DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 12 Jun 2015

Fuhhhhh... Cakar Rimau Nik Abduh Sudah Keluar beb... Kah Kah Kah !



Lu ni Mabuk Daun Ketum atau Mabuk Pil Kuda Nik Abduh... kalau ya pun Tak Cerdik jangan lah tunjukan Kebodohan dan Ketololan lu tu Nik Abduh... baik lu diam aje daripada bercakap... kan ke lu jugak yang kata bahawa lu tak pandai nak bercakap... dan atas sebab itu lu ambil Pendirian untuk Berdiam Diri dan Tak Mahu Berdebat semasa Dicadangkan untuk Berdebat dengan Suhaizan Kaiat... kah kah kah !.

Ok lah tu lu ambil Pendirian tersebut sebab lu tahu dan Sedar Diri dimana Kelebihan dan Kekurangan lu... sebab jika lu Sahut Cabaran dari Suhaizat sudah tentu lu sendiri yang mendapat Malu, tapi gua Yakin jika lu Berdebat pun dengan Suahaizan tempoh hari dan seandai nya lu berkata hanya err... err... err... err.. pun lu akan Menang. Atas sebab Perwakilan Pemuda Majoriti nya adalah Wala'un... kah kah kah !.

Ini dalam Kemelut dengan DAP lu nak bercakap Apa Hal Nik Abduh... memang lah lu tu Ketua Pemuda PAS Malaysia... tapi itu sebenarnya hanya pada nama sahaja Nik Abduh kerana Keberadaan lu gua anggap sebagai Ketua Puteri PAS Malaysia lu tahu ta Nik Abduh.. Nanti jika Dicabar Berdebat oleh Ketua Pemuda DAP kan ke Tak Pasal lu sendiri yang Malu, tak kan lu nak kata Hendak Berdiam Diri aje... kah kah kah !.

Jadi gua Sarankan pada lu baik aje lu diam dan buat Kerja lu yang selalu lu buat tu iaitu Berdiam Diri walau dimana pun lu berada sama ada dipentas Wacana Ilmu mahu pun di Dewan Rakyat, kerana habis banyak orang akan kata lu Memanaskan Kerusi Dewan Rakyat Sambil Goyang Telor itu aje. Tapi tak sampai lah orang mengataka lu tu sebagai Tak Cerdik Tetapi Berlagak Pandai Campor Sombong... kah kah kah !.

Ada hati jugak lu pun nak Menyebuk ya Nik Abduh... tak payah lah Nik Abduh... ayat yang keluar dari Mulut hari ni aje sudah Menunjukan yang memang Tak Pandai Hendak Bercakap dengan Mengait kan Perumpamaan Perempuan... Jantan dan Anak Dara... sepatut nya lu Umpamakan PONDAN... JANTAN dan PELACUR POLITIK baru betul Nik Abduh... sendiri luluskan Usul sendiri yang Peningggg... kah kah kah !.

Lu diam-diam aje dan biarkan Otai-Otai Politik yang Bodoh Berpolitik Tapi Berlagak Nak Mampos tu selesaikan Masalah yang dia orang Cipta sendiri... kalau tidak pun lu berpakat dengan Otai-Otai tersebut supaya Menyumbang Separuh dari Harta dia orang untuk Membantu Ahli PAS yang Terpaksa Meletakan Jawatan selepas Usul Memutuskan Hubungan Dengan DAP tersebut Dilaksanakan nanti... kah kah kah !.

Banyak apa Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) serta Ahli Parlimen yang berstatus Ulama' dan berstatus Wala'un dalam PAS... kebetulan pulak baru-baru ini sudah ada kenaikan Gaji bagi ADUN dan Ahli Parlimen kemudian dicampor lagi dengan Pemimpin PAS Otai yang Kaya Raya dengan Jual Air Liur Basi. Kan boleh membantu Ahli PAS yang akan Kehilangan Mata Pencarian buat sementara... kah kah kah !.

Jangan Ahli PAS sahaja diminta Berkorban... Berjihad... Beristiqamah... tapi Pemimpin hanya tahu Bercakap dengan Air Liur Basi... pun tak kisah sangat lah jika hanya pandai Bercakap Dengan Air Basi jika itu Kelebihan yang dia orang ada... tetapi jangan lah sampai Menyusahkan Ahli PAS bila membuat sesuatu hanya konon nya awak tu bersatatus Ulama' Pewaris Nabi dan Lebai-Lebai Mercun... kah kah kah !.

