DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 2 Julai 2015

Isyarat Awal Dari Mahfuz Omar Yang Mungkin Menolak Lantikan Sebagai AJK PAS Pusat




Sebab itu beliau masih belum Menjawap Surat Lantikan AJK PAS Pusat yang ditawarkan kepada beliau, kerana beliau sedang meneliti Perkembangan dan Keadaan Semasa. Namun dengan keluarnya Kenyataan dari beliau hari ini maka boleh diibaratkan sebagai Kaki beliau sudah pun mula melangkah jauh dari Pintu AJK PAS Pusat. Jelas ianya adalah Kebimbangan beliau terhadap Penerimaan Rakyat terhadap PAS walaupun beliau pernah mengatakan Hidup Mati Politik beliau bersama PAS... itu sebelum Orang Mabuk Pil Kuda menguasai PAS... kah kah kah !.

Jikalau sudah Dato' Mahfuz Omar menyatakan Kebimbangan beliau yang mana mungkin Negeri Kelantan akan terlepas dari PAS... rasanya itu adalah Isyarat Awal yang beliau tidak akan Menerima Lantikan sebagai Ahli Jawatan Kuasa (AJK) PAS Pusat serta Pengerusi Lajnah Hal Ehwal Parlimen yang ditawarkan kepada beliau. Rasanya PAS Pusat sudah boleh Mengarahkan Setiausha Agong atau Ketua Penerangan belajar-belajar bagaimana menjadi Pengerusi Lajnah Hal Ehwal Parlimen dari sekarang sebelum Mahfuz Omar menyertai Parti lain... kah kah kah !.

Kerana sebelum ini jika hendak diharapkan kepada Tuang Presideng PAS untuk menjadi Pengerusi Lajnah Hal Ehwal Parlimen jawap nya memang Tak Berbahas lah Ahli Parlimen PAS, walaupun sepatutnya Tuang Presideng adalah yang selayaknya jika mengikut kepada Haraki Kepimpinan. Namun oleh kerana beliau bukan lah seorang Ahli Parlimen yang Bertanggungjawap dalam menghadirkan diri dalam Persidangan Dewan Rakyat maka atas sebab itu Dato' Mahfuz Omar terpaksa diberikan Tanggungjawap sebagai Pengerusi Lajnah tersebut... kah kah kah !.

Dato' Mahfuz Omar beb siapa tak Kenal dengan beliau... seorang Pemimpin yang cukup Bijak dan Berpengalaman dalam Politik Tanah Air... yang mana mungkin Kecerdikan serta Kebijakan beliau boleh dan Mampu Mengatasi Kecerdikan Menteri-Menteri dalam UMNO serta Kecerdikan Berpolitik Seluruh Kepimpinan PAS yang ada pada masa kini. Termasuk lah Kecerdikan Berpolitik Tuang Presideng PAS Tuang Guru Datuk Seri Haji Hadi jika pun ada... itu pun jika ada Kecerdikan  beb seperti yang didakwa oleh Penyokong-Penyokong  beliau...  kah kah kah !.

Kalau tidak tak kan Tun Mahathir pun boleh sama Terikut dengan Kerja Gila beliau berkaitan Pembunuhan Warga Monggolia Altantuya Sharibu, itulah Kehebatan yang ada pada Dato' Mahfuz Omar. Tapi kerana Ketololan dan Kebahlulan yang Mengaku sebagai Ulama' Pewaris Nabi Berpolitik maka beliau termasuk didalam Kumpulan JEBON semasa Pemilihan PAS, lepas tu boleh pulak yang mengaku sebagai Ulama' Pewaris Nabi buat Muka Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 Inci dengan Melantik beliau sebagai Pengerusi Lajnah Hal Ehwal Parlimen bagi pihak PAS... kah kah kah!. sumber


hemmmmm..... mahfuz... ulama' tu peduli apa jika kalah sekali pun atas sebab ulama' tu masuk bertanding bukan untuk menang tapi mencari keredhaan allah swt... itu sebab dia orang mana ada ambil gaji ahli parlimen... kalau dia orang pun semua nya dia orang bagi kat mangsa banjir negeri kelantan... kah kah kah !

7 ulasan:

  1. jebon jgn terima jawatan berisiko tu.

    ITU PERANGKAP

    jika PAS kalah di kelantan nnti, jebon akan disalahkan dgn tuduhan buat kerja dgn niat utk menjahanamkan PAS. maka akan dikatakan tuduhan mereka selama ini benar belaka.

    walhal memang PAS tak boleh nk diselamatkan lagi dan rakyat sudah menolak PAS walaupun Mahfuz terima jawatan umpan racun itu.

    buat apa nk masuk kapal yg nk karam.. sebb usang dan nakhoda mereng

    lebih baik naik kapal baru walaupun awalnya belum ramai penumpang. lebih nyaman dan cantik lg.

    BalasPadam
  2. Menjaga maruh lebih penting dari menerima pemberian dari tangan tangan yang penuh noda. Setelah kamu and the gang di aib kan dengan sebegitu rupa, elok sahaja dia abaikan ajakan mereka yang kini sudah sedar akan kesilapan mereka yang tempenggaruh dengan "CHAI" yang di cipta oleh ULARmak kaki betina yang bernama "Mohktar a/l SNEAK tu. Jugan lupa bahawa ada para ulamak "CHAI" telah pun di tendang dari kawasan masing masing.

    BalasPadam
  3. tapi kalu dia terima gak jawatan lujnah tu,aku rasa la segala teguran dato' mahfuz omaq tu akan dibakul sampahkan,almaklumlah melukut tepi gantang.kan ketua dewan ulama yang senama dengan dia tu dah cakap kat mk,selagi mana ada prolib dalam ajkpp,geng serban akan kalah dalam berhujah segala perancangan proula mama ni akan terbantut. mana pula dengan tuan haji salahuddin????

    BalasPadam
  4. itu suka hati mahfoslah tapi bagi aku ulamak pas ni lebih baih elok sendirian kerana mereka yakin mereka akan jadi lebih kuat.kalau dah ulamak penipu dan kaki fitnah lebih suci lagi kerja cuci tandas.

    BalasPadam
  5. Bersempati kita semua kepada saudara-saudara kita yang berpuasa dan berhari raya di dalam khemah. Semoga mereka dan kita mendapat pemerintah yang bertakwa dan mempunyai belas kasihan terhadap rakyat yang susah dan terpinggir!!

    BalasPadam
  6. hemmmmm..... mahfuz... ulama' tu peduli apa jika kalah sekali pun atas sebab ulama' tu masuk bertanding bukan untuk menang tapi mencari keredhaan allah swt... itu sebab dia orang mana ada ambil gaji ahli parlimen... kalau dia orang pun semua nya dia orang bagi kat mangsa banjir negeri kelantan... kah kah kah !

    PATUT PN KALAU SUKA DEPA MAI PARLIMEN...KLU X SUKA X MAI PARLIMEN...BKN SEBAB GAJI..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....