DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 28 November 2011

HAJI NAJIB TAK SUDAH-SUDAH DENGAN TRANFORMASI KEPALA OTAK lembUMNO.. HE HE HE !

Inilah dia ciri-ciri Pemimpin lembUMNO yang tak tahu malu, bercakap seolah-olah segala perbuatan menjurus kearah Tranformasi dalam Pentadbiran Negara. Pembohongan ini bukan sekali tetapi sudah menjadi santapan harian bila bercakap tak pernah dikotakan, bermula dari Penambahbaikan Sistem Pilihan Raya Negara, Penghapuasan Akta Keselamatan Dalam Negari ( ISA ) dan yang terbaharu ialah Bil Perhimpunan Aman.
                                                                   
Rakyat seolah-olah hendak diperbodohkan oleh  Pemimpin-Pemimpin lembUMNO dengan dolak dalih dan tipu muslihat, yang sudah menjadi darah daging sejak awal kelahiranya sehigga kematian pertama pada tahun 1988 dan diawet untuk dihidupkan semula sehingga sekarang. 

Mungkin kerana keyakinan bahawa mereka ada Puak-Puak lembUMNO yang setia dan tidak mahu berfikir menggunakan Otak Manusia tetapi menggunakan Otak lembUMNO, jadi Penyokong-Penyokong lembUMNO ini diperbodohkan walau apa pun Kemungkaran yang  dilakukan oleh Pemimpin lembUMNO ini.

Ini lah rintangan yang bukan mudah untuk menzahirkan kepada Penyokng-Penyokong lembUMNO akan segala Kemungkaran yang Pemimpin mereka lakukan, terutama kepada Penggemar daging lembUMNO Yang Disembelih Secara Tidak Halal yang rata-rata nya Puak-Puak lembUMNO Terpilih yang sudah mencecah umur mengetuk pintu kubur dan Penyokong-Penyokong yang berada diluar arus maklumat terkini.

Akan tetapi Kebanyakkan Rakyat kini sudah memahami segala Dolak Dalih dan Tipu Muslihat Pemimpin-Pemimpin lembUMNO dan Puak-Puak Trepilih lembUMNO yang penuh dengan Penipuan dan Fitnah macam tak berkekesudahan.

hemmmmm..... umno dengan fitnah dan Penipuan umpama irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan....
                       umno betul-betul meloyakan....heeeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....