DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 31 Julai 2012

VIDEO ULASAN DARI AHLI PARLIMEN YANG BERMARUAH.... HAAAKKK TUIIIIIHHH... KAH KAH KAH !

Sebelum lu orang dengar ulasan berkenaan Datuk Seri Lajim Hj Ukim dari Ahli Parlimen yang bermaruah ni... mari kita tanya dia apa makna maruah yang dia faham... apakah dengan masih menjadi seorang Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru yang dimenangi atas tiket Parti Keadilan Nasional (PKR)... dan kemudian nya menyokong sebuah Kerajaan yang penuh dengan Rasuah sehingga mendapat Gelaran Datuk dinamakan Bermaruah... apa punya peguam lah lu yang nak bercakap soal maruah... kah kah kah !.

Sebelum lu nak cakap pasal maruah lebih baik aje lu cermin dulu diri lu tu beb... lu lupa ke yang lu menang di atas tiket PKR dan kemudian cuba menjadi hero atas nama Islam yang konon nya bermaruah... tapi selepas di pecat lu terus menjadi Penchacai Umno/Bn sehingga mendapat Gelaran Datuk... apa lu ingat kalau lu tak menjadi Ahli Parlimen dan menjadi Barua Umno/Bn lu boleh dapat gelaran tersebut ke beb... sepuluh kali lu mampos pun bau gelaran tersebut tak kan lu terhidu punya... kah kah kah !.

Lu tu dengan Pertubuhan Perkasam yang lu sertai sekarang tak ubah seperti Penchacai Upahan yang banyak didalam alam Maya sekarang ni lu tahu tak... hidup lu kalau tak menchacai memang tak kan sempurna walaupun sedetik... bersesuian benar lah dengan ahli-ahli di pertubuhan yang diketuai oleh Yb Ibrahim Ali Al-Kataki yang juga memang tak maruah tu... memenangi kerusi Ahli Parlimen Pasir Mas atas tiket Parti Pas kemudian menjadi Penchacai kepada Umno/Bn... harap-harap lah selepas pilihan Raya Umum ke13 nanti lu dengan sahabat-sahabat lu antara ahli Parlimen yang terkubur bersama dengan Umno/Bn... kah kah kah !.



hemmmmm..... yang lawak nya lagi ketua lu tu ialah apabila mengatakan antara beliau dan parti pas adalah situasi menang menang... menang menang kepala lutut dia... dasar darah daging umno penipu... kah kah kah.... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....