DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 11 Julai 2015

Nak Tumpang Tanya Sikit Beb... Sama Tak Maksud Tidak Munasabah Dengan Tidak Logik... Kah Kah Kah




Boleh tak beb... jika gua maksudkan Kata-Kata Datuk Ahmad Maslan 3.85 Campur 6% GST iaitu Tidak Munasabah bersamaan dengan Tidak Logik, gua cari Kamus Dewan Tak Jumpa pulak hari ni beb... dengar dari Risik-Risik Sumber Dalaman mengatakan yang Kamus Dewan tu habis dipasaran selepas ianya Diguna Pakai bagi Rujukan Seorang Ulama' tersohor Dunia. Rujukan tersebut dikatakan berkaitan er er er er... maksud Pakatan ke apa... entah lah beb... Pening beb Pening... kah kah kah !.

Ni si Ahmad Maslan ni tambah lagi Pening Kepala... gunakan lah Perkataan lain jika ya pun mahu Mengampu Teloq si Tuang Presideng UMNO tu, ini tidak... boleh pulak gunakan Perkataan Tidak Munasabah @Tidak Logik. Sepatutnya gunakan lah perkataan Tidak Mungkin ke... Tidak Benar ke... atau jika payah-payah sangat terus gunakan perkataan TIDAK MUSTAHIL, mahu Melompat Datin Seri Hajjah Rosmah Mansor tu beb... jangan lu sebut Perkataan tu Ahmad Maslan oiiii... kah kah kah !.

Dikira Ada Munasabah dan Ada Logiknya Ahmad Maslan mengatakan bahawa Laporan Wall Street Journal (WSJ) Tidak Munasabah seperti yang gua katakan dulu disini, bahawa Ahmad Maslan itu adalah Ahli UMNO... Penyokong UMNO... Penyokong Najib dan Wala'un kepada Najib, maka Ada Logik nya jika Ahmad Maslan Mempertahankan Najib sebagai Perdana Menteri... Mengambarkan Najib Bersih lagi Suci Tanpa Was-Was serta akhirnya Mengampu Teloq Najib... kah kah kah !.

Kalau gua berada ditempat Ahmad Maslan pun beb gua juga akan berkata-kata seperti Ahmad Maslan tu, mungkin lagi lebih gua akan Mempertahankan si Tuang Presideng UMNO. Setidak-tidaknya Ahmad Maslan dalam hal berkaitan WSJ tidak lah berkedudukan di Posisi Munafik seperti Pemimpin UMNO yang lain, depan Ahli UMNO lain cakap nya manakala didepan Najib lain pulak cakap nya. Tapi itu pun Ada Logik nya atas sebab nama UMNO tu saja bererti Kemunafikan... kah kah kah !.

Kalau tak Munafik tak dapat lah UMNO Bersetongkol dengan sebahagian Ulama' PAS untuk Mempengaruhi Perwakilan PAS semasa Pemilihan PAS... mana mungkin jika tidak Munafik sanggup untuk Mempengaruhi Ahli PAS dengan Isu Hudud yang diketahui akan menemui Kegagalan jika Diharapkan UMNO untuk Menyokong. Itu anggapan gua beb... jika orang lain boleh menggangap orang lain sebagai Jebon dan lain-lain tuduhan kenapa pulak gua tak boleh menuduh  beb... kah kah kah !.

Banyak Cantik muka dia orang beb... Menuduh orang lain Halal Wal Toyibah manakala orang lain Menuduh dia orang sebagai Haram Wal Jadah, suruh dia orang Cermin Muka dia orang tu dulu. Jika hendak lebih Afdal lagi semasa Cermin muka dia orang... suruh dia orang bawa sekali Gambar Pemimpin yang dia orang Sanjung Bagai Nak Rak tu. Kemudian semasa Cermin muka tu suruh juga dia orang Tanya dengan Cermin tu... Pemimpin ini patut tak di Wala'unkan... kah kah kah !.

