DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 8 Jun 2012

HASAN ALI PEJUANG AKIDAH BERCERAMAH KAT JOHOR, LU ORANG TAK TUNJUKAN KE VIDEO NI BEB, KAH KAH KAH !.

Difahamkan kejadian buli ni berlaku di Felda Adela Kota Tinggi Johor Darul Tak'zim bersamaan Negeri Kelahiran Umno dan juga Negeri yang dikatakan kubu kuat Umno serta Pakatan Rakyat (PR) tak boleh angkat muka... tak pasti lah ia ke atau tidak... tapi yang pasti ianya melibatkan anak-anak orang Melayu Islam yang ada di Negara Malaysia.

Mungkin kalau Datuk Hasan Ali melihat video ini beliau akan menangis gila beb... kerana dalam beliau asek menghentam Pemimpin PR yang kononya punca Kristianisasai dan Murtad... rupanya perangai yang tak sepatutnya ada kepada Belia-Belia dan lebih-lebih lagi kepada Beliawanis Islam sudah merebak Perangai tersebut... akah kah kah !.

Mungkin lu orang akan kata... kenapa pulak Datuk Hasan Ali yang mesti tengok... kerana sebagai yang mengaku Pejuang Akidah dan pejuang Islam, Melayu dan Raja (IMR) memang semesti nya perkara beliau tangani... ialah apa nak diharapkan kepada Pemimpin PR yang dikata sudah menyeleweng dari landasan Perjuangan Islam Sebenar... sedangkan sekarang ni pun beliau bersama pula dengan Pemimpin Umno yang memperjuangkan Bangsa Melayu dan Agama Islam... jadi sesuai sangat jika beliau yang tangani... kah kah kah !.

Ditambah pula beliau di sokong oleh NGO yang pro Melayu Islam seperti Perkasam, Waris Malaya, Abai, Tibai yang semuanya Cibai... kah kah kah... mungkin dengan ini perjuangan beliau akan lebih cepat membuahkan hasil dan tak seperti Perjuang PAS yang dah diresapi oleh Parasit-Parasit seperti yang beliau dakwa... weeeek tuihhhhh... kah kah kah !.

                                                                    VIDEO


hemmmmm..... kalau sendiri yang tak tahu dan mahu dengan islam jangan cuba salahkan orang lain... pernah diberi tanggungjawap tapi apa yang dibuat.... sendiri yang gagal kata orang parasit... kah kah kah... umnporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

9 ulasan:

  1. Assalamu'alaikum Mat Indera Sipejuang... Aiseyman video nih dah ditarik oleh YouTube der... Bro ada simpan tak video ni? Sempat download tak? Nak juga tengok apa isi cerita nih... Aiseyman...

    fb: Tinta Rawa Al-Peraqiy

    BalasPadam
  2. W'salam bro... gua pun taka ada download video ni... maaf lain kali gua akan download kalau ada video-video yang bagus... maaf bro...

    BalasPadam
  3. Assalam..maaf bro..tak jelas mesej yg nak disampaikan..ayat tu bagi baek punya..jgn kucar-kacir..aku tau kemarahan tgh meluap2..tapi bg pembaca jelas apa yg ko nak sampaikan..amik positif teguran aku okeyy..cool bro hehe ^ ^ V

    BalasPadam
  4. Terima kasih atas teguran bro... no hal punya... terima kasih sekali lagi... kah kah kah...

    BalasPadam
  5. jalan-jalan sambil baca-baca, infonya menarik gan...

    BalasPadam
  6. huhuhu video dh elang..
    kene simpan satu bro lain kali bole kasi ulang download :)

    BalasPadam
  7. sedarlah di negara kita tiada partai yg hakiki memperjuangkan Islam..UMNO dgn korupsinya..PAS dgn kelemahannya..ditunggang oleh DAP..PKR dan DAP lagilah tidak ada apa2..

    ayuh kita bangun..tubuhkan hizbul muslimin!!..ayuh umat Ilsma semua..jg kita leka dhn politik di Malaysia yg kotor..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....