DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 29 Mei 2012

(VIDEO) PERGGGHHH... SIAP NAK SAMAN LAGI BEB, INI LAH DIA LAWAK DASAR MUKA TAK MALU... KAH KAH KAH !.



Apa lah perasaan beliau ya bila mengatakan akan menyaman Pakatan Rakyat (PR) jika menfitnah Umno berterusan sambil mencabar PKR mengemukakan bukti jika pihaknya benar-benar mendalangi insiden serangan ke atas ceramah Perdana PKR di Lembah Pantai, Khamis lalu... ini yang Gua katakan lawak dasar muka tak malu... kah kah kah !.

Menurut Ketua Umno Lembah Pantai, Datuk Seri Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin berkata "Pihaknya memberi amaran yang pihaknya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang jika Pakatan Rakyat (PR) memfitnah mereka secara berterusan... jika kami benar-benar bersalah, kemukakan bukti yang kukuh".

"Video yang diserahkan itu belum cukup kukuh untuk menunjukkan Umno bersalah... PKR cuba menimbulkan isu ini dan menggunakan video untuk meraih undi penduduk kawasan Lembah Pantai... mereka sepatutnya menumpukan matlamat parti dan membuktikan perubahan yang mampu  mereka lakukan apabila memerintah kelak, bukan menggunakan politik kotor ini'.

"Kami tetap dengan pendirian tidak akan menyalahkan mana-mana pihak sama ada Umno atau PKR yang memulakan insiden ini kerana perkara ini masih berada dalam siasatan... Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) tidak layak menjadi calon Perdana Menteri kerana tidak mampu mengawal keadaan pada malam kejadian, sebaliknya mengeluarkan perkataan kesat yang ditujukan kepada Umno".

Itu lah lain kali buat kerja guna akal manusia jangan guna akal lembu.. sekarang kan dah terdesak kerana dek provokasi yang dilakukan... kah kah kah... dari awal lagi niat nak buat provokasi dah ada... sebab itu dibuat ceramah  bersebelahan ceramah PKR dan dihari yang sama... kenapa tak buat ceramah dihari yang lain... dan dibuat tempat yang berasingan... lepas tu boleh pulak nak saman lagi tu...kah kah kah !.

Nampak sangat beliau sudah tertekan dengan mengatakan DSAI tidak layak menjadi Perdana Menteri kerana konon nya gagal mengawal keadaan dengan mengeluarkan kata-kata kesat kepada Umno... seolah-olah beliau sudah merasai yang DSAI akan menjadi Perdana Menteri... kah kah kah... pasal keluarkan kata-kata kesat terus kata tak layak... kenapa tak cakap pada Hj Najib yang keluarkan kata-kata kesat kepada peneroka Felda tempoh hari.. kah kah kah !.

Memang patut pun perkataan Pemuda Umno Memang Sial dan Pemuda Umno Memang Celaka dikeluarkan oleh DSAI apabila melihat ahli nya berlumuran darah akibat dibaling dengan objet keras... sepatutnya DSAI cakap lagi Umno Memang Sial dan Umno Memang Celaka... kah kah kah... kerana memang dari awal niat Umno nak buat provokasi sudah terserlah dengan kain-kain rentang yang dikibarkan sepanjang jalan menuju tempat Ceramah PKR... sekarang siapa yang kena... kah kah kah !. sumber klik sini

                                          VIDEO JAWAPAN PALING BODOH

                              VIDEO BAGAIMANA PROVOKASI DIMULAKAN



hemmmmm..... sebelum ini beliau sendiri pernah mencabar nurul izzah untuk berdebat namun apabila cabaran beliau disahut oleh nurul izzah... beliau hanya buat bodoh aje beb... suruh aje lah beliau buang telor kerana sudah mencabar tapi bila disahut buat dek aje... kah kah kah... ungok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. menteri tahap bangang sedang buat cerita bodoh....dia anggap semua org buta dan pekak utk melihat yg mana benar dan salah......

    BalasPadam
  2. semua jantan2 sebelah sana sudah di kasi, kecuali khari jamaluddin.

    BalasPadam
  3. hanya org bodoh percaya diorang tak terlibat. setiap program pr ada saja mangkok2 ni nyibuk.. pe hal?

    BalasPadam
  4. alamak bro Rojak. betul ke dah kena kasi bro? Sapa nak sapu puteri2 yg cun . rambut pelbagai warna. hikshikshiks!

    BalasPadam
  5. dia punya kasi ada pilihan... kah kah kah...

    BalasPadam
  6. woitt umnonok ....!!!!!

    nampak itu pintu besarrr????...

    dengan segala hormatnyaa...merambuss kauuuu...

    kah kah kah kah kah kah .....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....