DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 14 Disember 2011

"NFC" WANG DIKELUARKAN SEBELUM PERJANJIAN DIBUAT.... DS HJ NAJIB PENGASAS "KPI" DAN TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN ... APA DAH JADI UMNO Ooiiiiiiii !!!

Satu lapuran telah dibuat kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) oleh NGO Jingga 13 terhadap Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin, berdasarkan laporan Jawatan Kuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) baru-baru ini  yang dikeluarkan sebelum perjanjian dibuat.

Untuk pengetahuan Puak-Pauk Pencacai Umno/Bn bahawasa nya bukan Pakatan Rakyat (PR) yang tuduh membabi buta tapi berdasarkan dari laporan PAC yan dipengerusikan oleh Puak-Puak UMNO dan dianggotai oleh kedua-dua belah pihak BN/PR.

Kalau tak dianggotai kedua-dua belah pihak mungkin laporan tu akan berbunyi lain sebab Puak-Puak UMNO kalau boleh nak sorok, tapi dah tak boleh nak sorok sebab PR ada didalam jawatan kuasa tersebut. Begini lah jadi nya kalau busuk sampai ke usus.... kalau tak disebut dalam lapuran audit disebut pula dalam PAC... kah kah kah !!!.

Cuma yang menghairankan kemana perginya "KPI" ( Ibarat Pagar atau pun Pengawal ) yang di heboh-hebohkan oleh Pengasasnya DS HJ Najib untuk mengukur prestasi menteri-menteri ini, atau umpama harapkan pagar tapi pagar makan padi.

Memang Umno/Bn patut dikuburkan dalam Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 nanti demi generasi akan datang, kita semua mungkin sudah ke peringkat TUA dan tak berapa terasa akan segala salah tadbir Negara yang dilakukan oleh Perosak-Perosak ini kerana Malaysia Kaya dengan hasil bumi.


hemmmmm.....puak-puak umno mengaku pandai mentadbir negara tapi mata wang dengan negara jiran yang tak ada apa hasil bumi pun kita sudah ketinggalan jauh.... betul-betul meloyakan heeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....