DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 15 Mac 2012

SBPA, WAKIL UMNO/BN NI MINTA NYAWA PADA WAKIL PAKATAN RAKYAT... KAH KAH KAH !!!


DATUK YB MOHAMAD AZIZ UMNO/BN-SRI GADING

Dengan mengatakan "Jangan menidakkan kepekaan kami sebab kami juga sedar sistem ini akan memudaratkan penjawat awam kerana itu kami menyokong tuntutan Cuepacs dan jangan ingat kami tidak boleh berfikir langsung... malahan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak juga sedia mendengar pandangan sebab itu keputusan ini diambil"... kah kah kah !!!.

YB AZMIN ALI PKR/PR-GOMBAK

Beliau ialah Datuk Yb Mohamad Aziz Umno/bn-Sri Gading yang mencelah ketika perbahasan Yb Azmin Ali PKR-Gombak pada persidangan Dewan Rakyat hari ini... yang membahaskan usul Menjunjung Kasih Titah Diraja dan mengatakan pembatalan Sistem Saraan Baru Penjawat Awam (SBPA) merupakan hasil manifestasi suara rakyat khususnya penjawat awam yang diperjuangkan Pakatan Pembangkang (Pakatan Rakyat).

AWAL NYA DIBANGGAKAN OLEH UMNO/BN

Menurut Yb Azmin Ali "kalau tidak ada Pakatan Rakyat (PR) dan PKR yang mendesak SBPA diteliti semula... saya percaya ia  (SBPA) akan diteruskan"... mendengarkan saja ucapan tersebut terus saja Datuk Yb Mohamad Aziz Umno/Bn-Sri Gading bangun mencelah bagaikan orang lemas mencari pernafasan... kah kah kah !!!.

MUNGKIN CUEPACS HARUS ADA KEPIMPINAN BARU !

Apakan tidaknya bermula dari hari pertama Persidangan Dewan Rakyat... Umno/Bn bagaikan dipukul TKO oleh Ahli Parlimen PR hinggakan Datuk Seri Hj Najib sendiri pun tak sanggup hendak menjawap soalan-soalan dari Ahli Palimen PR.

SIAPA YANG MENIPU ANTARA MEREKA ?

Itu lah sebab bila buat kerja jangan tak memandang rakyat bawahan... jangan nak kata JPA yang salah... sedangkan ianya dibawa kedalam Masyuarat Kabinet untuk diluluskan... alasan apa nak digunakan yang SBPA bukan Umno/Bn yang luluskan... kalau kata tak baca apa yang dibentangkan dalam Masyuarat Kabinet itu tandanya makan gaji buta... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... umno oh umno satu nama yang samakin hilang dari dikehendaki oleh rakyat malaysia... kah kah kah !!!... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee.....

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....