DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 27 Mei 2012

PERGGGHHH... KALAU LAH HASAN ALI TENGOK VIDEO NI MESTI BELIAU MENANGIS BEB, KAH KAH KAH !.




Gua bukan saja-saja nak kritik Datuk Hasan Ali Pejuang Akidah merangkap Presiden Jati ni... tapi jikalau lu orang lihat selepas dipecat dari Pas... yang konon nya akibat dari Prinsip beliau untuk memperjuangkan Akidah yang tidak disenangi oleh Parasit yang ada didalam Pas... dan telah mengadakan RoadShaw keseluruh Negara dengan bantuan sahabat baru beliau iaituUmno ... rasanya Perjuang beliau telah menghampiri kegagalan tahap kritikal... tak malu ke beliau dengan perjuangan yang terang-terang menghampiri kegagalan... kalau beliau tak percaya dibawah ni Gua link kan buktinya... kah kah kah !.

Kenapa Gua cakap begitu ialah apakah kesan nya kepada sahabat baru beliau iaitu Umno yang dikatakan turut menyokong Perjuangan beliau... setidak-tidak nya biarlah ada kesan kepada sahabat beliau kalau pun tidak kepada yang bukan sahabat terutama Parti Pas yang didakwa ada Parasit didalam nya... ataupun Perjuangan beliau yang konon nya untuk Islam,Melayu dan Raja (IMR) hanya slogan semata-mata demi menipu rakyat bagi menarik simpati dari orang-orang Melayu Islam... itu sepatutnya difikirkan oleh mereka-mereka yang bersimpati dengan beliau... kah kah kah.

Jiakalau perkara sebegini dianjurkan oleh Negeri-Negeri dibawah Pakatan Rakyat (PR) Gua tak hairan beb... sebab Negeri-Negeri tersebut bersetongkol dengan Parti Dap yang dikata oleh Pemimpin Umno sebagai Anti Islam dan Orang Melayu... kah kah kah... tapi apabila ianya dilakukan oleh Parti Umno yang konon nya Penyelamat Agama Islam dan Orang Melayu di samping diketuai oleh Pemimpin Wassatiyah Datuk Seri Hj Najib... bersahabat pula dengan Datuk Hasan Ali Pejuang Akidah serta bersahabat juga dengan Perkasam dan Waris Malaya... ini yang membuat Gua tak faham beb... kah kah kah !.

                                                                   VIDEO


hemmmmm..... itu sebab gua katakan dulu yang mana tiada seorang pun pimpinan parti pas yang menyertai umno berjaya meneruskan perjuangan mereka... kerana parti umno dan pimpinan nya memang tiada tempat bagi pejuang-pejuang yang hendak memperjuangkan islam dan orang melayu... dan bertambah teruk lagi ialah agama islam dan orang melayu hanya diperlukan apabila kekuatan umno dilihat semakin terkubur... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul meloyakan heeeee... A B U.

8 ulasan:

  1. hasan akidah menangis xberlagu kal0 tg0k vid0 nie.. hahaha :D

    BalasPadam
  2. kua kua kua!
    Lagi-lagi si Asan Ali,
    Sudahlah, bukankah si tua SS (Syok Sendiri)ini sakit jiwa, dimana doktor jiwa beritahu punca utama menyebabkan penyakit beliau adalah kurang kasih sayang.
    Niat beliau bersama PAS dahulu pun bukan hendak berjuang, namun para pemimpin PAS jenis manusia "hidung mampus". Bukan sahaja bergembira dengan Asan Ali, bahkan sanggup letak beliau atas singahsana. Bila sahaja dijunjung oleh ahli bawahan PAS, si Asan Ali mula perasan. Perangai UMNOnya keluar sedikit-sedikit, namun lama-lama meletup keUMNOannya.
    Sekarang tengok siapa Asan Ali, beliau bukan sahaja jadi kemujuk kepada PAS, bahkan dah jadi duri dalam daging.

    BalasPadam
  3. DAN PARTI SEKUTU APCO NAK MUZAKARAH LAGI DENGAN PARTI ISLAM ! LINGKOP LAH PARTI ISLAM JIKA TERIMA UMNO-APCO JADI SEKUTU ! NANTI PAS PUN HANYUT SEKALI JIKA MASIH MAU TERIMA MUZAKARAH ,NASIB BAIK TN GURU HADI DAH TOLAK AWAL-AWAL ! SELAMAT ...

    BalasPadam
  4. Inilah ciri-ciri kejayaan umno/bn membudayakan belia dan salah satu cara menjahanamkan negara.

    hby

    BalasPadam
  5. Mak cik Rose tak menonton konsert ni ker.

    BalasPadam
  6. dah senyap dah org tue tu bro. apa hal wa pun tak tau.kena gam kot.. hahaha!

    BalasPadam
  7. hassan setaraf dengan pencacai umno lo ni tak perlu layan dah buat habis masa jah layan ceramah tadok orang nok dengar sama seperti ceramah tibai,perkasa rakyat dah cerdik sekarang.
    dr yang perasan dia hebat ramai lagi hebat dalam pas dan berhemah tinggi.

    BalasPadam
  8. jika tokey JATI tengok dia pun akan sama menari sebab syok sendiri....bila berceramah sampai kembang2 lubang idung dia sebab syok sendiri....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....