DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 14 Jun 2015

Kenyataan Azmin Ali Yang Boleh Menambahkan Pening Kepala Ulama' Duniawi PAS... Kah Kah Kah !



Pening beb Pening... macam mana Tak Pening nya beb... Usul yang pada Asalnya sekadar Sandiwara Wayang Pacak bagi tujuan mempengaruhi Perwakilan Atas Pagar sebelum Pemilihan berlangsung, kini sudah menjurus kepada Memakan Diri Ulama' Duniawi serta Lebai-Lebai Mercun di dalam PAS... kah kah kah !

Sebab itu lah Usul dari Dewan Ulama' PAS Pusat (DUPP) cukup susah untuk Dilaksanakan hingga kesaat ini, berbagai Alasan serta Putar Belit seperti Llilitan Serban yang ada kat Kepala dia orang diberikan, konon nya Usul tersebut hanya baru Cadangan lah... Sabar lah... jangan Gopoh dan sebagainya... kah kah kah !.

Macam mana lah tidak disuruh orang lain Bersabar beb... atas sebab Usul tersebut memang tidak dijangka akan Memakan Diri dan sampai boleh Menghilangkan Mata Percarian Lebai-Lebai Mercun serta Wala'un-Wala'un yang ada dalam PAS, kalau gua pun akan Cakap supaya Sabar lah... Rilek lah... Cool Lah... kah kah kah !.

Terkini Timbalan Presiden PKR yang juga Menteri Besar Selangor Azmin Ali menambahkan lagi PENINNNNG Kepala Ulama' Duniawi serta Lebai-Lebai Mercun dalam PAS, apabila mengatakan yang beliau Mengalukan Penubuhan Parti baru yang dirancang oleh PASMA semalam... biar BETIK Azmin Ali oiiii... kah kah kah !.

Mungkin kenyataan Azmin Ali hanya bersifat Umum, namum dengan kata-kata yang Pakatan Rakyat (PR) sedia Menerima siapa sahaja sama ada Parti atau Individu asalkan ianya Selari dengan Perjuangan PR. Rasa nya ia sudah cukup memberi Tamparan buat Kepala Lutut, Siku dan Cakar Rimau... kah kah kah !. 

Bila dikatakan sebagai Ulama' Duniawi... tahu pulak Marah beb... konon nya ianya Fitnah... tapi bila Mengatakan Pihak yang lain sebagai JEBON... Munafik Hakiki dan sebagai nya Tak Apa pulak, banyak Cantik lu orang punya Muka ya Wala'un... lu orang kata orang lain Halal bila kena pada Diri jadi Haram ya... kah kah kah !.

Tapi gua Yakin beb kesudahan nya Usul tersebut Terpaksa juga Dilaksanakan demi Mengjaga Maruah Ulama' Duniawi serta Lebai-Lebai Mercun dalam PAS, walaupun Agak Berat Rasa Dihati untuk Melaksakan Usul tersebut namun apakan daya Kerana Mulut Badan Binasa dan Nasi Sudah Menjadi Hangit... kah kah kah !.

Ditambah lagi yang Ulama'-Ulama' Duniawi serta Lebai Mercun dalam PAS bertanding didalam Pilihan Raya bukan untuk Menang tetapi mencari Keredhaan Allah SWT, jadi dia orang Tak Kisah walau menjadi Pembangkang sampai Mampos dan Umno/ Bn terus menjadi Kerajaan sampai bila-bila sahaja... kah kah kah !.

Sebab itu juga bila sahaja Nyawa Umno hampir Mampos maka Ulama' Duniawi serta Lebai-Lebai Mercun ni akan memberikan Pertolongan Cemas supaya Umno/Bn jangan Mampos... iu sebab nya lah terjadi Pertandingan sesama PR dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13), kemudian Tuduh orang lain Jual Pil Kuda... kah kah kah !.

Bila sudah kena Saman, tak nak pulak Mengaku dan tunjukan Bukti siapa yang Jual Pil Kuda... kemudian bila disoal Peguam dalam Mahkamah mula lah menjawap errr... errr... errr... suruh minta Maaf tak nak konon-konon nya ia bukan Fitnah dan akan Menjatuhkan Maruah Presideng PAS merangkap Tuang Guru... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... semasa perbahasan dalam muktamar sampai ketua dhpp pun menyentuh soal fitnah... tak malu ke bila orang bukan islam pun membangkitkan soal fitnah... tapi tuang presideng buat dekkk aje beb semasa pengulungan... kah kah kah !.

3 ulasan:

  1. Lu orang boleh cakap, boleh tulis apa lu orang suka tapi itu pemimpin tarbus serban lilitan entah banyak mana tidak peduli lo. Mereka sudah ada perjanjian dengan syaitan yang dikenali jadi mereka akan teruskan saja hingga sampai neraka sekali pun. Cuma minta lah PASMA itu pimpoin semula semua kawasan dan bahagian untuk menyertai mereka dan buang pemimpin tarbus lilitan serab entah berapa banyak kerana banyak mana lilitan banyak itu lah belitan mereka.
    Mereka sudah bu8at perjanjian dengan syaitan dalam gelap gelap. Lupakan saja lah mereka.

    BalasPadam
  2. Wal ularmaki fiddunia wal wala'unwala'un

    BalasPadam
  3. Jangan risau

    Esok pagi pak lebai ularmak sesat akan pulang dari umrah dari Israel dan menjilat kembali ludah mereka yg meleleh di kuala Selangor....

    Setiap titik ludah beracun mat arsenik akan licin di jilat balik demi kerjasama dgn dap dan jawatang gaji berjuta

    Semua ludah yg di dipercik kpd dap akan di telan oleh ularrrmak sesat Pas

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....