DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 30 Julai 2012

BUKTI PEMIMPIN UMNO TAK GENTLEMAN BEB... KERANA TAK PECAT DS LAJIM SERTA MERTA, KAH KAH KAH !


Apa barang lah lu orang Pemimpin Umno... konon nya lu orang nak cakap soal Gntleman tapi nak membuang keahlian Umno Datuk seri Lajim (DSL) Hj Ukim pun lu orang tak berani... sampaikan Ibupejabat Umno terpaksa menghantar surat tunjuk sebab kepada DSL untuk mengetahui mengapa beliau tidak boleh dipecat... kah kah kah... tak kan lu orang tak tahu apa sebab beliau harus kena pecat sampaikan lu orang terpaksa menghantar surat tunjuk sebab beb... nampak sangat lah Gentleman lu orang hanya berani didepan Wartawan Penchacai Upahan... kah kah kah !.

Atau lu orang sebenarnya memang tak ada semangat Gentleman tersebut... dalam bahasa pasar nya ialah Tak Ada Teloq... kah kah kah... untuk penchacai upahan lu orang rilek lah dulu... jangan meroyan beb... rilek beb... kah kah kah... lu orang tak malu ke punya pemimpin yang tak Gentleman beb... dah terang-terang DSL melakukan kesalahan terhadap Umno... lagi lu orang punya pemimpin tak nak pecat beliau... konon lu orang punya pemimpin cakap DSL tak Gentleman lah kerana tak letak Jawatan sebagai Timbalan Menteri dan Ahli Umno... tapi sebenar lu orang punya pemimpin yang tak ada teloq beb... kah kah kah !.

Lain kali suruh lu orang punya pemimpin belajar cara-cara nak jadi Gentleman dengan Pemimpin Pas beb... kah kah kah... mereka sanggup memecat Datuk Hassan Ali Jati dari Parti Pas kerana dikatakan melanggar etika Parti... atas sebab memandai-memandai dan membelakangkan Arahan Pucuk Pimpinan Pas... kah kah kah... sekarang ni DSL bukan sahaja melanggar arahan Parti bahkan hendak membunuh Parti Umno itu sendiri dengan mengadakan rundingan dengan TG Nik Aziz di Kelantan dan menjemput musuh Umno nombor satu Datuk seri Anwar Ibrahim diperasmian pengisytiharan gerakan ‘Pakatan Perubahan Sabah’ (PPS)... kah kah kah !.

Kalau DSL punya strategi untuk tidak keluar dahulu dari Umno tapi telah meletakan semua Jawatan beliau dalam Umno... dengan harapan lu orang punya pemimpin akan memecat beliau... dan ini boleh dikatakan nampak berhasilnya strategi beliau... Apakah pula strategi pemimpin lu orang tidak mahu memecat beliau boleh mendatangkan hasil... jawapan nya pemimpin  lu orang pecat pun beliau berjaya dengan strategi beliau... pemimpin lu orang tak pecat pun beliau tetap juga berjaya kerana dapat menunjukan yang lu orang punya pemimpin memang tak ada teloq beb... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... nampaknya begitu seksa sekali umno untuk melepaskan nafas-nafasnya yang terakhir sebelum ajal pada pru13 nanti... dan keseksaan nya itu jelas dengan berbagai kebodohan yang ditunjukan oleh pemimpin umno yang langsung tak dapat menilai  walaupun dalam hal memilih logo hari kebangsaan dan rekaan pakaian untuk atlet di sukan olimpik london... yang semuanya jadi bahan lawak... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....