DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 10 Jun 2015

Usul Putus Hubungan Dengan DAP, Kalau Takut Baik Aje Buang Telor Tu Beb...Kah Kah Kah !



Ini lah dian Manusia-Manusia yang Menggunakan Kepala Lutut dan Siku bila membuat sesuatu perkara, cerita Pung Pang Pung Pang... Alasan yang dikatan cuku ISLAMIK dalam Usul Memutuskan Dengan DAP bukan nya Satu tapi ada Sembilan Alasan yang Islamik beb.. kah kah kah !.

Pelik Bin Pelik Bin Pelik bila sendiri yang buat Usul tapi sendiri yang Menjerit macam Kera Kera Belacan seolah-olah Menyuruh Pihak lain pulak untuk Melaksanakan Usul tersebut, patut lah pun Penyokong Wala'un seperti Kera Kena Belacan semasa Muktamar PAS tempoh hari... kah kah kah !.

Rupa-rupa nya ada yang di ikuti oleh Penyokong-Penyokong Wala'un sebagai Contoh, adoiiii haiiii... itu lah lain kali buat Kerja gunakan Kepala Otak bukan nya Kepala Lutut dan Siku yang ada dalam Jubah lu orang tu Ulama' PAS oiiii... faham tak Ulama' Bodoh dan Sombong Berpolitik... kah kah kah !.

Sekarang siapa yang Malu beb... atau lu orang semua dah Tak Rasa Malu seperti Kebanyakan Pemimpin Umno tu ke Ulama' PAS oiii, jangan lah sudah Bodoh dan Berlagak Sombong Ulama' PAS. Lepas tu sibuk nak Menyalahkan orang lain. Buktikan yang lu orang Ulama' PAS Bermaruah... kah kah kah !.

Jangan nak Berdolak Dalih dengan berbagai Alasan itu lah ini lah... apa yang sudah Diluluskan diidalam Muktamar tempoh hari baik lu orang Laksanakan cepat supaya IMEJ ULAMA' yang ada pada lu orang tidak dikatakan sebagai Sandiwra Wayang Pacak atau pun MUNAFIK... kah kah kah !.

Apa masalah nya untuk Usul tersebut Dilaksanakan... Usul Memutuskan Hubungan Dengan DAP bukan nya satu Usul yang dibawa sebarangan... tetapi satu Usul yang dibawa oleh Dewan Ulama' PAS Pusat (DUPP), yang mana 80 peratus Ahli DUPP juga adalah Ahli Majlis Syura Ulama' (MSU)... kah kah kah !.

Jika perkara tersebut dilakukan oleh orang yang bukan Ulama' atau Lebai-Lebai Mercun, ada gak boleh Dimaafkan atas sebab dia orang tu JAHIL dan tidak Memahami Perjuang Islam serta Perkara-Perkara Syarie. Ini Ulama' PAS pun sudah macam JEBON apa Cerita ni beb... kah kah kah !.

Begini lah Ulama'-Ulama', Lebai-Lebai Mercun dan Wala'un-Wala'un... apa kata gua Sarankan kepada lu orang supaya lu orang Buang aje Telor lu orang tu, dan bagi pada Anjing untuk dimakan. Buat apa lagi lah Ada Telor jika Maruah Ulama' PAS lu orang buat sebegitu rupa... kah kah kah !.

Adoiiii.... Pening beb Pening... yang Pelik Bin Pelik Bin Pelik nya lagi ialah masih ada gak Wala'un-Wala'un yang Menyokong Ulama' dan Lebai Mercun KLUK KLIK ni beb... gua rasalah memang Betul dan Bertepatan sekali dengan Slogan PAS GANTI UMNO... TOLOL punya Wala'un...kah kah kah !.


hemmmmm..... bila ulama' sudah memandang fulus dan pangkat ianya akan lebih teruk daripada yang bukan ulama'... setiap alasan akan disertakan dengan nas dan hadis... kah kah kah !.

3 ulasan:

  1. Entah macam mana mereka berpolitik, kunun landasan islam tapi ada lebel Jebon, Tolol, Barua, Bila mengundi pakai cai....Tapi mulut dok kata Isle Isle Isle.
    Dewan Ulama pun satu main redah je usul, bila dah lulus tapi ahli Pas tak nak lepas Jawatan, rasa saying ke, rasa fulus ke...Apa pun tak kan nak U-TURN malu lah Jemaah Ulama
    Nampak lemah nya mereka berpolitik betul-betul mcm Lebai Malang. Apa pun nasi dah jadi bubur Saya meyeru semua yg berjawatan dengan hati terbuka letak lah jawatan demi MARUAH dan Pilih lah ULAMA BUKAN RINGGIT ok.
    Lucu...Mulut Isle Isle tapi akhlak berpolitik MasyaAllah.

    Tak apa kita tunggu, selagi tidak meletak jawatan isu ini tak akan reda bro. Rakyat akan terus follow dan Up Date tau.

    PILIH ULAMA BUKAN RINGGIT
    kita KUAT dan membangun bersama kepimpinan Cai

    BalasPadam
  2. Kita akan tunggu kesudahan dan keputusan para ulama muktabar PAS jika U Turn nampak sangat kepimpinan PAS bodoh sombong alim tak boleh diikut bodoh tak boleh ditegur ,jika penjawat yang menjawat jawatan yang dilantik dari kerajaan pimpanan DAP maka jawablah wahai ulama gaji yang diterima itu haram atau halal sebabnya kita sendiri yang menahalalkan yang haram.

    BalasPadam
  3. Parti PAS patut tukar nama jadi parti PASITUT Pas Siku dan Lutut but no otak.

    Sekian, terima kasih.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....