DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 22 April 2012

HJ NAJIB, DEMOKRASI TERBAIK DAN KERAJAAN PALING TELUS DALAM SEJARAH MALAYSIA., TAPI SOALAN TAK NAK ULAS, KAH KAH KAH !

Kalau dalam bahasa melayu ia dipanggil bermuka-muka... kalau dalam bapa Inggeris Penjajah Umno dipanggil hipokrit dan dalam bahasa Nabi Muhammad SAW ianya dipanggil Munafik... itulah dia Perdana Menteri Datuk Seri Hj Najib (DSHN) yang enggan mengulas apabila ditanya mengenai kes di mahkamah Perancis... ia berhubung dakwaan bayaran kepada Pegawai Tinggi Malaysia berhubung pembelian Kapal Selam Scorpene yang dilakukan oleh Kerajaan Malaysia.

Beliau yang ditanya wartawan sama ada beliau akan memberi keterangan di mahkamah Perancis memandangkan namanya dikemukakan sebagai saksi oleh Suaram ke mahkamah itu... nama beliau dikemukakan oleh Suaram memandangkan beliau merupakan menteri pertahanan yang terlibat dalam perolehan kapal selam tersebut... namun apa jawapan yang diberi oleh DSHN ialah gambaran seorang Pemimpin yang hendakkan Demokrasi Terbaik dan Kerajaan Paling Telus Dalam Sejarah Malaysia amat mengecewakan.

Menurut beliau "Saya tak mahu komen... Saya tak perlu komen... terima kasih" katanya ketika ditanya hari ini dalam sidang media di Universiti Sains Malaysia di Pulau Pinang hari ini... Sidang media ringkas itu tidak sampai selama sepuluh minit terus segera ditamatkan... kah kah kah... inilah dia orang hendakkan Demokrasi Terbaik dan Kerajaan Paling Telus dalam Sejarah Malaysia... baru tanya hendak beri keterangan atau tidak terus tak nak komen... belum tanya soalan berkaitan Antatuya... kah kah kah !.

Yang pasti ini memang menggambarkan yang beliau memang bermuka-muka... hipokrik... munafik... hanya soalan itu pun beliau dah kata tak perlu komen... cuba bayangkan soalan lain yang lebih mencabar berkaitan Ketelusan Dalam Pentadbiran Negara... mahu terkencing dia beb... kalau beliau tak sebok dengan Tranformasi... Demokrasi Terbaik... KPI, Wassatiyah dan Kerajaan Paling Telus Dalam Sejarah Malaysia... rasanya orang pun tak ada banyak perkara hendak kritik beliau... tapi dengan Slogan-Slogan yang dikeluarkan macam air mengalir... jelas menggambarkan siapa DSHN.


hemmmmm..... satu lagi yang pasti beliau memang tak boleh berdebat... kerana soalan itu pun tak mahu diulas... jadi kepada yang menantikan debat beliau dengan datuk seri anwar ibrahim... jawapnya lu orang kempunan lah beb... kah kah kah... umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....