DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 27 April 2012

SIARAN ULANGAN MENJELANG BERSIH 3.0 - PEGUAM TELAH DISEDIAKAN... AYUH JANGAN RISAU UNTUK DATANG BERSIH 3.0, LU ORANG BUKANYA BUAT JENAYAH MACAM SAMSENG UMNO !.

AHMAD ZAMRI ASA'AD- JUHAM
Kepada Peserta BERSIH 3.0 lu orang semua tak perlu risau kerana Peguam-Peguam dari Jabatan Undang-Undang dan Hak Asasi Manusia (Juham) Dewan Pemuda Pas Pusat akan memberi Perkhimatan Percuma kepada lu orang... Peguam-Peguam tersebut juga akan memantau pada hari tersebut dengan memakai tag nama Peguam Pas dengan pakaian hitam putih.

Mereka juga menyediakan talian sekiranya berlaku penangkapan atau menghadapi sebarang halangan, lu orang boleh boleh salin nombor ini dan menghubungi Pihak Juham di talian hotline 010-2906770, 010-2907174 dan 010-2907332... bagaimanapun talian tersebut hanya akan diaktifkan dua hari sebelum perhimpunan Duduk Bantah BERSIH 3.0 di Dataran Merdeka pada 28 April ini.

Menurut Pengarahnya Ahmad Zamri Asa'ad Khuzaimi berkata "Peguam tersebut akan berada di tiga tempat termasuk tempat berlangsungnya himpunan, balai polis dan bilik gerakan utama yang akan diwujudkan mereka... dan 100 peguam dari Jabatan Undang-undang dan Hak Asasi Manusia (Juham) Dewan Pemuda PAS Pusat akan membuat pemantauan tersebut.

Untuk itu lu orang jangan risau untuk datang ke Perhimpunan BERSIH 3.0... dan pastikan lu orang mengikuti segala peraturan yang akan disediakan oleh Pihak Penganjur BERSIH 3.0 yang akan diumumkan dari masa kesemasa... kepada isteri-isteri yang sayangkan suami-suami dan ibubapa yang sayangkan anak-anak janganlah risau melepaskan mereka untuk hadir ke Perhimpunan BERSIH 3.0... demi menuntut hak sebagai rakyat Malaysia... ok.


hemmmmm..... kepada barua-barua umno/bn yang cuba menyamar sebagai peserta bersih 3.0 yang bercadang nak buat kacau... lu orang juga akan dipantau oleh unit amal seramai 4000 orang dan lain-lain unit jawatankuasa bersih 3.o... dan rasanya bila duduk akan jelas kalau ada barua umno yang nak cuba buat provokasi... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee..... A B U.

2 ulasan:

  1. memang barua barua babi puki diapunya emak sial mampus lah kau semua para ahli umno yahudi semoga tuhan turunkan bala terhadap umno bn biar kan dia tersungkur pda pilihanraya akan datang . Bangsat penghianat bangsa dan negara adalah umno bn.

    BalasPadam
  2. AWAS....

    Mlm tadi masa aku jalan utk beli barang, aku terdengar beberapa orang sedang bersok-sek-sok-sek. Mereka mengatakan ada perancangan pakatan sulit dpd pihak UMNO & POLIS utk kemungkinan MENCEDERAKAN batang tubuh DSAI masa kesibukan perhimpunan BERSIH-3 nanti.

    Harap sebarkan....
    Aku cuma sampaikan apa yg aku dengar supaya kalian berhati2 dan berwaspada pada mereka yang cuba membuat nhianat dan bersifat bacul ini ...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....