DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 22 Mei 2012

(VIDEO) MUZAKARAH, JAWAPAN TG HJ HADI YANG PATUT DILIHAT OLEH YB NASHARUDDIN UNTUK JADI CERDIK, KAH KAH KAH !.



Sepatutnya beliau tidak mendahului Kepimpinan tertinggi Pas dalam mengeluarkan Pandang berkaitan sesuatu Isu... bukan untuk menyekat kebebasan bersuara kepada Ahli tetapi jangan lah sampai pandangan yang dikeluarkan umpama memberi senjata kepada musuh untuk menyerang kita semula dan kalau dirasakan prinsip dan pandangan beliau sudah tidak bersesuaian dengan Pendirian Kepimpinan yang ada seharus nya beliau diam... dan bukanya mengikut contoh seperti Datuk Hasan Ali Jati masih menyalak walapun sudah dinasihatkan oleh Kepimpinan Pas.

Gua rasa beliau ni sengaja menguji kesabaran Kepimpinan Pas dengan tindak tanduk beliau yang mahu dipecat bagi menyertai Datuk Hasan Ali Jati... tujuan beliau hanya bagi menambah simpati orang kepad gerombolan Hasan Ali Jati yang sekarang sudah tiada mendapat simpati... tapi kalau sangkaan gua salah dan beliau tiada beniat begitu... bermakna beliau memang bodoh beb... kerana walaupun pernah menjawat Jawatan Timbalan Presiden Pas namun masih lagi tidak faham akan sendiwara Pemimpin Umno yang jelas untuk menyambung nyawa umno yang sekarang ibarat nyawa-nyawa ikan.

Namun begitu selepas apa yang terjadi dihari Perkahwinan anak beliau yang mana ianya dihadiri oleh Timbalan Perdana Menteri Tas sri Muhyiddin Yasin, Menteri Di jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz, Timbalan Yang Dipertua Speaker Dewan Rakyat dan juga Ketua Pemuda Umno Malaysia... ianya menampak kan ada semacam tak kena... ya memang tak salah menjemput mereka-mereka itu walaupun berlainan Parti... tetapi dengan tiada muncul gambar-gambar kehadiran rakan-rakan seperjuangan... ianya telah menimbulkan persoalan... adakah rakan-rakan seperjuangan tidak di jemput ?.



 



                                                    KERDIT PADA SUMBER GAMBAR

Dibawah ni video yang harus beliau lihat... untuk menjadikan beliau cerdik sikit... kenapa Kepimpinan Pas tak mahu berMuzakarah denga Umno yang dijelaskan oleh Presiden Pas TG Hj Hadi Awang... kalau gua yang tak cerdik ni pun boleh membaca akan tipu muslihat Pemimpin Umno... takkan beliau yang pernah menjawat Jawatan Timbalan Presiden Pas tak mampu membaca permainan Umno yang memang suka menipu... atau hati beliau sudah tertarik dengan Umngok... kah kah kah !.


                                                                   VIDEO


hemmmmm..... adalah mustahil semua rakan-rakan seperjuangan yang dijemput tidak dapat menghadirkan diri... mungkin juga ada yang tak dapat hadir tapi tak mungkin semuanya tak dapat hadir kalau ianya dijemput... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....