Ok lah Nik Abduh... rasanya panjang jugak gua membebelkan lu ni Nik Abduh... harap-harap jika lu tak membaca pun tulisan gua tetapi akan dapat disampaikan oleh Wala'un-Wala'un lu kepada lu yang membaca tulisan gua ini. Kemudian harap-harap lu pulak akan dapat menyampaikan nya kepada Otai-Otai Politik yang Tolol Berpolitik tetapi Berlagak Nak Mampos Campor Sombong Bodoh tu ok... kah kah kah !. sumber MK


hemmmmm..... jawatan berebut... pangkat mahu... wang jangan cerita... cuma satu aje yang tak nak iaitu kemenangan dalam pilihan raya bukan matlamat... lawak beb lawak... kah kah kah !

14 ulasan:

  1. blogger ni makan taik babi kot.. tak reti nak cari pahala ker..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pahala kelala bapak tuang presideng lu...

      Padam
    2. Kebanyakkan walaun PAS ni muda-muda pun dah malas membaca dan merujuk kepada yang benar dan yang bathil. Itu sebablah dianggapnya Hadi Awang itu setaraf Rasulullah. Buatlah dan katalah apa pun dan yang keluar dari mulut Hadi Awang adalah Sabda..... Teruskan MIS.....Walaupun walaun dah on-line dangan Tuhan (nak mintak pahala), tapi tulisan admin amat tepat dan dinanti-natikan.

      Padam
    3. Biarkanlah mereka mat indera...depa bkn komunis...mana depa faham...mereka xtau kemuliaan tuan guru sifu besar al nujum lks lagi handal dan penuh ilmu islam dari tuan guru mereka...kita ttp dgn pegangan tok guru sifu besar kita mat...biarkan mereka..nnt di pdg mahsyae baru mereka baru mereka sedar...
      hahahahahahaha...takbeer...dap akbar...takbeer lks akbar

      Padam
  2. Wow ni tentu Puak Walauuunnnn Tanpa NamaJumaat, Jun 12, 2015 5:00:00 PTG
    Tengok dan nilai sendiri geng serban tebal ni......punyalah rendah nilai bahasa ....
    Bloger ni cari pahalalah ......kan nanti kata tak waalllaa .Kata dah potus dengan DAP , apa lagi tunggu ...janganlah jadi munafik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba mereka betul2 putus dengan DAP.... baru betul2 boleh dapat pahala... ini sampai di pintu langit pertama dah ditempeleng semua amalan tu ke muka pemuka2 PAS yang berdolak dalih tu.

      Padam
    2. Woooi kot jantan pecatla pecatla pecatla pas....xpun buat usul dap...pitus hubungan dgn pas...jgn meow2 je...nnt ustaz aa kata dln bahsa inggeris...pussy

      Padam
    3. Biarkan...mereka bodoh...masih ikut pegangan lama...ulamak besar kita...3 hari je duk mesir dan jordan tapi boleh dpt fatwa kalah semua fatwa ulamak2 besar sblm ni...tgk betapa besar kurnia tuhan allah pd tian guru sifu besar al nujum kia...jadi pwrtahankan murshid kita...pertahankan....jgn biarkan mereka perlekeh tok guru kita...lawan ttp lawan...takbeer.....lks akbar

      Padam
  3. Assalamualaikum..Tn.Admin MIS..Lu sudah kasi walaun3..panas juburrr..Anony.5:00 pm.lu pun bengong,ambil laaa ikhtibar bila org.bg.tau..Dah memang ketua kita bengap...terima le seadanya...bravo!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam bro pan...biar wala'un tu sampaikan kat ketua yang dia orang wala'unkan... kah kah kah

      Padam
  4. Wallaun x kan berani cakap kt ketua2..nanti kata x wallaun..biar jelah ketua2 dok asah kepala lutut depa no..

    BalasPadam
  5. haron din kata hanya nak cari keredaan Allah..habih yg puak2 yg berkhidmat dlm pas berpuluh tahun tanpa mengira masa dan wang ringgit tu nk cari keredhaan sapa..? keredhaan syaitan..? patut la p. ramli buat filem musang berjanggut.. rupanya kawan dah dapat hidu jenis ualamak bangsa melayu niee

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Betul...ni la contoh akhlak mulia yg cuba ditanam oleh tok guru sifu besar alnujum kita...jgn bagi can pd pas

      Padam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....