DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 4 Jun 2015

Muktamar PAS : Oh Tuang Presideng Ku, Mung Memang Kaki Konar Baring Beb... Kah Kah Kah !









Mung Kantoi lagi Tuang Presideng PAS... kah kah kah... lain yang Wartawan Tanya lain Tuang Presideng jawap beb... Wartawan tanya berkaitan CHAI yang dikeluarkan oleh Dewan Ulama' Pusat PAS (DUPP). Tuang Presideng punya Konar Baring macam buat Pusing Bulatan Beratus Kali tak henti-henti... kah kah kah !.

Wartawan bertanya atas sebab didalam Ucapan Tuang Presideng mengatakan "jangan ada antara kita yang Terperangkap dengan Mainan Musuh untuk Memecah Belahkan kita yang melontarkan Slogan Pengasingan Ulama' dengan Profesional ",
seperti biasa Tuang Presideng pun buat lah Konar Baring... kah kah kah !.

Dia punya Konar Baring punya Jawapan betul-betul seperti orang Mabuk Pil Kuda beb, oiiii Wala'un-Wala'un betul ke apa yang dengar seperti apa yang lu orang Wala'un-Wala'un dengar. Atau lu orang Wala'un dengar lain sikit atas sebab lu orang semua adalah Wala'un-Wala'un yang Terpilih... kah kah kah !.

Ini lah jadi nya jika Ulama' mempunyai Sifat TAMAK HALOBA dan Gila Jawatan... sanggup Menghalalkan apa saja demi Sayang Jawatan yang Disandang. Sampaikan lupa bahawa Wala'un-Wala'un beliau telah menjadi Musuh dengan membuat KERJA BANGSAT melalui DUPP dengan mengeluarkan CHAI... kah kah kah !.

Itu lah sebab kenapa si Tuang Presideng tidak menjawap soalan yang diajukan oleh Wartawan tersebut... kerana Tuang Presideng tahu yang beliau sudah Kantoi dengan Ucapan PENIPU beliau tersebut. Ucapan beliau hanya untuk Meraih Undi dari Penyokong Golongan Profesional itu aja beb... kah kah kah !.

Ini bagi menjaga AIR MUKA Tuang Presideng yang Tak Malu beliau, supaya Undi yang beliau Perolehi berkeadaan seperti mana Pencalonan yang beliau terima dari Kawasan-Kawasan, itu aje beb... sebab itu Tuang Presideng tak boleh hendak menjawap soalan dari Wartawan tersebut... kah kah kah !.

Bukan nya Ucapan beliau tersebut untuk Merapat Kembali Ahli-Ahli PAS yang Bertelagah, jika untuk Merapatkan dan Meredakan Ahli yang Bertelagah maka Ucapan tersebut telah beliau lakukan dari dulu lagi sebelum Pemilihan peringkat Cawangan dan Kawasan berlangsung... kah kah kah !.

Lu orangn kalau tak percaya nanti selepas Pemilihan dan Andai Kata beliau di Istyiharkan Menang dengan UNDI Besar, lu orang tengok dan Dengar bagaimana pula Nada Suara beliau semasa Penggulungan Muktamar. Entah apa lagi BAHASA KURANG AJAR yang akan keluar dari Mulut beliau... kah kah kah !.

Pelik bin Ajaib dengan Tuang Presideng ni... semenjak dua menjak ni Perangai beliau dah sebiji seperti Perangai Pemimpin Umno, sebab itu gua terfikir dimana Isu Hudud saja Dibangkitkan bagi Meraih Sokongan dalam Pemilihan PAS. Bukti nya kenapa Isu Hudud Senyap dan Tidak Dibentangkan... kah kah kah !.

Sedangkan sebelum itu punyalah nak Rak hanya untuk dibentangkan Di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan, yang cantiknya Umno pun Menyokong, sebab apa Umno Menyokong kerana dia orang tahu jika Sokong pun bukan nya dapat dijalankan pun... dan entah bila Tahun akan dibentangkan... kah kah kah !.

Sebab itu DAP pun bukan nya Bodoh beb... jika PAS dan Umno mahu Meraih Sokongan dengan Hudud, kenapa pulak dia orang Tak Boleh meraih Sokongan dengan Menentang Hudud. Walaupun DAP pun sebenar nya tahu yang jika Dibentangkan pun tak kan Lulus... kah kah kah !.

Saja DAP nak buat Wayang Pacak Gila Babi kepada Pengundi Bukan Islam... yang menjadi Mangsa akibat dari Permainan Pemimpin-Pemimpin Parti Pakatan Rakyat (PR) Haramjadah tersebut adalah Penyokong-Penyokong dan si Wala'un-Walaun yang Membabi Buta tak tentu pasal... kah kah kah !.


hemmmmm..... satu lagi kenapa beliau tidak berucap seperti hari ini sebelum ini ialah ianya bagi membolehkan anak beliau menang dulu... kah kah kah !.

29 ulasan:

  1. Habis mu Parti Pas lepas ni semuanya melepas tiada lagi rakyat yg percayakan puak pas sebab rakyat memilih mereka yg berugama utk membela nasib rakyat ini tidak pentingkan kuasa dan jawatan sendiri 2 kali 5 puak haram jadah umno bn. Pru 14 nanti musnah lah segala impian pas . Umno bn berdangdut berdisco sebab puak pas dan sealiran dgn kepala mereka. Kah kah kah

    BalasPadam
  2. Sudah brp kali FITNAH?

    Pilkuda
    komunis
    broka
    Barua
    Wan Azizah

    Sudah brp kali KHIANAT??

    Sudah brp kali PONTENG???