Andai kata Cermin Senyap tanpa berkata... maka suruh dia orang Hantukan Kepala dia orang tu pada Cermin tersebut.... tapi dengan Syarat semasa Kepala dia orang dihantukan... Kepala dia orang mesti kosong, tak ada apa-apa seperti Serban... Songkok Haji atau setidak-tidak Songkok Tinggi... Mungkin selepas Kepala dia orang sudah dihantukan maka dia orang boleh Sedar sikit betapa selama ini dia orang tu Diperbodohkan oleh Pemimpin berstatus Ulama' Su'... kah kah kah !.

Woiii Ahmad Maslan... lu cakap betul-betul... lu belajar kat mana Perkataan Tidak Munasabah @Tidak Logik tu, lu jangan tipu Ahmad Maslan sekarang ni dalam Bulan Ramadhan. Jika dalam Bukan Bulan Ramadhan Menipu itu Berdosa maka dalam Bulan sudah Pasti Dosa nya Berlipat Kali Ganda, kerana ianya seperti Menggantikan Kerja Syaitan. Sedangkan Syaitan seperti yang diketahui telah Di Ikat, tak kan lu nak Gantikan Syaitan kot Ahmad Maslan... kah kah kah !. sumber

Maka berkatalah si Wala'un berkaitan Kerajaan Peralihan yang diwar-warkan oleh Pemimpin PKR, tetapi si Wala'un mengatakan yang ia nya adalah seperti Kerajaan Perpaduwang seperti yang di Cadangkan oleh Ulama' Tersohor Dunia. Nampak sangat Tak Cerdik nya si Wala'un hingga tak dapat nak membezakan antara Kerajaan Peralihan dengan Kerajaan Perpaduwang ini berpunca dari Terlalu Pandai berkaitan Syair Arab hingga Tolol kepada Makna dan Maksud Bahasa Melayu... kah kah kah !.


hemmmmm..... nak tanyadengan tuang presideng pas dan mursyidul am pas... bulan ramadhan dah semakin hampir ke penghujung ni... ada tak tuang presideng dan tuang mursyidul am jenguk-jenguk mangsa banjir kat negeri yang nak laksanakan hudud tu... kah kah kah !.

62 ulasan:

  1. Kah kah kah....Mahfuz dan Siti Zailah tak nak join 'parti gerakan baru nak cari nama parti baru'!!
    ....apa jadi dengan G18? Oppps G16!! Lepas raya jadi G13 pulak!! Tarak malu ke guna nama orang tak sudi? Oppps mmg tak malu pun...yg G16 ni masih menenggek dalam PAS!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teruskanlah kamu membangun bersama kepimpinan Cai yg membaruakan, mentololkan dan menjebonkan Jemaah lain. Gembira lah kamu dengan pemimpin mulut longkang seperti ini. Mulut isle isle isle tapi akhlak MasyaAllah.... contohilah Morsi dan Erdogan

      Padam
    2. Parti baru akan wujud juga selepas Ramadan. Menghormati bulan ini itu sebab dilewatkan.Malu bertenggek dlm Pas konon, YANG PAS bertenggek dlm kerajaan DAP Pulau Pinang tu apa hal.Letak la jawatan, Pas tak tahu malu macam kamu Saiful bin Husin, kata putus tapi terhegeh hegeh lagi duit dari Dap P.Pinang dan PKR Selangor, Belajar lagi bro.

      Padam
    3. Cakap banyak puasa ni tak nak la bro. 2 no akaun yang SR dan WAJ sebut tu lu punya ke bukan? Kalu lu punya jawap YA. Kalu bukan lu punya jawab "BUKAN". Itu saja. Tak perlu nak merapu2...

      Padam
    4. tak sabar nak tunggu pru14. nak tgk pas tersungkur di pintu dun dan parlimen. kita bertanding kaah tak pe asalkan diredai. harapan baru kata kita bertanding untuk menang tapi diredai.

      Padam
  2. Tak kisahlah G berapa pun yang penting bagi aku dalam PRU akan datang aku sekeluarga (7 undi) takkan undi calun-calun UMNO dan PAS.

