DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 14 Julai 2012

VIDEO, YANG TAK MENGAKUI BELIAU BARUA UMNO, KINI TERPAKSA MENGAKUI NYA BEB... KAH KAH KAH !

Kalau semasa video yang didedahkan oleh Ahli Parlimen Shah Alam Saudara Khalid Samad berkenaan beliau yang dikatakan menjadi Ejen kepada Umno... bagi tujuan untuk membeli Ahli-Ahli Parlimen dari Pakatan Rakyat (PR) yang dianggarkan sebanyak RM2 juta setiap seorang... dan beliau dimasa itu menafikan yang beliau adalah Ejen atau Barua kepada Umno... dan kali ini pun beliau seolah-olah tidak mahu dikaitkan dengan Umno tapi mengenalkan diri beliau sebagai Presiden Parti KITA yang belum disahkan oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS)... macam ini punya orang pun ada beb... kah kah kah !.

Akan tetapi dengan percubaan beliau untuk mendedahkan kononya satu klik video berkenaan Datuk Seri anwar Ibrahim (DSAI) yang dikatakan cuba memperlekehkan rakan-rakan PKR didalam PR  seperti PAS dan DAP... ini dengan sendirinya mengesahkan yang beliau adalah Barua Umno beb... kah kah kah... konon kisah didalam video tersebut berlaku semasa Masyuarat PKR Zon Utara yang melibatkan wakil-wakil PKR dari Pulau Pinang, Kedah dan Perlis secara berasingan... dengan mengatakan DSAI telah mengarahkan wakil-waklil PKR tersebut supaya merungkai pembahagian kerusi yang telah dipersetujui...

Konon nya menurut kata beliau DSAI seorang yang tidak jujur dan angkuh serta tidak setia dengan rakan-rakan didalam PR... kah kah kah... kalau DSAI tak jujur dengan rakan-rakan dalam PR apa ada kena mengena dengan lu beb... dan kononya ia amat bahaya kepada Rakyat Malaysia serta Negara... kah kah kah... macam lu dah tahu aje yang PR akan memerintah selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti dan Umno/Bn akan terkubur beb... kah kah kah... atau pun lu terlalu risau akan kekalahan Umno/Bn  yang membuat lu tak dapat lagi menjadi Broker Barua Umno... kah kah kah !.

Sebenar nya beb... lu cerita apa pun sekarang ni tak kan memberi kesan kepada sokongan rakyat kepada PR... kerana dosa-dosa yang dilakukan oleh Pimpinan Umno/Bn terlalu banyak dan tidak mampu ditutup oleh kebaikan ataupun jasa mereka... walaupun sebenarnya itu semua bukan jasa yang sepatutnya perlu dikenang kerana mereka yang menawarkan diri untuk menjadi wakil-wakli kepada rakyat... namun bagi tidak dikatakan kononya tidak mengenang jasa... gua katalah yang itu jasa... tapi beb... kalau jasa lu minta dikenang... tak kan dosa-dosa lu nak dilupakan begitu aje beb... tak aci lah macam tu... kah kah kah!.

 


hemmmmm..... yang lawak nya pulak kat barua umno ni ialah... beliau siap mencabar dsai supaya menjawap apa beliau katakan... oiii barua umno... lu ingat lu siapa beb nak layan lu... kah kah kah... lu sebenar lupa beb... parti yang lu jadi barua tu pernah diharamkan akibat bukan saja tikam menikam tapi terus membunuh umno... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B u.

5 ulasan:

  1. amat teruk makhluk atau spesis macam ini !mana la dia mi ? sanggup jadi pecacai parti sekutu apco sampai tak bermaruah & hilang harga diri ! anjing jalanan adalah lebih mulia jika dibandingkan dengan spesis pengkhianat & pemfitnah besar ini! ABU !

    BalasPadam
  2. kesian ...kerjanya nnti diakhirat mcamana ye..bertaubatlah..udah2 lah tuuuuu.ABU

    BalasPadam
  3. Duit jd matlamat utama, begitulah jadinya...
    RakyatUtara

    BalasPadam
  4. Terima kasih kerana sudi melawati dan memberi komen Sahabat-sahabat...

    BalasPadam
  5. Kalau orang macam dia nie la kita dok pi layan lagi persan lah , dia dok ingat kita semua suka baca atikal dia ,sapa tak kenai dia ,dia nie spesis yang dok jelan lidah bila nampak bangkai tu , jadi dok buat apa kita dok dengaq temberang dia ,dia nak cari nama dan perasan sendiri jadi biaq pi lah kat dia , esok-esok senggap lah macam Hassan Ali tu .

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....