DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 3 Disember 2011

SEJAK BILA LAH PULAK "SPR" NI NAK IKUT CAKAP "MAJLIS FATWA KEBANGSAAN" ... MACAM-MACAM KERENAH lembUMNO NI !!!

Suruhanjaya Pilihan Raya ( SPR ) menyatakan masih menunuggu jawapan Majlis Fatwa Kebangsaan ( MFK ) sama ada Dakwat Kekal boleh atau tidak digunakan dalam Pilihan Raya Umum akan datang.

Yang menjadi tanda tanya sejak bilakah SPR meminta pandangan MFK dalam sesuatu perkara untuk dilaksanakan, sedangkan sebelum ini belum pernah didengar SPR meminta pandangan MFK bila menguatkuasakan sesuatu peraturan SPR yang telah diluluskan oleh Parlimen.

Dengan ini berjalanlah lagi Episod Dalak Dalih lembUMNO dengan tangan-tangan ajaib yang mengarahkan SPR bagi menggagalkan Penambahbaikkan Sistem Pilihan Raya Negara yang diluluskan Parlimen baru-baru ini.

Memang lembUMNO dari awal tidak mahu akan Penambahbaikkan Sistem Pilihraya yang menyusahkan terjadinya Penipuan dalam Pilihan Raya, dan yang Menyusahkan Penipuan ini yang tidak di mahu oleh Puak-Puak lembUMNO.

Tunggu lah lagi selepas MFK memberi pandangan akan ada berbagai dolak dalih dan Tipu Muslihat bagi menggagalkan Penambahbaikkan Sistem Pilihan Raya Negara demi untuk mengekal kuasa yang kononnya umpama Pusaka Bapa Inggeri Kesayangan lembUMNO.


hemmmmm..... lepas buat fitnah buat pulak penipuan, tak dapat tipu bank tipu pulak lembumno... betul-betul meloyakan heeeee......
                           lembumno betul-betul meloyakan..heeeeeeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....