    BalasPadam
  3. Puak2 walaun pasti seronok sebab najib kata kerajaan sekarang memerintah ikut Al-Quran, itu sebab musyidul am & tuang presideng kuat menyokong najib. Najib oi! ikut al-quran mana? Bini & anak pun tak tutup aurat dll entalah atau al-quran najib versi lain kot?

    abuamir

    Sebelum nak laksana hudud tu tegakkan Islam dlm diri dulu. Mengaku pemimpin Islam tetapi akhlak masyaAllah memalukan umat Islam.

    BalasPadam
  4. Kucing kalau terkejut boleh mencakau, begitu juga pemimpin yg terkejut kerana tewas boleh jd sasau, x dpt terima hakikat, dah kalah x terpilih. Ini contoh manusia yg bising di luar mesyuarat setelah keputusan dibuat. Tahniah PAS yg tetap istiqamah dgn agenda hudud.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tewas secara Israel mengguna CAI. Itu bkn cara islam dan itu yg kamu banggakan

      Padam
    2. Jangan cakap je berdegar-degar. Dah penat tunggu pas nak bentang RUU hudud di parlimen. Presiden sembang kencang depan ahli, sampai nak bahas di parlimen, pergi ke Jepun. Cerdik

      Padam
    3. Aku ni dok tunggu bila nak potong tangan pencuri balak di Kelantan ni.

      Padam
  5. Laki dia masuk akaun...
    Bini dia pun masuk akaun jugak??

    Dasat la laki bini ni...

    BalasPadam
  6. G18 ditubuhkan bukan kerana kecewa tetapi kerana kami rakyat (kebanyakannya non partisan) perlukan wakil. Kami tak nak pas parti jumud, penipu, pembelit, u turn.

    BalasPadam
  7. Ha..Ha..ha..say fool..say fool !!! Pemimpin yg.bengap lahir drp.pengundi mcm.kamu le. ..slmt.hari raya Admin dan semua pengunjung setiakawan!

    BalasPadam
  8. Tahniah Hadi Awang, kelakuan awak semakin jelas seperti Israel Yahudi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jelas

      Makin jelas jd Yahudi..



      Akhlak?

      AKIDAH??

      Akhlak & AKIDAH-'FITNAH wal-Rasuah!?



      Fakta..

      FAKTA nya..

      Very2 fundamental

      POINT yg sgt7PENTING skali

      Apb..Nakhaei sebut pasal "GHONIMAH"?


      Yess!

      "GHONIMAH" = RASUAH

      "GHONIMAH" = songlap hak rkyat ddlm GELAP

      "GHONIMAH" = sbb itu khianat-FITNAH kliru kan ummah

      "GHONIMAH" = sbb itu PONTENG putar langgar sgl amanah

      "GHONIMAH" = brp? brp?? brp??? puloh/RATUS juta kah????


      KERANA..

      Krn "GHONIMAH" = RASUAH itu dia sgt7ALERGIK dgn Anwar sama sprt umno yg ALERGIK serta sggup buat FITNAH trhdp Anwar!

      Krn "GHONIMAH" = dia rasa bnyk DUIT(ratus2 juta?) sbb tu jd sgt2SOMBONG!?

      Krn "GHONIMAH" = dia boleh BELI perwakilan muktamar dgn 'CHAI'!?

      Krn "GHONIMAH" = dia satu REJIM/daulah dgn umno & wajib onar/FITNAH!

      Krn "GHONIMAH" = dia WAJIB ikut "skrip" arahan-SETAN jd gunting dlm Pakatan

      Krn "GHONIMAH" = dia sgt7TAKUT kpd sbnr7KBNARAN & keadilan-CAHAYA maha7TERANG

      Krn "GHONIMAH" = sgl onar-FITNAH-kliru agar rkyat sesat -GELAP-buntu


      Sekelip

      Sekelip mata shj manusia itu brubah krn "GHONIMAH"!?..RASUAH!!

      Tup-tup manusia itu jd sombong/ANGKUH krn RASUAH, juta2 songlap duit ummah!?

      Tiba2 jd sgt benci & sgt7MARAH dendam dgn Anwar adalah krn RASUAH,,sgt7TAKUT klu rahsia songlap itu pecah!?


