DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 14 April 2012

TUDUHAN KEATAS ANWAR BUKTIKAN HASAN ALI SAMA TARAF DENGAN DATUK T ATAU PUN MUNGKIN LEBIH LAGI, KAH KAH KAH !.

Kalau sebelum ini kita telah dihidangkan oleh video sex yang kualitinya macam filem perang dunia kedua dan pelakonya umpama melihat orang dari jauh sama ada Anwar, Rahim Thamby Chik atau Eskay kerana kekaburan video tersebut dan Shuib Lazim tak macam yang dinampak dalam video tersebut... kalau dikatakan Datuk Hasan Ali lagi lah bukan... kah kah kah !.

Dikatakan pelakunya adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim oleh sekumpulan Datuk diatas yang menggelarkan diri mereka sebagai Datuk Trio atau Datuk T yang terdiri dari Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shuib Lazim dan Datuk Eskay... yang mana kebanyakan kita tahu bagaimana sejarah dan kehidupan meraka... tapi masa tu Datuk Hasan Ali belum masuk kumpulan tersebut, kalau beliau masuk mungkin namanya akan jadi Datuk Fours atau Datuk F atuapun Datuk Fuck... kah kah kah !.

Namun begitu sebangsat-bangsat Datuk T dengan fitnah mereka masih mempunyai akal dengan mengadakan bukti walaupun hasil bukti macam haramjadah tapi masih juga Pemimpin dan penyokong Umno percaya... apa nak buat sebab banyak sangat makan daging lembu tak sembelih .. hingga tak tahu bezakan video fitnah dan video sahih... atau mungkin mereka-mereka memang suka benda-benda yang fitnah yang sudah menjadi darah daging mereka dan mengikut seperti keturunan yang melahirkan Umno iaitu Inggeris Penjajah.

Tapi yang hairan perjuang Ketua Jalur Tiga (JATI) Datuk Dr Hasan Mohamed Ali yang yang kononya memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja (IMR) yang mahukan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersumpah laknat bagi membuktikan dirinya bukan seorang biseksual seperti didakwa bekas rakan karibnya... Senator Datuk S Nallakaruppan yan jelas seorang musuh Politik kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim hingga di anugerahkan Senator oleh Umno kerana permusuhan tersebut.

Pengerusi Jalur Tiga (Jati)  berkata "pemimpin Pakatan Rakyat (PR) itu juga dituntut menjelaskan semua persoalan berhubung isu moral yang mengaitkan dirinya dengan beberapa individu termasuk Shamsidar Taharin, isteri Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali... media sebelum ini menyiarkan kenyataan Nallakaruppan yang mendakwa Anwar seorang biseksual manakala adik Azmin, Ummi Hafilda pula mendakwa Anwar mempunyai hubungan sulit dengan Shamsidar".

"Kalau dia berani, dia mesti bersumpah laknat dengan menyebut ‘Wallahi, Wabillahi, Watallahi, saya, Anwar Ibrahim, menafikan tuduhan-tuduhan (disebutkan setiap tuduhan itu), dan jika saya menipu, saya akan dilaknat’... anwar perlu jawab dakwaan ini dan jika tidak bersalah, buktikan. Saya menunggu jika dia mampu sumpah laknat dan lahir dari keikhlasan hatinya... saya orang pertama akan ucap tahniah, berjabat tangan dan memeluk dia" katanya pada Ceramah Jelajah Utara.

Semasa zaman Tun Madey pertuduhan liwat jadi mainan... selepas liwat itu, liwat sekali dimainkan bersama Jubur Shaiful... kemudian nya video sex ala kualiti filem perang dunia ke2 jadi sandaran dan sekarang biseksual cuba diketengahkan bagi melengkapkan keseluruhan perlakuan sex kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim... akan tetapi didalam pertuduhan tersebut tiba-tiba muncul Datuk Hasan Ali Pejuang IMR sebagai Pendakwa kepada DSAI supaya menjawap pertuduhan biseksual oleh Senator Nallakurapan dengan sumpah laknat, kah kah kah !


hemmmmm..... kesimpulan nya hasan ali menampakan beliau memang lebih barua kepada umno dari barua-barua yang ada... kerana kalau barua-barua yang ada mereka tak berjuang imr macam beliau... kah kah kah... umno perkasam jati.... betul-betul meloyakan heeeee..... a b u.

8 ulasan:

  1. dia ni dulu ambil belajar agama kat oxford unversiti ke?

    BalasPadam
  2. Anggap sahaja kenyataan daripada Ah Sang ini sebagai kenyataan daripada Yahudi Tua Bermuka Babi Tunggal....atau makhluk purba dari filem The Lord Of The Ring...

    BalasPadam
  3. kah kah kah.....
    lagi dia banyak cakap....
    lagi melalut lagi mengarut....
    Fudhail B Iyad ada mengatakan.....
    يقول الفضيل بن عياض: ((المؤمن قليل الكلام كثير العمل،والمنافق كثير الكلام قليل العمل))....
    seorang mukmin itu sikit cakapnya...
    anyak amalnya, manakala seorang munafiq tu banyak bercakap dan sikit amal nya.......

    BalasPadam
  4. eeee..apa ni nak peluk2 org,gelilah..gay ke apa?Mana dia dpt phd. dia tak tau apa maksud sumpah laknat..Dulu masa taun 70an di Swak Tun Rahman (KM SWAK ketika itu) melalui BINA(Angkatan Nadhatul Islam Bersatu)mengislamkan beratus ratus pribumi Swak kalau tak beribu..Hassan Akidah boleh buat tak?(zaman tu diswak bukan ada kemudahan TV, internet dan sebagainya,harapkan Radio dan wayang pacak RTM(dengar P.Ramlee meninggal pun melalu radio)Hassan Akidah boleh buat tak?

    BalasPadam
  5. Tunggulah balasan dari ALLAH bagi mereka yang menabur fitnah..kadang2 cepat, kadang2 lambat, tengok mereka2 yang terlibat dgn kes Liwat pertama? kita tak nak ambik iktibar ke?

    BalasPadam
  6. dlm kes liwat 1 DSAI ada bersumpah di masjid.puak2 porno ni percaya ke?PRU10,PRU11 dn PRU12,DSAI tidak bertanding tp ada kh fitnah tu terhenti?Jwpn ny tidak.DSAI terus di aib kn wlaupun wktu beliau berada di penjara. Kes DSAI ada lh kes dendam kesumat pemimpin UMNO trhadap beliau bkn kes salah laku seks..

    BalasPadam
  7. Program jelajah Ah san Jataik tak ubah sprti program melepaskan rasa kekecewaan tahap luar biasa...program tak menambahkan ilmu, kesian ,,,,sedara dia pun tak sanggup nak nasihatkan dia.... sebab dia rasa semua orang dah kebawah daripada dia.

    BalasPadam
  8. Ah san Jataik ni,,, ada lah sampah hanyut yang bakal dikutip Ameno
    B usuk N ajis.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....