DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 4 Julai 2015

Najib Kata Nak Saman... WSJ kata Sumber Kami Kukuh... Lawan Najib Lawan... Kah Kah Kah




Tunjukan dan Buktikan bahawa lu dipihak yang Benar wahai Najib BUGIS PATRIOT... jangan Cakap aje Nak Saman tapi Tidak Saman-Saman jugak, ini adalah Peluang Terbaik untuk lu Membersihkan dan Mensucikan Diri lu... Keluarga lu... Sahabat-Sahabat lu... Penyokong-Penyokong lu serta UMNO itu sendiri yang sudah dilihat Kotor seperti Longkang oleh Rakyat. Walaupun cuba Dibersihkan oleh Tuang Presideng PAS dan Mursyidul Am PAS dengan memberi Sokongan kepada lu Tanpa Ragu dan Tanpa Was-Was menjadi Perdana Menteri sampai habis Penggal Parlimen.

Ayuh Najib... Cepat dan Segera Saman terhadap Wall Street Journal (WSJ)... biar segala yang dikatakan FITNAH terhadap lu selama ini betul-betul adalah Fitnah. Dengan ini juga ianya membuktikan bahawa kata-kata Sokong dari Tuang Presideng PAS dan Mursyidul Am PAS adalah tepat dan bukan nya Sokong kerana untuk Membalas Budi lu. Tapi jalan pulak lu belajar dari Tuang Presideng PAS Tuang Guru Haji Abdul Hadi Awang yang lebih suka membiarkan Fitnah sesama Ahli PAS berleluasa di dalam PAS demi untuk mempertahankan Jawatan Presideng PAS.

Secara Peribadi gua pun Tak Mahu meneruskan Tuduhan dan Fitnah terhadap lu jika benar ianya adalah Fitnah, al maklum aje le... gua ni bukan nya jenis Manusia yang Suci dan Bersih dari Dosa seperti Tuang Presideng PAS dan Wala'un-Wala'un kepada Tuang Presideng. Jika Tuang Presideng PAS serta Pemuja-Pemuja Ulama' Tersohor dari Rusila tu lain lah Najib atas sebab dia orang tu memang Suci dari melakukan Kesalahn dan Kesilapan sama ada secara sedar atau pun tidak. Sebab itu apa saja yang keluar dari Mulut Longkang Tuang Presideng adalah Benar Belaka.

Ok lah Najib... kali ni gua Sokong lu untuk Menyaman WSJ yang lu katakan Mengfitnah lu... seelok-elok nya hari ini juga Notis meminta WSJ Memohon Maaf kepada lu disampaikan. Rasa nya tak susah untuk menghantat Notis kerana Dunia sekarang bukan nya seperti dulu lagi. Sekali lagi jangan lu ikut juga Perangai yang Mengaku Ulama' Pewaris Nabi dalam PAS yang membiarkan Ahli PAS Tertunggu sama ada Usul atau Cadangan berkaitan Kerjasama Politik Dengan DAP Dibatalkan diterima atau Dijilat semula, sedangkan ianya dikatakan melibatkan Soal Hukum.  sumber


hemmmmm..... nak tanya lu orang ni... bekas mursyidul am pas sudah balik dari umrah ke belum beb... apa beliau tak nak balik-balik sampai hari raya ke... kah kah kah !.

2 ulasan:

  1. Harun din tak percaya najib rompak duit

    tak logic tak masuk akal seperti nabi musa belah laut merah tak logic..

    apa nak jadi dgn haram djin... org pas masih nak ikut ajaran sesat hadi ping marang?

    lepas raya beribu org johor akn jadi ex pas... pun tak logic kata nik abudoh...

    jom jadi ahli party islam baru tanpa ajaran sesat pak lebai....

    BalasPadam
  2. Najib jangan bimbang sebab Hj hadi dan haron din ada dibelakang bolih membantu.teruskan peminpin Pas membantu najib dan BN.bravo

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....