      OBAT

      OBATnya..

      Org yg makan bangkai-RASUAH wajiblah di"HUDUD" dgn sbnr7HUDUD ALLAH!

      Klu yg mencuri wajib diPOTONG tangan..maka yg curi JUTA2 bgmn???...yg brbuat FITNAH!????

      Krn RASUAH lah dia sggup buat FITNAH..dan FITNAH adalah sbejat7KJAHATAN ddlm ummah yg mnjd songsang-GELAP-tonggang-LANGGANG-sesat-lg-MURTAD!?


      INGAT

      Ingatlah bhw sbb sgl FITNAH adalah kerana RASUAH

      Dibelakang dajjal FITNAH adalah krn umpan bangkai-RASUAH

      ingat "POINT"/fundamental drp Nakhaei diatas.."GHONIMAH" = RASUAH!!!


      SESAT

      MURTAD

      SYIRIK kan..

      "..wa SYARRIK hum fil AMWALli wal awlad.." --Quran Al-Isra'(17:64)

      "..SYIRIKKAN mrk dgn umpan bangkai-HARTA & kuasa(anak2 Adam).."

      Nota:

      Alangkah mudahnya mnjd "SYRIK"/sesat/MURTAD diperdaya oleh Iblis dgn songlap-HARTA & kuasa..

      Wsalamm..

      Padam
  9. kih kih kih...

    gua pulak nak tanya sikit sama lu bhai...

    sama tak mat indera dengan ching pen?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau mat indera tak jawap biar gua tolong jawapkan, sama kot mat indera dengan ching peng iaitu penentang inggeris penjajah. seperti juga sama nya mak bapak dan keturunan lu bhai dengan pemimpin umno iaitu barua inggeris penjajah kih kih kih

      Padam
  10. dia menang pilihan raya bukan kerana dia hebat ...tetapi dia dapat RM2 juta dari najib yang terima "derma" Rm2.6billion untuk rasuah pengundi-pengundi dikawasan pilihanrayanya........!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  11. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam
  12. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam
  13. mampus gak blog ni...biasa la..sapa yang larat nk blog saje..kan ...hahahahaha..nama blog tk leh tahan..si pejuang...pejuang taik kucing komunis nak haram

    BalasPadam
  14. Fantastic goods from you, man. I’ve understand your stuff previous to and you’re just extremely excellent. I really like what you’ve acquired here, really like what you are saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it smart. I cant wait to read far more from you. This is really a great site.
    Jullie Verma
    Sheetal Kapoor
    Shanaya Verma
    Chandigarh Love
    Parul Chaudhary

    BalasPadam
  15. Hello I am Mansi Sharma workng as a modal in mansi escort service in manali. We are Provide All Kind Of Profile Like : Indian Profile - College girls, Housewife

    Escorts, Punjabi Escorts, , Escorts Profile, manali model, Ramp Model and Top Classical escorts girls available in manali.
    http://www.mansiescorts.com/

    romashama18@gmail.com

    manali Call Girls
    manali escorts
    call girl in manali

    amritsar Call Girls
    amritsar escorts
    call girl in amritsar

    ambala Call Girls
    ambala escorts
    call girl in ambala


    agra Call Girls
    agra escorts
    call girl in agra

    ahmedabad Call Girls
    ahmedabad escorts
    call girl in ahmedabad

    almora Call Girls
    almora escorts
    call girl in almora



    chamba Call Girls
    chamba escorts
    call girl in chamba

    chitkul Call Girls
    chitkul escorts
    call girl in chitkul

    BalasPadam
  16. For immense erotic fun, you should hire one of the hottest call girls of Chandigarh. There are plenty of call girl agencies out there in Chandigarh, but people trust only on us. Here are many kinky girls who love doing parties and fun with clients.

