DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 15 Februari 2012

ORANG YANG PERNAH MENIPU NIK AZIZ KATA... KENYATAAN SAYA BETUL, KENYATAAN NIK NIK AZIZ TIPU... KAH KAH KAH !

Dengan muka yang sudah diketahui jenis tak tahu malu... maka Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasam (Perkasam) menegaskan... kenyataan yang dibuat Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat semalam yang menggesa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataannya dalam Wall Street Journal (WSJ) adalah sandiwara parti Islam itu semata-mata.

Melalui Presidennya... Datuk Ibrahim Ali mengatakan kenyataan itu dibuat semata-mata mahu membersihkan imej PAS kepada masyarakat... dengan ini Perkasam berpendapat bahawa kenyataan Nik Aziz itu hanyalah sandiwara yang cuba membersihkan imej PAS yang bersekongkol dengan Anwar yang memegang teguh pada sokongan politik Amerika Syarikat dalam konteks kedudukan negara Palestin.

Ini bemakana bila Nik Aziz mendesak Anwar untuk menarik balik kenyataannya atau menyaman akhbar tersebut... ia hanyalah cubaan untuk mengelirukan masyarakat kerana mungkin PAS sudah sedar apabila Anwar diserang dan dikecam, itu akan merugikan PAS... beliau mengingatkan rakyat jangan terkeliru dengan perkembangan tersebut kerana jika Anwar berpendirian untuk menyaman akhbar tersebut... beliau juga tidak yakin bahawa itu dari hatinya.... bermakana ambil tindakan saman bukan bermakna beliau ikhlas.

TENGOK MUKA DIA... CUBA KAU ORANG TAFSIRKAN SENDIRI KAH KAH KAH !
Oleh itu kenyataan Nik Aziz adalah tipu dan kenyataan Ibrahim Ali Perkasam adalah betul... kah kah kah... ingatkan bila dah lama menyepi kerana berendam dalam air ( isu pek angpau waran putih )... rupa nya sempat melompat (mencelah) bila melihat ada isu yang boleh beri penafasan... Ini lah Ahli Parlimen yang paling tak tahu malu dalam sejarah politik Negara... dengan selamba mengatakan orang yang pernah ditipunya adalah penipu... kah kah kah !!!.

Tapi apalah nak di hairankn kalau beliau yang masih cintakan Umno berkata begitu... kerana memang dah menjadi perangai nya umno yang suka  kepada perangai... pijak memijak sesama Ahli inikan pula orang yang pernah ditipu dan bukan Ahli... kalau tidak masakan umno yang konon nya parti keramat telah dimasukan kedalam keranda pada tahun 1988.... akibat diharamkan oleh Mahkamah kerana terlampau ujud perpaduan sesama Ahli... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... kalau pernah dimasukan dalam keranda namun mungkin tidak dikebumikan secara biasa... mungkin cara mesir kono zaman maha-firaun... dan mungkin umno yang adalah sekarang adalah hasil awetan yang tidak sempurna dan lebih kepada perangai jahat... sebab itu sepatut nya kalau dah pernah dihukum sebagai haram ianya akan membuatkan kesedaran... namun itu tiada pada umno yang lebih kepada mumia... kah kah kah !!!. umno perkasam jati... betul-betul meloyakan  heeeee.....

1 ulasan:

  1. kalau la IbrahiM Ali nikawan baik aku kat kampong dah lama dah aku luku kepala dia ,aku sendri pun taktau pasal apa bila aku tengok gambar dia otomatic jadi benci ,kalau dengar dia cakap lagi lagiiii benci, sebab dia ni mudah lupa daratan kadok naik junjung, tak sedar ka atas tiket parti mana dia betanding dan menang dulu,

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....