DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 24 Jun 2015

DAP Parti Cauvinis Seperti Yang Didakwa Sesetengah Pemimpin PAS Dan Umno Terbukti Benar




Mungkin juga tiada Kebenaran Dakwaan yang Mengataka Parti DAP adalah Cauvinis sekiranya Dakwaan tersebut hanya datang dari Suku Sakat dan Isi Perut Umno sahaja, ini disebabkan Umno yang dilahirkan oleh Inggeris Penjajah Hasil dari Persetubuhan Haram Inggeris Penjajah adalah seperti Kembar kepada Penipuan, Pembohongan, Fitnah, Munafik dan yang sewaktu dengan nya.

Namun bila Dakwaan yang Parti DAP adalah Cauvinis keluar dari Mulut-Mulut Pemimpin PAS terutama nya yang berstatus Ulama' Pewaris Nabi mana mungkin ianya adalah Dakawaan Kosong Semata-mata, sudah nama nya pun Ulama' Pewaris Nabi jadi sudah tentu ILmu Agama, Akhlak, Tingkah laku, Perbuatan, Percakapan serta Cara Hidup akan Menyerupai Para-Para Nabi dan Rasul.

Tak Mungkin Ulama' Pewaris Nabi akan Menyerupai Perangai dan Tingkah Laku seperti Syaitan dan Iblis Laknatullah... Kecuali lah ia nya adalah Orang Gila yang dikatakan sebagai Ulama' Pewaris Nabi dan juga Orang Gila yang Mengaku sebagai Ulama' Pewaris Nabi, selain dari itu hanya Ulama Su' (Ulama' Jahat) sahaja yang Sifatnya Bertentangan dengan Sifat Para-Para Nabi dan Rasul.

Kerana Ulama' Su' seperti yang ada Disabdakan oleh Nabi Muhammad SAW adalah juga Ulama' yang mempunyai Kepandaian dan Kecerdikan didalam Ilmu Agama... namun Akhlak, Tingkah laku, Perbuatan, Percakapan serta Cara Hidup lebih Menyerupai Syaitan dan Iblis Laknatullah daripada Akhlak, Tingkah laku, Perbuatan, Percakapan serta Cara Hidup Para-Para Nabi dan Rasul.

Mungkin tak perlu kot untuk gua huraikan secara Terperinci berkaitan Sifat-Sifata yang ada pada Para-Para Nabi dan Rasul dan Sifat-Safat yang ada pada Para-Para Syaitan dan Iblis laknatullah, rasa-rasa nya yang melayari Blog ini sudah semestinya berumur 18 Tahun keatas atau pun yang sudah dikira didalam Golongan Akhir Baligh... jadi sendiri mahu ingat lah beb... kah kah kah !.

Ok lah beb tanpa membuangkan masa lu orang... kat bawah ni gua tunjukan Bukti yang DAP adalah Cauvinis seperti yang Didakwa oleh Pemimpin-Pemimpin UMNO dan Sesetengah Pemimpin-Pemimpin PAS berstatus Ulama' Pewaris Nabi. Harap-harap selepas lu orang tengok bukti yang gua tunjukan ianya akan menyedarkan lu orang bahawa Dakwaan tersebut bukan lah Fitnah.


  • DAP Melantik semula Naib Pengerusi Kebangsaan Orang Cina yang bernama Datuk Arffin S M Omar sebagai Senator Dewan Negara.

  • DAP Melantik Ketua Srikandi PKR Pusat Orang Cina yang bernama Cik Siti Aisyah Shaik sebagai Senator Dewan Negara atas Kouta yang DAP Miliki walaupun Siti Aisyah adalah Ahli PKR.

  • DAP Perak masih Mengekalkan Orang Cina yang bernama Datuk Seri Nizar Jamaluddin sebagai Ketua Pembangkang didalam Dewan Undangan Negeri (DUN) Negeri Perak walaupun Datuk Seri Nizar yang memenangi Kerusi DUN diatas Tiket Parti PAS pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) tahun 2013. Untuk Pengetahuan PAS memenangi 5 Kerusi, PKR 5 Kerusi manakala DAP memenangi 18 Kerusi DAP. eehh eehh silap beb... DAP 5 Kerusi, PKR 5 Kerusi dan PAS 18 Kerusi.


Lu orang nampak tak betapa Kerja Gila yang DAP lakukan bagi menunjukkan yang DAP adalah sebuah Parti yang betul-betul Cauvinis, jadi segala Dakwaan yang di lontarkan oleh Pemimpin UMNO dan Sesetengah Pemimpin PAS berstatus Ulama' Pewaris Nabi selama ini adalah Benar dan bukan nya Fitnah semata-mata. Bertepatan sekali dengan status Ulama' yang ada pada dia orang... kah kah kah !.

Untuk itu kepada Ahli PAS di ingatkan supaya Mentaati apa yang dikatakan oleh Ulama' Pewaris Nabi yang ada di dalam Parti PAS... kebetulan buat masa sekarang dikatakan hampir 100 peratus Ulama'-Ulama' adalah Pemimpin didalam PAS. Dimana Ulama'-Ulama' telah Memenangi Jawatan didalam Pemilihan PAS dengan hanya Berdo'a dan Bertawakal tanpa ada Berkempen cara Kotor... hakkkk tuihhh !!!.