    Chandigarh Escorts
    Mohali Escorts
    Zirakpur Escorts
    Panchkula Escorts
    Call Girls in Chandigarh

    BalasPadam
  17. Here Is Lot Of Services By Mansi Escorts Agency
    If you want to enjoy a little with these escorts, then you can surely take them for movies or even discotheques. They will love the atmospheres and they are definitely going to love to get drunk and party. Manali escort girls are total party animals and they love to get drunk and party hard. After the party they would love to go back with you and have fun. This is the best thing one can ever imagine . Manali escorts.Remember escorts are very particular about not getting drugged so offer only sealed bottles to them. If they do accept a beverage from you, expect them to drink it fast, or not to put the container down until it’s finished, due to several reasons. Once a faith is established, or you’re a repeat client, this will not be one of a worry issue.

    Manali escort Service

    BalasPadam
  18. Ready to Enjoy with Independent Lucknow Escorts Our Lucknow call girls have the most
    seductive approach of pulling in a huge crowd of people with their finest elegant touch.
    Escorts service Lucknow is one of the foremost choices ofmen who are in genuine needs to
    appease their wildest erotic fantasies.
    Lucknow escorts
    Lucknow escort
    Escorts in lucknow

    BalasPadam
  19. http://www.jamila.co.in |
    http://www.bloogsy.in |
    http://www.sarajay.in |
    http://www.bloogsy.in/vapi-escort.html |
    http://www.bloogsy.in/daman-escort.html |
    http://www.bloogsy.in/siliguri-escort.html |
    http://www.bloogsy.in/coimbatore-escort.html |
    http://www.newvine.biz/salt-lake-escort-service.html |
    http://www.newvine.biz/dum-dum-escort-service.html |
    http://www.newvine.biz/barasat-escort-service.html |
    http://www.newvine.biz/new-town-escort-service.html |
    http://www.newvine.biz/rajarhat-escort-service.html |
    http://www.newvine.biz/barrackpore-escort-service.html |
    http://www.newvine.biz/naihati-escort-service.html |

    BalasPadam
  20. http://www.jamila.co.in/mussoorie-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/pushkar-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/kishangarh-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/sikar-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/jhunjhunu-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/churu-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/chittorgarh-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/neemuch-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/bhubaneswar-escort.html |
    http://www.jamila.co.in/kochi-escort.html |

    BalasPadam
  21. we know every buddy want to know how to win satta king taj games online there are lots of website but you can check this one

    BalasPadam
  22. lets play online satta gali number game on this page in india you can check also some good satta number please do visit

    BalasPadam
  23. Glad to visit the Satta King online game website. If you have a good player then can play any game you will win, but here in Satta world just a luck that make you a winner or millioner. Here are many best option, just visit on below link to play satta King:


    Satta King

    सट्टा किंग

    all india satta king

    india satta king

    sattaking india

    sattaking

    gali satta


    These are some services we offer at Satta King India, Checkout now.

    BalasPadam
  24. Really nice and interesting post. I was looking for this kind of information and enjoyed reading this one. Keep posting. Thanks for sharing.
    Astrologer Sampat
    astrologerrishi

    BalasPadam
  25. I wanted to thank you for this excellent read!! I definitely loved every bit
    of it. I have you book marked to check out new stuff you post?
    kalyan chart

    BalasPadam
  26. I really enjoyed your blog, it's really cool.
    I was also looking for pornographic films, sexual stories and sex pictures, and I found these hot sites to be very special and wonderful.
    قصص سكس نيك
    سكس محارم
    ايجي سكس محارم

    BalasPadam
  27. play bazaar is a lottery informed game of India country. The people of India are very successful in recognizing the speculative king stability. Satta formulas is played on big head in the country of India.

    Actually according to the companies they provide hug amount to the website owner for Black Satta King then satta king. But if we talking about the google search and number of people then we can say both are same.

    Apparently, whoever wins always perfect? As an issue of simple fact the circumstance is satta king 786 yet are based up on the individual along with also his ability they could eventually become satta king 786.

    BalasPadam
  28. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 9167a053c051c609d305eb5a3768b05d
    sms onay
    website kurma
    numara onay

    BalasPadam
  29. Thank you for your explanation, very good content. dd883df3f8d7322e1933ff92bd052a19
    define dedektörü

    BalasPadam
  30. Thanks for your article. 9f620e93983050f753359c17e8379985
    evde iş imkanı

    BalasPadam
  31. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....