DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 19 April 2012

BEZA ANTARA PENGGANAS LUAR NEGARA DENGAN SAMSENG DALAM MALAYSIA, MACAM BUMI DENGAN LANGIT BEB, KAH KAH KAH !


Kalau sesuatu kejadian keganasan berlaku diluar Negara umpamanya... akan ada pihak yang melakukan keganasan mengaku yang mereka melakukan keganasan tersebut... namun ia cukup berbeza dengan Negara ini yang apabila pertubuhan atau ahli pertubuhan yang diketahui suka melakukan keganasan cepat-cepat pula menafikan yang mereka atau anggota mereka yang melakukan nya... kah kah kah !.

PENAUNG WARIS MALAYA SAHABAT UMNO

Begitu lah riaksi anggota pertubuhan yang kononya dianggotai oleh pejuang-pejuang orang melayu yang akan mempertahankan orang-orang Melayu dan Agama Islam serta Raja-Raja Melayu... tapi takut hendak bertanggungjawap diatas perbuatan sendiri atau perbuatan ahli-ahli walaupun pada dasarnya bersetuju dengan perbuatan ahli melalui riaksi dan tindak tanduk mereka sebelum ini.

SAMSENG INI JUGA YANG ADA DI DATARAN

Selepas kejadian serang awal pagi yang kemudian nya telah dimuat naik didalam You Tube dan dapat disaksikan diseluruh dunia... dan secara pantas pihak Umno telah dipertanggung jawapkan... maka berkatalah Pemimpin-Pemimpin Umno menafikan nya... walaupun dilihat jelas wajah Samseng yang melakukannya... dan Samseng itu juga lah yang melakukanya semasa program ABU di Jalan Kebun Klang awal tahun ini.

AKSI SAMSENG PUN BERMULA

Namun bak kata Tun Madey yang ada dalam Umno banyak yang Tak Cerdik... dan itu lah yang digambarkan oleh kebanyakkan Pemimpin Umno ketika mengulas kejadian tersebut... dan berikut adalah ulasan Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan yang menepis dakwaan yang mengaitkan Umno dengan serangan ke atas Mahasiswa yang berkhemah di Dataran Merdeka dalam satu kejadian awal pagi... dan dengan sinis mengatakan kenapa menyalahkan Umno atas semua masalah yang dihadapi mereka.

INI DIA BARUA YANG TERKENAL DGN KOTAKNYA

Menurut beliau "Kalau ada kereta bocor di tepi jalan itu salah Umno... kalau ada motorsikal bocor itu salah Umno... kalau ada basikal bocor di tepi jalan di dalam hutan yang tak ada orang lalu lalang, itu pun salah Umno... mereka ini sudah bankrap idea... semua salahkan Umno... ada orang liwat orang lain... Umno yang kena... dia yang sedap... kita yang kena... saya tak tahu... saya sedang tidur semalam... orang tidur di rumah bukan di padang" katanya lagi ketika ditaya wartawan di bangunan Parlimen hari ini.

Inilah gambaran menteliti kebanyakkan Pemimpin dan Penyokong serta Penchacai Umno yang tak mahu bertanggungjawap atas perbuatan namun masih menggunakan sex bagi menafikan tuduhan yang di dakwa oleh Mahasiswa melalui Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia, Badrul Hisham Shaharin supaya Umno bertanggungjawab atas serangan berkenaan.


hemmmmm..... cuba tanya dengan ketua penerangan umno tu... pernah ke beliau meliwat atau diliwat kerana mengatakan liwat sedap... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee..... a b u.

3 ulasan:

  1. si samseng gemuk tu mmg anjing belaan umno. umno bagi makan syabu kot sbb tu anjing tu jadi berani buat kacau

    BalasPadam
  2. HAPRAK MACAM NI LAH YANG UMNO-APC MAU ! STATEMENT BAGUS PUNYA ! TAK KAN LEMBU DAN TENUK AMUK TANPA TUAN ? LAINLAH LEMBU YANG DOK KONDO WALAU ADA TUAN TAPI KURENG SAMSENG HAHAHA ,HANYA PANDAI BUAT DUIT ;) MAZLAN NI PUN KAN LEMBU PENERANGAN UMNGOK !

    BalasPadam
  3. TU LAAA KECIK2 X MAU MAMPUS DAH BESAR MCM BABI GUMUK UMNNGOK BELA X KASI MAKAN TU PASAI BABI GUMUK TU MENGAMUK HARAP BADAN JEE BESAR OTAK SRP PUN KANTOI SIBUK MCM DIA HUTANG PTPTN. BELAH LAH LU BABIIII......

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....