DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 11 April 2012

APABILA PEROMPAK KATA DIA FAHAM APA YANG RAKYAT SELANGOR MAHUKAN, KAH KAH KAH !


Dengan nada dan muka yang tak tahu malu  maka berkatalah Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga Timbalan Pemimpin Wassatiyah merangkap Timbalan Presiden Umno ketika mengulas mengenai kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) dalam satu laporan bahawa beliau yakin Barisan Nasional (BN) tidak akan berjaya merampas semula Selangor pada Pilihan Raya Umum akan datang.

Menurut  Tan Sri Muhyiddin "apa yang penting ialah apa pendapat rakyat mengenai pentadbiran pakatan pembangkang di negeri itu... dan apa yang mustahak sekarang ialah apa rakyat di Selangor fikirkan, apa yang mereka fikirkan mengenai Kerajaan Negeri sedia ada... adakah mereka berpuas hati... BN tahu yang dimahukan oleh rakyat Selangor dan mereka adalah pemilih yang dipentingkan oleh BN"... kah kah kah !!!.


Kalau sebelum ini Ketua Pemimpin Wassatiyah yang juga Presiden Umno iaitu Datuk Seri Hj Najib telah memohon maaf kepada rakyat Negeri Selangor atas kesalahan yang pernah dilakukan oleh Umno/Bn semasa hampir 50tahun memerintah Negeri Selangor... dan sekarang Tan Sri Muhyiddin pula berkata BN tahu yang dimahukan oleh rakyat Selangor dan mereka adalah pemilih yang dipentingkan oleh BN"... namun tidak pula dinyatakan apa yang rakyat Selangor mahukan.


Memang tak dihairankan apabila Ketua dan Timbalan Ketua Wassatiyah mengeluarkan kenyataan begitu... kerana mereka mewakili Parti yang lahirnya hasil daripada Persetubuhan Haram Inggeris Penjajah yang tak tahu malu... yang seorang masih mahukan Amanah walaupun Parti tersebut pernah mengkhianati amanah... dan yang seorang mengatakan tahu apa yang rakyat Selangor mahukan walaupun tahu rakyat Selangor telah menolak Umno/Bn yang pernah bertahta selama 50tahun.


hemmmmm..... bila memperkatakan perangai tak tahu malu... boleh lah kau orang tengok perangai puak-puak umno... yang masih boleh memperkatakan soal moral orang lain, sedangkan moral sendiri pun dari dulu hingga sekarang dan kemungkinan selamanya pun tak pernah ..... kau orang sambunglah sendiri .. kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee..... a b u.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....