DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 22 Mei 2012

(VIDEO) SEMUA ORANG TERTIPU LAGI DENGAN MAMAT NI... APA BARANG LAH LU BRO, BUAT POTONG STIM AJE, KAH KAH KAH !



Dah dikatakan hati penyokong Umno tak cukup kuat untuk menghadapi suasana Politik Diluar lingkungan Umno kerana Umno dengan permainan Politik kotor tahap gila babi dah macam makanan harian... hanya mereka yang tabah sahaja akan tahan menghadapi suasana permainan politik kotor umno... dan inilah yang terjadi kepada Timbalan Ketua Pemuda Umno Bahagian Kampar Saudara Zamhuri Mohd Zin yang kembali memasuki lingkungan Umno... selepas tak sampai seminggu cuba untuk memutuskan ikatan dengan Umno... kah kah kah !.

Apa-apa pun terima kasih kerana beliau membongkarkan kelakuan bangsat pentadbiran Umno Negeri Perak... yang menurut beliau perlu  dirasuah jikalau mahukan sesuatu projek untuk diluluskan... dengan mendakwa perlu disogok wang, karaoke hinggakan perkhimatan sek dengan menyediakan pelacur dari Thailand... itulah dakwaan ketika kemarahan beliau memuncak hinggakan terkeluar perkataan Hidup Dap dan Allahhuakhbar... tapi semua itu adalah kenangan lima hari yang lepas... dan sekarang beliau dah rujuk kembali dengan tangisan dan rayuan... kah kah kah !.

Dan harus gua ingatkan untuk menjadi pengajaran kepada Kepimpinan Pakatan Rakyat (PR) supaya berhati-hati mendengar guruh dilangit... bukan tak boleh gembira dengan berita keluarnya Kepimpinan Umno/Bn dari Parti mereka... tetapi jangan terlalu gembira kerana hari mendatang belum tentu mereka tabah untuk berjuang diluar lingkungan Umno/Bn yang selama ini telah menjadi darah daging mereka... kerana Kepimpinan Umno/Bn akan menggunakan segala sudut dan ruang bagi menggagalkan hajat dan usha untuk menguburkan Umno/Bn... dan inilah yang tak mampu dihadapi oleh Timbalan Ketua Pemuda Umno Bahagian Kampar tersebut beb... kah kah kah !.

Lu orang layan lah sidang video mamat tu kat bawah ni... yang teresak-esak menangis tanda kekesalan... kah kah kah !.




hemmmmm..... yang paling lucu nya ialah boleh dikata isu beliau belum habis bahang panasnya kepada bloger pr dan penchacai umngok... mungkin ada artikel yang keluar berkenaan beliau dimasa sidang video tersebut diadakan... apa barang lah penyokong umngok ni... buat potong stim aje... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. yop..... memang layak masuk rancangan super spontan di astro warna

    BalasPadam
  2. lepas ni banyak le istana pasir terbina....boleh le panggil 'amoi' datang kerja jadi tukang ulut...

    BalasPadam
  3. Macam pondan tue aje kamu yop!

    BalasPadam
  4. Inilah pelakon drama terbaru keluaran Umnongok production bertajuk Al-munafikun .....hebat sungguh lakonannya... itulah realiti hidup ahli umno mudah ditipu dan diperbodohkan.. sebab yg dia nampak hanya RM tak kira halal atau haram...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....