DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 10 Mei 2012

APA MOTIF SINARHARIAN SIAR VIDEO SIDANG AKHBAR PERKASA UNTUK PERHIMPUN 29HB APRIL 2012 YANG LALU, BAGI TAJUK HARI INI ?

Perhimpunan Perkasa Raja Berdaulat Kasih dijunjung Daulat Tuanku yang telah berlalu pada 29hb April 2012 namun ianya menjadi Tajuk bagi berita SinarHarian hari ini dengan tanpa sebarang ulasan... pelik kenapa sidang akhbar untuk perhimpunan yang telah berlalu dengan gagal kerana diberitakan hanya dihadiri oleh lebih kurang 300 orang baru disiarkan hari ini.

Mungkin ada muslihat SinarHarian menyiarkan sidang akhbar tersebut... yang pasti ianya untuk menguntungkan Umno tapi tidak pasti sejauh mana Perkasa dan Umno boleh untung dengan sidang akhbar tersebut... kerana majlis yang telah berlalu boleh dikatakan gagal untuk mencapai sasaran kehadiran peserta walaupun ianya disertai oleh Presiden Jalur Tiga (JATI) Datuk Hasan Ali Jati Pejuang Akidah... kah kah kah !.


Sidang Media Perkasa: Majlis Pelancaran Daulat Tuanku
SinarHarianWebtv
10 Mei 2012

video sumber kilik sini


hemmmmm..... biasa nya umno dan yang sewaktu dengan selalu membuat kerja yang pelik-pelik... umpama nya melantik orang yang pro umno untuk mengetuai badan siasatan bebas bagi insiden bersih 3.0... tapi yang lagi pelik apabila umno tak mengaku yang inggeris penjajah itu bapa umno... seperti juga inggeris penjajah tak mengaku sebagai penjajah tapi mengakui sebagai penaung... kah kah kah... umno perkasanm jati... betul-betul meloyakan heeeee..... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....