DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 24 Jun 2015

Perwakilan PAS Ditipu Oleh Ulama', Bila Jebon Diberikan Jawatan Penting Dalam Lajnah PAS Pusat




Setelah berjaya Mempengaruhi dan Menipu Ahli-Ahli PAS sewaktu Pemilihan PAS diperingkat Cawangan, Kawasan dan sehingga lah diperingkat Pemilihan PAS Pusat, yang mana ia nya boleh lah di ibaratkan seperti Pembunuhan Bangsa Bosniah oleh Pengganas Serbia. Walaupun Tema nya adalah berbunyi Pembersihan Pemimpin Golongan Jebon (Jemaah Buat Onar) dalam Jemaah PAS seperti Parasit, Munafik Hariki, Islam Liberal dan Kuda Tunggangan DAP digunakan sewaktu Berkempen.

Namun setelah Berjaya dengan Cemerlang nya Pembersihan tersebut dilakukan, dimana pula Logik Akal Fikiran Pemimpin berstatus Ulama' Pewaris serta Lebai-lebai Mercun bila masih lagi mahu Melantik Jebon-Jebon tersebut memegang Jawatan Penting dalam Lajnah PAS Pusat sebagai Pengerusi Lajnah ?... seperti Lajnah Hal Ehwal Parlimen dan Lajnah Badan Pengerak Demokrasi dan Mobilisasi. Bukankah ini Berlawanan dengan Tujuan dan Matlamat Pembersihan yang hendak dilakukan.

Adalah sesuatu yang Memalukan apabila Lajnah yang dikira cukup Penting iaitu Lajnah Hal Ehwal Parlimen dan Lajnah Badan Penggerak Demokrasi dan Mobilisasi tetapi Pengerusi nya adalah dikalangan Jebon-Jebon yang berjaya Disembelih Hidup-Hidup semasa Pemilihan PAS, mana letak nya Maruah Diri lu orang wahai Ulama'-Ulama' dan Lebai-Lebai Mercun serta yang sewaktu dengan nya. Tak kan lu orang Campakan Maruah Diri lu orang seperti Sehelai Lapik Kaki beb.

Sepatutnya Tuang Presideng PAS lah perlu Menjawat Jawatan sebagai Pengerusi Lajnah Hal Ehwal Parlimen atas dasar beliau adalah Presideng PAS, semasa Allahyarham Ustaz Fazil Noor menjadi Presiden PAS beliau jugalah yang menjadi Ketua Whip bagi Ahli-Ahli Parlimen PAS. Sebab itu soal Kehadiran Ahli Parlimen PAS tidak menjadi Masalah kerana Presiden PAS menunjukan Contoh dan Tauladan. Tidak seperti sekarang yang Tuang Presideng PAS nya Kaki Tuanggg beb.

Manakala jawatan Pengerusi Lajnah Badan Penggerak Demokrasi dan Mobilisasi pula sepatutnya disandang oleh Timbalan Presiden PAS, yang mana sebelum ini ianya disandang oleh Mantan Timbalan Presiden Haji Mojhammad Sabu. Disini sudah cukup Menunjukan yang Ketidak Mampuan nya Pemimpin-Pemimpin yang Berlagak nak Mampos ini menjalankan Tanggungjawab, yang mana sebelum itu sibuk Dicanangkan kepada Perwakilan bahawasaya Ulama' juga Serba Boleh.




Apakah Golongan yang Mengaku sebagai Ulama' Pewaris Nabi serta Lebai-Lebai mercun sudah Tidak lagi Punya Perasaan Malu atau pun Maruah Diri bila masih lagi mahu Melantik Jebon-Jebon, apakah sudah Hilang Keyakinan Diri Ulama'-Ulama' Pewaris Nabi serta Lebai-Lebai Mercun untuk Melaksanakan Tanggungjawab sebagai mana yang diharapkan oleh Para Perwakilan sewaktu Memilih lu orang. Sedangkan Semasa Berkempen semua dikatakan boleh untuk dilakukan.

Apakah juga ini bermakna Maruah Diri lu orang sudah tidak lagi jauh berbeza dengan Maruah Diri Pemimpin UMNO yang masih boleh bercakap soal Kebajikan, Keadilan, Hak Asasi Manusia, Halal dan Haram,. namun sebalik nya Percakapan dan Perbuatan seperti Langit dengan Bumi jauh nya. Cuma nya Pemimpin UMNO agak kurang menggunakan Ayat Al-Quran dan Hadis sebagai Perisai Diri jika dibandingkan dengan lu orang Ulama'-Ulama' dan Lebai-Lebai Mercun.

