DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 1 Mei 2012

PATUT LAH SBPA GAGAL MENEPATI KEHENDAK KAKITANGAN AWAM... DATUK NI TERLAMPAU MEMBODEK, KAH KAH KAH !

LU ORANG TENGOK LAH GAYANYA, KAH KAH KAH !

Dari lagi aku dah cakap yang Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) ni terlalu membodek Kerajaan... dan oleh sebab itu juga apabila Sistem Baru Perkhimatan Awam (SBPA) diluluskan oleh Kerajaan dan dibantah oleh majoriti Kakitangan Awam baru lah beliau sebok kata Kepimpinan Cuepacs tidak dijemput untuk merangkan SBPA... Tapi Menurut Perdana Menteri Dartuk Seri Hj Najib Cuepacs ada dijemput bagi merangka SBPA... siapa yang menipu diantara mereka hanya Allah SWT sahaja yang tahu.

ADAKAH INI STANDARD SOP?

Namun sebelum itu muka inilah yang sebok mengatakan Kerajaan Bagus...kerajaan Perihatin dan macam-macam lagi lah ayat Mengampu yang keluar dari sebahagian mulut Kepimpinan Cuepacs terutama Presiden Cuepacs Datuk Omar Osman ni... yang jelas Kepimpinan Cuepacs ni tak buat kerja yang mesti dilakukan oleh beliau yang hendak Menggalas Tanggungjawap sebagai Presiden Cuepacs... tapi yang sebok beliau lakukan ialah menjadi jurucakap kepada Kerajaan sehinggakan SBPA terlulus dan Terbatal angkara Presiden Cuepacs Terlampau Mengampu Kerajaan.

POLIS TRAFIK DENGAN STANDARD SOP !

Seharusnya beliau diturunkan dan digantikan dengan Kepimpinan Baru yang lebih mengutamakan Nasib Penjawat Awam dari sebok membodek Kerajaan dengan kata-kata yang keluar dari mulut beliau... yang terbaru ialah apabila beliau mahu penganjur perhimpunan Sabtu lepas membayar pampasan kepada anggota pasukan keselamatan dan petugas media yang cedera akibat tindakan peserta perhimpunan... dan beliau mengatakan kekesalan dengan tindakan peserta perhimpunan itu yang sengaja mencederakan anggota polis dan warga media yang bertugas sehingga terlantar di hospital.


TENGOK LAH PROVOKASI UMNO HARAMJADAH !
Menurut beliau "Cuepacs sebagai payung kepada penjawat awam di negara ini termasuk anggota keselamatan kesal dengan kejadian tersebut... sekiranya penjawat awam ini tertangkap menyertai perhimpunan sebegini... mereka perlu selesaikan sendiri dan tanggung segala risiko serta segala hak mutlak mereka akan terhapus dan berkemungkinan dibuang kerja atau tindakan tatatertib... perkara itu selaras dengan Peraturan-peraturan Pegawai Awam yang melarang penjawat awam terlibat dalam perhimpunan haram atau sebarang bentuk gerakan yang boleh mengganggu ketenteraman awam dan mengancam keselamatan negara". sumber klik sini

PESERTA DIGARI SEDANG SOLAT, NILAILAH SENDIRI

Tak menjadi masaalah jikalau beliau mengatakan kekesalan diatas kecederaan yang dialami oleh anggota Polis dan Seluruh Kakitangan Awam yang menyertai Perhimpunan Bersih 3.0... dan mengatakan siasatan menyeluruh dibuat serta mengambil tindak kepada pembuat Provokasi Tersebut kerana beliau bukan nya Presiden kepada Anggota Keselamatan sahaja tapi beliau Presiden Kepada Seluruh Penjawat Awam yang ada didalam Malaysia... atau pun lebih baik beliau diam dan tak mengeluarkan Kenyataan Yang Jelas Mengampu seseolah hendakkan gelaran lain selepas gelaran Datuk... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... ini jenis penchacai yang dilantik oleh kakitangan awam sendiri... sebab itu apabila dapat gelaran datuk beliau tidak menolak seperti presiden cuepacs yang lepas... yang hanya menerima gelaran datuk selepas bersara kerana menjaga presepsi kakitangan awam... tapi kelakuan beliau seolah-olah presiden pengampu-pengampu kaki tangan awam... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. memang membodek... entah apa yg dia nak.

    sepatutnya ceupacs berkecuali.

    hari tu dr fadzilah kamsah pun komen sama. konon bersih cetus huru hara.

    masing2 ambik kesempatan membodek.

    mereka ini jika PR menang nanti jgn diizinkan utk bodek PR pula.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....