beb... kah kah kah... jadi tak hairan lah dengan apa yang di tunjukan oleh Datuk Seri Rais Yatim berkenaan Isu Sambutan Hari Kemerdekaan Negara yang bertemakan Janji Ditepati Yang Syok Sendri... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... gua tak tahu lah jambatan mana yang akan beliau bakar lagi selepas ini... kerana semasa beliau membakar jambatan dahulu ianya adalah diperbuat daripada kayu... tapi sekarang jambtan dah bertukar kepada jambatan besi dan jambatan konkrik... jangan-jangan beliau akan pakai bomb c4 untuk letupkan jambatan... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. dengan kehendak Allah s.w.t, telah nampak akan kenyanyukan nya ... semakin ketara dari hari ke hari.. semoga beliau diberi hidayah ....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....