DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 27 Mei 2012

(VIDEO) PANAS PANAS... UMNO PERLIS BAKAL TERKUBUR BEB, KAH KAH KAH !.



Mungkin Negeri Perlis sudah termasuk kedalam senarai Negeri yang akan dimenangi oleh Pakatan Rakyat (PR) apabila terlancarnya Gerakan Anak Muda (GERAM)... mereka telah mengadakan demo bagi menuntut Menteri Besar Perlis, YAB Dato Seri Md Isa Sabu Meletak Jawatan Sebagai Menteri Besar Perlis... yang didakwa terlalu lemah dan mengikut telunjuk Bekas Setiausha Agong Umno Datuk Radzi Sheikh Ahmad... kah kah kah !.

Video ni telah diminta oleh pelawat blog Gua dan meminta Gua sebarkan... sudah tentu pelawat tersebut adalah ahli Umno yang marahkan Menteri Besar Perlis Dato Seri Md Isa Sabu... dan sudah pasti dalangnya adalah orang kuat Umno Perlis sendiri... kalau tak cakap siapa pun mesti lu orang dah tahu siapa... ialah beliau yang terpaksa turun dalam terpaksa... kah kah kah !.

Cuma yang dia orang kurang cerdik sikit apabila masih mahukan Umno memerintah Negara ini... walaupun dia orang tahu masalah dalam Umno dan masalah orang-orang yang memimpin Umno... semua masalah yang terjadi di Negeri Perlis adalah masalah yang berpunca dari Umno itu sendiri... apalah yang lu orang sayang kan Umno yang dah Busuk Sampai ke Usus... dan disertai oleh orang-orang yang kurang cerdik... menurut kata Tun Madey Maha-Masalah Negara...kah kah kah !.

Namun yang gua pelik ialah seolah-olah negeri perlis tidak diminati oleh pemimpin umno/bn dan tak terkecuali pimpinan pakatan rakyat (PR)... untuk peringatan pimpinan pakatan rakyat (PR)  jangan cuba mengikut perangai pemimpin umno yang hanya berminat kepada negeri yang kaya sahaja... sedang negeri perlis adalah sebuah negeri dalam malaysia dan sudah tentu rakyatnya adalah rakyat Malaysia... walaupun kerusi tak banyak tapi dalam demokrasi satu kerusi ia tetap jadi penentu.

                                                                    VIDEO


hemmmmm..... diharap pr tak melepaskan peluang keemasan yang terhidang ini... seharusnya dan sebolehnya walaupun mustahil... umno diberi kemenangan sehabis sikit kerusi dalam pru 13 nanti... walaupun hajat dihati ingin melihat umno/bn kalah semuanya... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan... heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. harapan PR utk menang memang besar kali ni. cuma yang dirisaukan keganasan yang bakal dicetus mangkok2 tak sekolah tu.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....