Agak-agak lu lah orang lah jika PAS dengan Pimpinan yang ada sekarang ni di tempat DAP ... boleh tak dia orang buat beb seperti mana apa yang DAP buat... Kirim Salam aje lah beb...Jawatan yang sepatut nya dia orang kena Letak Jawatan pun dia orang boleh Buat Bodoh dan Buat Dekkkk atas sebab tak ada nya Maruah Diri... ini kan pulak yang Hak dan Kepunyaan dia orang sendir beb... kah kah kah !.

Kemudian ditambah lagi dengan ada nya Ketololan Berlagak Nak Mampos dalam Berpolitik... mana mungkin dia orang boleh Melakukan seperti apa yang dilakukan oleh DAP, mungkin ada yang mengatakan bahawa ia adalah Sandiwara DAP bagi mempengaruhi Orang Melayu. Biar pun betul ia adalah Sandiwara DAP jelas Kecerdikan Berpolitik berbanding sebahagian Ulama' di dalam PAS... kah kah kah !.

Tapi kepada Pandangan dan Penglihatan Wala'un-Wala'un ia nya cukup Bertepatan atas Dasar WALA' MEMBABI BUTA... apa saja yang dilakukan oleh Ulama' Tersohor Dunia dari Rusila Semuanya Benar Dan Tiada Yang Tidak Benar Melainkan Benar Belaka... gua ingat jika Ulama' Tersohor Dunia tu suruh Wala'un-Wala'un tu tadah Kentut dengan Plastik dan Kemudian Hidu pun Wala'un buat la beb... kah kah kah !


hemmmmm..... jika dahulu kala apabila ulama' tersohor dunia membuka mulut maka yang keluar adalah kafir... taghud... firaun... nambrud dan amanat hadi... sekarang bunyi nya dah lain seperti umno tidak seburuk firaun dan canggih lagi dah pandai sebut cauvinis beb... kah kah kah !.

16 ulasan:

  1. Masa PAS menang kat Terengganu dan kat Kedah dulu kawan-kawan di beri kuah saja,itu pun nasib baik,kadang-kadang daun pisang sahaja. Teringat bekas menteri besar kedah kata dia tak mahu "rujuk buku jingga" sombong nak mampoos.Memang bila PAS(ug) banyak kerusi sikap tamak dan kemaruknya/pelahapnya mereka mengalahkan orng2 yg tak amalkan agama.Tuhan nak tunjuk pada kita kedua-dua negeri itu dapat memerintah hanya satu penggal sahaja.Nasib baik tuhan tak izinkan mereka tikam belakang PKR dulu semasa di Selangor.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang dah nampak. Memang itulah kenyataan. Tak heran langsung. Tengok perangai individu tertentu dikalangan diorang kita dah tahu apa akan jadi kalau diberi kuasa.

      Padam
  2. mat.ulasan lu yang gua bolih tidur nyenyak ,biarkan hularmak UG mamaii dengan pil kudanya.terima kasih mat indera.jangan dera aku dah.kah.kah.kah

    BalasPadam
  3. selamat berangan le kompolan hang pa semua...tunggu le kita pakat2 tengok/lihat/perati sapa yg jtuh tersadung nanti..lebih mulia makn daging lembu nfc n ayaq ketum sesama islam dari pi joint makn daging babi n ayak tuak dgn kapaiq laknatullah... Walau apa pun jgn le terlalu jauh hinaan pada org yg lebih tau Agamanya daripada memuja gerombolan para munafiqun...tak semua yg sokong hang pa... tak lama lepas raya ni tau la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. adei usm,org yg lebih tahu agama ni le yg banyak jadi pengasas ajaran sesat,ajaran2 sesat yg punya berjuta2 pengikut ni hampir kesemuanya di asaskan oleh ulamak2 sesat,ada yg dok mengaji di mekah tu 20thn lebih,dari dulu lagi pengasas ajaran muktazilah,jabariah,qadariah,murjiah,qadiyani dan pelbagai lagi ajaran sesat ni adalah diasaskan oleh ulamak2 yg memang tinggi ilmu agamanya,klu org jahil murakap mcm kau ni klu kau nak ajak org ajaran sesat sape nak ikut,ckp kau pun dah merapu mcm org nyanyuk,jadi pada aku kita kena amat berhati2 terhadap ulamak ussu",org2 mcm ni le yg senang menyesatkan org terutama org2 yg memang jenis buta ugama ....contohnya org2 seperti kau ni

      Padam
    2. Pas Pis Pus
      usm ni suku sakat tuc usin ceroi ke apa... woiii usm hang pi habak kat tuang presideng hang tu... suruh dia pegi periksa dna dia ada tak lebih kurang dengan dna umno haramjadah... hehehe