Patut lah pun lu orang masih sanggup lagi untuk Duduk Bersama dan Bersetongkol dengan Pemimpin DAP yang lu orang katakan sebagai Penentang Hudud dan Menghina Hudud didalam Kerajaan Negeri Selangor, walaupun Sembilan Alasan dari Ulama'-Ulama' PAS dari Dewan Ulama' PAS Pusat (DUPP) dikatakan cukup Islamik untuk dilaksanakan. Rupa-Rupa Penyakit Muka Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 Inci sudah ada pada lu orang yang lu orang Pelajari dari Pemimpin-Pemimpin Umno .

Jangan cuba-cuba lu orang hendak bercakap soal Merapatkan Ukhwah sesama Ahli PAS, kerana pada pandangan gua dalam Kamus Hidup lu orang mana ada Istilah Ukhwah kecuali jika sudah Terdesak, jika tidak tak kan lah sampai lu orang yang konon nya Golongan Ulama' pewaris Nabi sanggup untuk Melebel Ahli sebagai Jebon, Parasit, Munafik Hariki, Islam Liberal serta Kuda Tunggangan DAP. Yang sudah cukup menampakan betapa Rakus dan Tamak nya lu orang kepada Jawatan.

Lu orang boleh Menafikan apa yang gua katakan terhadap lu orang, dan lu orang juga boleh mengatakan yang Tuduhan gua terhadap lu orang adalah Fitnah semata-mata. Mungkin dan tidak Dinafikan akan ada yang Percaya dengan kata-kata lu orang, ditambah lagi setiap Tuduhan gua dijawap dengan Ayat Al-Quran dan Hadis yang bersesuaian dengan Tekak dan Selera lu orang. Tapi gua juga Yakin bukan semua orang akan Percaya dengan Temberang dan Penipuan lu orang tersebut... kah kah kah !.


hemmmmm..... jika sudah dasarnya kaki penipu mana mungkin dia orang hendak mengaku beb... ditambah lagi bila sudah hafal ayat qur'an dan hadis seperti air yang mengalir... kah kah kah !.

10 ulasan:

  1. Lantikan di atas nampak amateur

    Tak mungkin berfungsi

    Mahfuz dan saladsardin akan bungkus bersama Pas pis pus

    BalasPadam
  2. Barisan Cai yg ada dah tak laku kalau buat ceramah, tak ada sapa nak bederma tabung. Dah di jebon nak balik diambil. Ustaz ustaz gini kelaku kamu berpolitik ye. Ingat dgn menang jawatan parti dan jadi calon boleh jadi wakil PRU dan menang ka. Sorry siap saiaga la hilang wang pertaruhan.
    Biar yg ego dan tak sedar diri saja yg akan mengundi kamu. Aku katakana sorry tak lg akan undi puak kepimpinan cai kamu ni

    Telur dan maruah kamu barisan Cai dah hancuss.

    BalasPadam
  3. Biar je geng2 ustaz dah sewaktu dengannya buat kerja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sepatutnye gitu tapi oleh kerana mereka tak reti buat kerja sebab itu diambil Datuk Mahfudz dan Salahuddin buat kerja. Nak bercakap diparlimen tak reti dan nak gerak demokrasi lagi lah tak tau. Yang tau cantas je!!!

      Padam
  4. Aku cuma nak minta G18 buat permohonan pendaftaran ahli parti baru dibuat secara on-line dalam bulan puasa ini. Kami dah tak sabar-sabar..........

    BalasPadam
  5. PAS sekarang adalah HAKMILIK TUANG PRESIDENG(TGHH) SENDIRIANG BERHAD. Orang lain jangan nak bagi idea atau cadangan kalau kamu tak mahu digelar BARUA, JEBON dan dot dot dot kecuali Penasihat2 BERHATI UMNO seperti Ustz Nasa, Hasan Ali atau Ku Nan kah kah kah

    BalasPadam
  6. pada aku parti aku pas dulu dah tak sama dengan sekarang so what?dengan sedih hati ku ucapkan selamat tinggal pada mu.

    BalasPadam
  7. selamat tinggal pas,aku jadi ahli pas thn 1983,kini aku jatuhkan talak tiga pada mu

    BalasPadam
    Balasan
    1. You are not alone, I'm with you too. Sayonara PAS!

      Padam
  8. jebon tu macam pemilik blog murahan ni.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....