DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 16 Jun 2015

(Video) Mat Sabu Bongkarkan Kebodohan Pemimpin PAS Berpolitik... Saksikan !





Bila dikatakan sebagai Bodoh dan Tolol Berpolitik, maka keluarlah Suara-Suara dari Mulut Longkang Wala'un-Wala'un yang konon nya Dunia Mengiktiraf Ketokohan Tuang Presideng PAS Tuang Guru Datuk Seri Haji Hadi. Dengan Mengangkat Tuang Guru sebagai Naib Ketua Ulama' Sedunia... kah kah kah !.

Tapi sebenarnya Dunia tu tak tahu yang diangkat sebagai Naib Ketua Ulama' Sedunia adalah Ulama' yang Disaman dalam Fitnah Pil Kuda, gua ingat jika Dunia tahu bahawa Tuang Presideng Disaman dalam Fitnah Pil Kuda dia orang pun Tak Sanggup untuk Mengangkat Tuang Presideng tu beb... kah kah kah !.

Gila apa untuk Mengangkat Ulama' yang Membuat Fitnah Pil Kuda... pernah tak lu orang dengar Ulama' dalam Dunia pernah disaman dalam membuat Fitnah... cuba lu orang bag tahu gua Ulama' mana yang pernah disaman membuat Fitnah... kalau ditangkap dan dibunuh itu adalah gua dengar beb... kah kah kah !.

Jika beliau tidak Bodoh Berpolitik maka Terdetik juga dihati gua yang beliau  tu ada membuat Sesuatu yang Disembunyikan dari Ahli PAS, atas sebab Perwatakan beliau Berpolitik cukup berbeza dengan Haji Hadi Ditahun-tahun 80an dan 90an sehingga lahir nya AMANAT HADI tu beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... pening beb pening... tengok pulak apa tuang presideng punya pusing berkaitan ruu persendirian mahkamah syariah kelantan yang tidak dapat dibentangkan... kah kah kah !.

8 ulasan:

  1. Ha ha ha. Itu MIP wa kira ulamak besar jugak, sebab boleh baca dan nilai ulamak yg hebat. MIP mesti tinggi makamnya.

    BalasPadam
  2. Untuk menilai seseorang ada tanda-tanda yang Allah suruh perhatikan. Walaupun tidak tepat seratus peratus tetapi tanda-tanda nya jelas kelihatan kepada kita. Si penipu boleh dikenali dengan ciri-cirinya. Begitu jugaklah dengan kejujuran dan amanah seseorang. Semua Allah bagi tanda-tandanya... Tak perlu jadi ulamak pun.. Ahli psikologi Barat menggunakan kaedah Islam (cuma orang kafir tak mengaku ilmu ini dari Islam) dalam menerapkan ilmu psikologi dapat membuat profil seseorang dengan hampir tepat.. melebihi 90%...

    BalasPadam
  3. Salam..Mat Indera

    TERBUANG..

    Nasib sbnr7PEJUANG KBNARAN demi ummah...akan TERBUANG

    Sbnr7AKIDAH-LURUS-SUCI mrk diFITNAH dicerca & dikeji



    Pembawa2 sbnr7AKIDAH maha7LURUS-maha7TERANG-SUCI tlh mnjd SUNNAH slalunya terbuang..

    Nabi Ibrahim as terbuang kdlm API

    Nabi Musa as juga trbuang dr Mesir

    Nabi Yusoff as pon terbuang kdlm penjara

    Nabi Isa as dibuang dimusuhi diSALIB & diangkat keLangit tggi..

    Nabi SAW juga diburu dibuang HIJRAH keMadinah

    DEMIKIAN

    Demikian itulah sunnah-FITRAH..

    ..itulah sbnr7AKIDAH-LURUS-SUCI-univrsal-AZALI nabi2 & MUKMININ yg sejati


    Nabi SAW

    Ciri2 jelmaan AKIDAH-Lurus-TERANG-suci nabi SAW :

    ---AKIDAH-brCahaya seTERANG7nya

    ---AKIDAH-ygLurus seLURUS7nya

    ---AKIDAH-ygJujur seJUJUR7nya

    ---AKIDAH-ygIkhlas seIKHLAS7nya

    ---AKIDAH-ygAMANAH-SUCI stinggi7nya

    ---AKIDAH-maha7berCAHAYAsanjungan smurni7PENGHORMATAN

    Ciri2 AKIDAH diatas itu adalah skudus7AKIDAH maha7LURUS smua nabi2 as & itu lah juga ciri2 AKIDAH muslimin & sbnr7Mukminin yg sejati yg sudah pasti skali TIADA lg tolok bandingannya didunia ini..



    DAN..

    Sebaliknya..

    Jelmaan kpd AKIDAH ularrMak/ahlulKitab Yahudi pula:

    ----AKIDAH-putar-BELIT-konar

    ----AKIDAH-U-turn-DOLAK-dalik-auta

    ----AKIDAH-samar-KELIRU-songlap-GELAP

    ----AKIDAH-khianat-LANGGAR-noda-JANJI

    ----AKIDAH-topeng-KITAB-jubah-SORBAN-nas2goreng

    ----AKIDAH-Licik-DRAMA-trick-ONAR-makar-FITNAH

    ITU

    ITU lah..

    Itulah yg mnjdkan Yahudi itu SESAT, MURTAD & diLAKNAT krn mnyimpang drp sunnah-FITRAH sbnr7AKIDAH-LURUS-SUCI yg maha7TERANG yg tlh dibawa & dilaksanakan oleh nabi mrk sndiri yakni nabi Musa as..



    JADI

    Bro..

    SAPE?

    Sapekah yg dah mnjd lebih jahat serta lebih BEJAT drp Yahudi itu didepan mata kita sekarang ini????
    ......yg pakai siku-LUTOT n otak letak kat buntot tak dapek den nak nolonge laei!?

    hehehe..

    BalasPadam
  4. inilah kebodohan yg ada pada presiden serta pemimpin2 dri kalangan ulamak pas yg tak pandai berpolitik,bodoh serta sombong.

    BalasPadam
  5. Haruan Djin kat mana

    Haruan Djin kat mana

    Wakakaaa

    BalasPadam
  6. Pasti PKR memilih DAP kerana DAP lebih menguntungkan dan lebih kuat untuk nya terutama di Bandar dan negeri maju mcm Selangor. Di hutan mungkin lah Pas dominan.

    Apa pun biar lah Pas bergerak sendiri spt kata mat sabu "Kita kan Sudah KUAT " kita akan bertanding diseluruh Negara termasuk Tanjung dan Batu

    Lagi satu cari sebab kenapa DAP serang Lebai Hadi....anda akan tahu jawababnya bagaimana dia bila bermuafakat tapi..........
    MEMBANGUN BERSAMA KEPIMPINAN CAI

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anda kata "Di hutan mungkin lah Pas dominan" tapi di Sarawak tu Pas boleh hilang wang pertaruhan! Kah kah kah kah kah....

      Padam
    2. PAS nk mula hidup baru.......... di Jepun

      Padam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....