      Padam
    3. hampa BN yang satu keluarga dgn cina, india , siam dsb tak tau ka hampir separuh dari pemimpin MCA, MIC, Gerakan adalah anti Islam. Merekalah yg memaksa pekerja Islam membuka tudung, tak boleh solat dan galak bercampur gaul lelaki n pompuan. Itu kamu tak nampak, kenapa? Butaker? Yang DAP dimana ahlinya ada beberapa org Islam hang kata cauvinis, bodoh siut betoi la hang ni, pakcik tukang kebun pun boleh berhujah...tu la bodoh sombong, cuba baca THE ROCKET, ada tak ayat dia minta pulau/sisih masyarakat Melayu, malah mereka kutip derma nak bina masjid di Kelantan...ish ish ada lagi otak kerbau macam hang la ni

      Padam
  4. dulu aku aku tampal amanat tok guru tu kat dinding rumah aku,kertas amanat tu pun dah hancur,klu masih ada lagi aku nak buat bungkus belacan je

    BalasPadam
  5. Kami sayang DAP

    Yang penuh disiplin. Intigrasi. Professional. Amanah. Cekap dan tegas... Byk lagii tak muat tulis...

    Dap tk pernah label ahli ... Panggil baruah ... Tolol... Dan chauvinis....mcm ularrrrrmak sesat Pas pis pus yg bakal tenggelam Pru14

    BalasPadam
  6. Pas mungkin boleh bertahan selama 3 tahun je jika dipimpin oleh kepimpinan yang terpilih pada muktamar yang lepas. Ahli2 Pas udah pasti undi mereka berpecah dua, pengundi atas pagar semua cabut lari, pengundi PR sudah tentu tidak memihak lagi kepada Pas. Pengundi bukan Islam sudah pasti tidak akan mengundi Pas dengan ketiadaan TGNA, Mat Sabu, Khalid Samad, Salehuddin Ayub, Mahfuz Omar dan lain2 pemimpin yang boleh diterima dan menarik minat bukan Islam selama ini kepada Pas.
    Pas kini telah dipimpin oleh kepimpinan yang begitu hebat, yang akan menggunakan siku dan lutut ( sebab samseng kampong, samseng betul guna parang / pistol ) jika ada pihak yang menegur cara kepimpinan mereka. Berbohong itu boleh, khianat dalam perjanjian itu boleh, cakap berbelit2 menunjukkan kebijaksanaan kepimpinan walaupun kalangan bukan Islam mula tertanya-tanya, betulkah Islam semacam itu?
    Kita tak boleh mengaku kita hebat, kuat, kita betul kalau sidang parlimen pun ponteng macam mana elaun yang kita terima. Sebab elaun parlimen dibayar kepada Ahli Parlimen yang akan membawa masaalah rakyat kawasan parlimennya ke dalam Dewat Rakyat. Elaun Parlimen di bayar bukan untuk beri ceramah atau tazkirah di masjid.....

    BalasPadam
  7. ada lagi... aku dgr jawatan politik yg dialu2kan DAP utk PAS kosongkan sebanyak 1000 lebih di Penang akan diberi kepada........

    orang-orang Cina yang berbangsa Melayu beb !

    huh teruk betul la DAP ni. ini sudah melampau ni.

    hari tu pun signboard umno di robohkan oleh DAP di Penang kerana tidak menggunakan tulisan Cina.

    tu sebb mamak2 umno Penang marah DAP sebb ada ke DAP buat undang2 setiap rakyat penang kena putihkan kulit mcm org Cina. siapa yg kekal hitam legam akan dianggap siamang gagap.

    apa lagi kezaliman yg DAP belum buat?

    BalasPadam
  8. bila lagi malaysia nk jadi singapork.....ramai yg xsabar ni......

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau jenis manusia macam ko yang banyak dalam malaysia mungkin kot cepat jadi singapork.... tololllll

      Padam
    2. kalau nak cepat jadi singapork atau umnopork tunggu sampai umno kuat dulu, masa tu apa pun boleh jadi

      Padam
    3. helo , org melayu singapore semua tknk jadi rkayat malaysia la. mereka selesa disana. politik sana rendah kadar rasuah dn penyelewengan.

      kan kita pun tau melayu spura eksyen je kan. sebb mereka mendapat kerajaan yg bersih dn tahu meningkatkan kualiti kehidupan rakyat.

      takde pun aku tgk mayat org melayu bergelimpangan di spura tiap hari.
      takde pun hari2 masjid diroboh kerajaan spura.
      takde pun melayu spura dibunuh kerana pakai tudung dan pegi solat jumaat.
      takde pun melayu spura jadi mcm pelarian rohingya kurus kering kebuluran naik bot terdampar kat selat tebrau
      takde pun agen kerajaan spura campak daging babi kt masjid mcm kat malaysia

      yg adanya... beribu2 rakyat malaysia keluar masuk spura utk cari rezeki...sebb kerajaan islam umno+pas tk boleh sediakan pekerjaan yg cukup dn bergaji lumayan mcm spura.

      bukan nk puji negara org, itu kenyataan.

      Padam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....