DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 10 Mac 2012

DAKWAAN RAFIZI DENGAN BUKTI NAMUN PENAFIAN HJ NAJIB WASSATIYAH SEKADAR PENAFIAN AIR LIUR BASI... KAH KAH KAH !



Mungkin kalau menafikan tanpa bukti untuk pencacai Umno dan penyokong Umno Terpilih boleh lah kot untuk dia orang percaya... tapi bagi rakyat yang berstatus atas pagar dan penyokong Pakatan Rakyat mungkin tak percaya dengan penafian yang hanya dua perenggan dari Twitter yang dikeluarkan mengggunakan akaun Pejabat Akhbar Perdana Menteri.


Kalau dakwaan dengan bukti sahih  dikeluarkan oleh Saudara Rafizi Ramli (SRR) kenapa menjawap hanya dengan dua perenggan tanpa bukti... dan menurut pendakwa SRR yang menyambut baik kenyataan rasmi yang pantas dikeluarkan oleh Pejabat Perdana Menteri... yang menafikan bahawa perbelanjaan majlis pertunangan anak Datuk Seri Najib pada 17 Jun 2011 lalu dibiayai oleh wang rakyat melalui Pejabat Perdana Menteri.


Namun dokumen dari Hotel Shangri-la, yang mengendalikan majlis secara jelas menunjukkan semua urusan tempahan dan bayaran dibuat melalui Pejabat Perdana Menteri... dan seharus nya bukti tempahan dan bayaran yang tidak menggunakan wang rakyat dikemukakan bagi penafian... dan bukan hanya penafian penggunaan wang rakyat dinafikan dengan Air Liur Basi Umno sahaja... kah kah kah!.


Hanya dengan penafian bunyi sebegini "Perbelanjaan pertunangan anak perempuan PM, Nooryana Najwa, tidak ditanggung oleh Pejabat Perdana Menteri sebagaimana didakwa oleh sesetengah pihak... Pejabat Perdana Menteri akan mengeluarkan satu kenyataan berkenaan dakwaan dalam waktu terdekat"... mungkin surat-surat untuk menafikan belum siap lagi macam surat-surat Tun Madey kepada Israel yang disiapkan satu minggu selepas dakwaan... kah kah kah !!!.



hemmmmm..... kalaupun dapat dibukti perbelanjaan tersebut dibayar oleh hj najib sendiri.... alahai mana lah didapat nya duit yang sebegitu banyak hanya untuk satu majlis pertunangan anak pemimpin wassatiyah ni... belum lagi cerita buat kenduri perkahwinan... sekarang pencacai dan penyokong umno terpilih.... sedang mencari apa lagi cerita lucah yang boleh dijadikan fitnah... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee.....

1 ulasan:

  1. Orang yang pegang jawatan perdana menteri.. semua alamat urus niaga personal dia sepatutnya di alamatkan ke mana erkkk.. rumah PM kat pekan ke kat mana invois itu patut ditujukannn...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....