DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 6 Jun 2012

RAKAMAN VISUAL BERSIH 3.0 TAK JADI DISIARKAN KERANA TAK BOLEH DI EDIT, KAH KAH KAH !



Tunggu punya tunggu kononya hari ini akan disiarkan visual tersebut oleh Menteri di Kementerian Dalam Negeri (KDN) Datuk Seri Hisyammuddin Hussein... akan tetapi hari ini memaklumkan pula bahawa rakaman visual perhimpunan BERSIH 3.0 hanya akan disiarkan kepada umum selepas selesai diteliti terlebih dahulu oleh Panel Penasihat Bebas... lawak-lawak kah kah kah !. 

Menurut Menteri yang layak jadi Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga ini "Dalam hal ini, Panel Penasihat Bebas wajar diberikan ruang dan masa secukupnya untuk membuat penilaian ke atas setiap rakaman tersebut... justeru KDN akan mengambil maklum setiap pandangan dan nasihat daripada Panel Penasihat Bebas yang akan mengadakan mesyuarat mereka pada  Isnin 11 Jun 2012".


Kesiannya beliau kerana sukarnya mengedit cerita yang telah diketahui rakyat begaimana jalan cerita nya... kah kah kah... kalau ia terjadi di zaman pra-sejarah mungkin mudah kerana rakyat tak tahu apa yang terjadi tapi apabila terjadi di zaman maklumat dihujung jari inilah akibatnya... maka tak siap-siap lah cerita yang dah sia untuk diedit... kah kah kah... tetapi sudah menjadi dasar Umno keturunan Inggeris Penjajah yang akan menipu dari dulu kini dan selamanya... kah kah kah !. sumber klik sini


hemmmmm..... sepatutnya datuk seri haji najib (dshn) menyerahkan jawatan menteri wanita kepada datuk seri hisyammuddin hussein (dshh)... tetapi oleh kerana dshn pun menginginkan jawatan menteri wanita tersebut maka sebab itu beliau tidak melantik dshh sebagai menteri wanita... kah kah kah... umngok perksam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. PUNYA NAK KELENTONG SAMPAI JADI TAK BOLEH KELENTONG! KEBENARAN NAK KELENTONG APA ! ZAMAN DOLU-DOLU BOLEH LAH EDIT SAMPAI RAKYAT JADI MACAM DICUCUK HIDUNG TAPI RAKYAT ERA KINI MAKLUMAT DIHUJUNG HIDUNG DAA !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....