DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 30 Mei 2012

(VIDEO) PANAS PANAS... PEMIMPIN UMNO SELANGOR BOLEH TERKENCING-KENCING DENGAR BERITA INI BEB, KAH KAH KAH !.



Beliau yang bernama Yusri bin Ishak... no ahli Umno 00062540... selaku Ketua Pemuda Umno Cawangan... merangkap Naib Ketua Pemuda Umno Hulu Selangor... serta Ahli Jawatankuasa Umno Hulu selangor... telah mengistiharkan diri keluar daripada Umno dengan diikuti oleh sebahagian pengikut-pengikut beliau walaupun menyatakan tidak akan meyertai mana-mana Parti Politik buat masa ini... panas beb panas... kah kah kah !.

Keadaan ini mungkin akan membuat Kepimpinan Umno Negeri Selangor yang terdiri dari Pengerusi Perhubungan Datuk Seri Hj Najib (DSHN) dan Timbalan Beliau Datuk Seri Noh Omar akan terkencing-kencing beb... mana kan tidak dalam keghairahan Umno Negeri Selangor hendak menawan dan menumbangkan Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) pada Pilihan Raya Ke-13 (PRU13) tiba-tiba satu tamparan terpaksa mereka terima dari Kepimpinan Naib Pemuda Umno Hulu Selangor... kah kah kah !.

Walaupun tidak menyatakan sebab yang jelas akan tindakkan beliau seperti Timbalan Ketua Pemuda Umno Bahagian Kampar Perak iaitu Saudara Zamhuri Mohd Zin (Yop Pasior)... tapi yang nyata ini adalah tindakkan tidak berpuas hati dengan Kepimpinan Umno Hulu Selangor Khasnya dan Perhubungan Umno Selangor amnya... dan walau apa pun episod cerita beliau selepas ini yang pasti Umno Negeri Selangor boleh melupakan hasrat untuk menumbangkan PR dan menawan Negeri Selangor... kah kah kah !.

                                                                   VIDEO


Hemmmmm..... tak kesah beb lu orang nak sertai parti lain ke atau tidak itu tak jadi masalah... tapi yang pasti lu orang dah cuba untuk menolong walaupun sedikit untuk mencabut nyawa umno... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.



6 ulasan:

  1. Jgn terlalu pecaya atau terpengaroh......

    Anjing yg suka makan taik x makan dia cium gek.....

    Kita dah bnyk belajar dari sejarahnya.

    Apa pun bersangka baik bagus gek.

    BalasPadam
  2. Ini semua kecewa punya pasal le. Benda yang di hajat tak tercapai, ugut boss, pastu bila boss pujuk dam tunaikan kehendak, kona baring le semua pencacai tu.

    Ini semua trick busuk UMNO!

    BalasPadam
  3. kita tengok macam mana permainan dia kali ni... kalu mamat pasior tu dah buat lawak... dia ni tak pasti lagi... kah kah kah...

    BalasPadam
  4. memang habis lah umNO ni, bukan pasal PAS atau PKR, tapi asal umNO sendiri....time ni lah anak beranak pinak, cucu cicit ikan bilis pasang umpan jeng jeng jeng....satu dah berjaya kat perak tempoh hari

    tapi yang sorang ni tak tau lah nampak mcm steady jer tunggu jer lah lama skit....

    BalasPadam
  5. HAHA. BETUL GAK KATA KENGKAWAN TUU. TAPI CAMANAPUN MMG BOLEH TERKENCING BRO. SILAP-SILAP TERKENTUT KELUAR HAMPAS SEKALI TUUU! KAHKAHKAH!

    BalasPadam
  6. depa ni saja buat gempaq,kalau tak buat lagu tu manakan dapat perhatian tok jib untok dicalonkan menjadi perwakilan diPRU13 ni.nengok sajalah bila tak dapat projek selepas berhabisan menyogok nunjok pada umum betapa benci serta kotornya bn/umno/apco.bila tau aja projek diluluskan terus jadi mee segera lompat masuk balik kebn/umno/apco yang dia kata dah membusuk tu.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....