    Koner U-turn auta putar-BELIT...sudah tarak jd hal punya!!!

    Lu lg mau caya ka sama ini worang????

    Dia klu mahu TIPU kalu..dia musti baca Quran dulu supaya org jd keliru????

    Musti cakap itu sekular..liberal..last2 DAP DAP DAP Cina komunis DAP! jugak!!

    Ada nampak ka dia punya AUTA...manyak cilakak woo!

    Ini mcm punya koner AUTA aaa...itu setan dikenali manyak sukak!!!

    BalasPadam
  3. Sayonara PAS aku dan seluruh family aku tak akan undi PAS lagi...bodoh bangang

    BalasPadam
  4. pegi mampus dengan pas dan peminping ularmak.

    BalasPadam
  5. Yang menang tu seronoklah. Kemenangan yang menjadi abu. Yang kalah jangan tunggu disitu naik bas lain. Teruskan perjuangan mu. Perjuangan mu diatas tapak lain mungkin mendapat Keizinan dan Kerezaan Allah SWT.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuma rasa amat sedih dan kesal kerana parti yang selama ini kita bersetia sudah berubah menunjukkan wajahnya yang sebenar

      Padam
  6. Dalam PAS, golongan profesional ialah warga kelas dua

    BalasPadam
    Balasan
    1. Zaman TGNA jadi mursidul am Pas, majlis2 dipenuhi dengan ucapan takbir mengagungkan Allah. Bila TGNA dah tak ada, bila TGNA dah tak jadi mursidul am, majlis2 bertukar dan dipenuhi dengan ucapan booooo. Dunia akhir zaman dengan ulamak akhir zaman agaknya.

      Padam
  7. itulah hikmahnya allah tak beri pakatan menang pru13......dlm pas masih banyak penyakit walau mengaku ulama' tapi hakikatnya.... akhlak tiada...kosong

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju sangat
      kosong seperti tong kosong

      Padam
  8. Selamat tinggal PAS...mu tunggu nasib mu di PRU14 nanti..mu jangan harap undi dpd aku..perangai puak2 mu lebih laknat dpd umno..

    BalasPadam
  9. Nyawa Hadi tu nak menongkat langitka.....tunggulah dah banyak kali jantong tu direpair ....
    Wahai profesional kebijaksanaan anda diperlukan untuk menakluk Putrajaya...naiklah kenderaan yang lebih turbo jgn guna lagi bus rasuah takuk lama....bina saja bus baru...tinggalkanlah kenderaan kereta lembu PAS tu..takdak apa pun rugi....

    BalasPadam
  10. YB Ghafur dari Sabah pernah berkata walaupun mereka bersama UMNO/BN mereka hanya layak tidur sebelah bilik air sahaja. Tunggulah PAS bersama UMNO/BN mereka hanya akan jadi alas kaki atau kain burok dipintu bilik air sahaja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku setuju dengan semua pengomer pengoner disini, tepat sekali seperti mana ada dalam kepala aku.

      Padam
  11. Aku sokong PAS kerana ada Husam Musa dalam PAS.. Aku undi PAS kerana ada Salahudin Ayub, kerana ada Hanipa Maidin..

    Sekarang ni, SEMUA mereka ini depa nak bunuh.! Gila apa kah nii.. ???

    BalasPadam
  12. Mungkin sudah tiba masanya PASMA didaftarkan sebagai parti politik yang mampu menggantikan Pas. Kita percaya dan yakin, jika PASMA dipandu dengan sempurna, ahli2 Pas akan beralih kepada PASMA demi Islam dan keadilan kepada rakyat. PASMA mampu menggerakkan kembali PR pada landasan yang betul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya sokong 100%.sebab yang tinggal dalam pas ni yang tak reti berpolitik.jawap nya hanchuslah

      Padam
  13. Orang lain berlari menuju ke depan tanpa mengabaikan kehendak agama, pas berlari mengundur ke belakang mencari bekas2 tapak yang telah lama ditinggalkan.

    BalasPadam
  14. Dulu mengata orang undi bukan parti dia jadi kafir.
    Sekarang ni orang sendiri yg penat lelah menaikkan nama parti dia dituduhnya barua, difitnahnya skularistik... Esok apa pulak yang dia akan kata....

    Apa punya manusia perangai macam nih?

    BalasPadam
  15. Putuskan hubungan dengan Dap tapi kekalkan hubungan dengan PR.
    Tak ker pelik bunyinya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mereka sebenarnya tak yakin dapat terus bertahan tanpa bantuan dap, Pasma dan Pkr malah tidak yakin dapat mempertahankan Kelantan. Tapi ego dan pangkat menjadikan mereka bersikap demikian.

      Padam
    2. nak join umno segan.
      umno ajak2 taik ayam.
      akhirnya nak berambos dr PR pun terkulat2
      Sah dah masuk lubang ular dah

      Padam
    3. itu menunjuk kan yang menang ni semuanya tok lebai yang bangang bangang belaka tak reti berpolitik.cakap pun dah tak betol.

      Padam
    4. kata orang lebai 'lebai cap ayam"

      Padam
  16. Akhir2 ini ramai betul tokoh2 umno yang menyeru supaya perwakilan PAS mengundi tuang presdeng. Tokoh2 umno ini jugalah yang beriya2 menghina amanat hadi sebelumnya.

    Pelik tak?

    BalasPadam
  17. lepas pru14 bolehlah bukak kedai jual air jampi

    BalasPadam
  18. Elehhhhh....saja dia nak bagi bantuan pernafasan percuma kat umno yang dah nazak sangat2

    BalasPadam
  19. hanya lebai lebai yang bodo politik je menang hancurlah pas.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....