DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 30 Jun 2015

Biar Gambar Berbicara...Sekitar Rakaman Album Ketua Dan Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat














sumber


hemmmmm..... alahaiiii... untung lah orang kelante dan orang ganu weiiii... kah kah kah !

30 ulasan:

  1. patutlah suhaizan kalah. tak pandai nyanyi rupanya punca

    BalasPadam
  2. sayang... jange disalahkan bapa...

    BalasPadam
  3. Malunya pas kelantan dan umno kelantan

    nak buat masjid pun tak mampu kena mintak tolong dap jugaaak

    dap adalah harapan org melayj yg mundur di belit ularrmak suara katak..

    selain dari allah kami berserah kpd Dap harapan umat islam di kelantan

    BalasPadam
    Balasan
    1. NAK MALU APA TUAN,ORANG BERSEDEKAH DAN MENDERMA TAK KAN KITA KATA JANGAN.TOLAK POLITIK YG JUMUD TUAN,BANYAK YANG PERLU KITA PELAJARAI TUAN.

      Padam
  4. hahaahaah....Nak ganti RAIHAN,padanlah kat parlimen tak nak jawab/soal speaker tentang ruu 355, rupa-rupanya sedang menghapal lagu...Dunia dah terbalik ketua pemuda terdahulu tak berserban selalu bersama rakyat...hehehehheh..ketua baru berserban nak ajak rakyat bernasid/nyanyi nak lupakan masaalah GST/1MDB.....YAHAna..yahanana..

    BalasPadam
  5. Semoga DAP memerintah Malaysia dan menjayakan program LGBT dgn lebih pesat lg... kelab2 malam dan pesta arak perlu d diperluaskan demi tuntutan demokrasi tulen di negara yg multinasional ini. Ulama yg sekular wajar diangkat supaya dapat mendepani isu-isu spt laungan azan, aurat dan hudud yg tak relevan skg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko ni species mana ya... species umno haramjada ke atau species walaon bro... bagi lah kerjasama supaya kenal ko dari species mana hihihi

      Padam
    2. kah kah kah ...... takkan meroyan hanya disebabkan komen di atas ? bawa2 bersabar dibulan posa ni !

      Padam
    3. bro 8:13

      dok takut sgt DAP memerintaha apa hal. apa yg u ckp tu umno dh lama biarkan, tk perlu tunggu DAP memerintah.

      setiap isu2 agama perlu diteliti supaya tidak menjadi kekeliruan dan fitnah.

      dan perlu diteliti jika ada dalang yg ambil kesempatan.

      contohnya :

      teresa kok dituduh suruh masjid perlahankan azan subuh. masuk lokap dia 7 hari. setelah disiasat rupanya micrphone masjid tu rosak. ketika itu dalangnya hasan ali yg sentiasa memusuhi DAP dlm usaha memecah belah PR.

      teresa berkata, amat dukacita ada org islam yg fitnah beliau semasa bulan puasa (ketika kes itu)

      bygkan kita ada peluang nk tunjuk jihad dan sgt islamik maka kita 'bunuh' teresa. sedangkan beliau terfitnah. Allah redha ke begitu?

      ini contohlah, kesahihan tidak dpt dipastikan tp rasanya DAP tidak bodoh utk provokasi org melayu(umno perkasa hasan ali) yg sudah memang sentiasa nk cr gaduh dgn DAP.

      CUBA TANYA KEKASIH BARU PAS IAITU UMNO.. APA DIA BUAT SELAMA BERABAD2 PERINTAH MALAYSIA TAPI ORG MELAYU SENTIASA DITAKUT2KAN DGN CINA DAN DAP. memerintah apa jadah kalau masih takut dgn yg tidak berkuasa.

      ini semua permainan assoibyah umno yg PAS termakan. dlm pada menakut2 org melayu dgn DAP, umno sapu harta negara dan rakyat bersama2 rakan2 cina mereka juga. contoh?.. isu perobohan rumah org melayu miskin Kg Chubadak.

      aurat... kau tanyalah kekasih PAS iaitu umno, apa yg keadaan sekarang ni adalah fikrah umno lah. takkan pulak DAP yg ajar tk tutup aurat.

      kesimpulan...

      jgn byk sgt fitnah DAP, kalau ada yg sah DAP chauvanis sila kemuka bukti.

      takut nnti makin difitnah makin rakyat simpati pada DAP.

      jika makin jahat fitnah, dikhuatiri Allah pun akan tidak restu perbuatan kita itu. kita je perasan berjihad lawan kafir DAP, hakikatnya kita menzalimi.

      azli taliban kata 9 peluru utk munafik (dimaksudkan progresif dlm PAS), maka rasanya 9 peluru itu lebih sesuai utk umno la kan.

      PAS sudah hancur menjadi debu

      Padam
    4. Bravo Bro 10:09

      Komen saudara bernas macam orang yang berilmu.

      Padam
    5. itu doa dia dibulan mulia ini. natijahnya kalau dimakbulkan Allah swt ialah:

      1. dap akan memerintah
      2. homosexual akan berleluasa
      3. kelab malam dan parti arak akan bertambah
      4. ulama sekular akan jadi imam
      5. azan akan diharamkan
      6. aurat tak akan jadi isu.

      Sesungguhnya, Allah swt Maha Kuasa. kalau makbul doa mamat ni, bygkanlah betapa azab yg dia akan pikul diakhirat nanti.

      Padam
    6. HEHEHHEHEHE...heehhehehhe..ko nie betul-betul katak di bawah tempurung!!! ya lah katakan ko nak kembalikan zaman 70'an.Sekang nie sape memerintah..eekkkk...ko..takpergi ka!! jalan sultan ismail,kat hotel concode,takpayah DAP, UMNO member ko memerintah pun...dah nak sama macam "Las vegas"Homosex....hehhehhehe..ko tak gi chow kit kee..kat jln tunku abd rahman ka..Ko tak kesihan dekat dia orng ka!! macam ko sorang jerr nak pergi syurga,Ulamak "su" macamna tuan!!Pandai-pandai ajerr sape nak haramkan...hehehehehh..Aurat sekang jadi issue ka!!! ko jgn act la mamat!!ko pegi UK/US tenguk..boleh control iman tak!!!Beb kalo ko kuat iman..kenapa ko takut sangat dgn aurat!! zaman nabi lagi teruk beb, tanam anak perempuan idup2 beb, adakah nabi kata kat kaum kuraish..kamu ni jahat,tak ingaT allah,tak tutUp aurat, kamu ni LGBT...nABI LAKUKAN PENUH AKHLAk, dia mahu semua orng masuk syurga...bukan dia dan kumpulan dia saja nak masuk syurga.Dia pun belum tentu masyuk syurga dgn amalannya,cuma rahmat ALLAH "Siapalah kita" selepas 1400thn nak kata,orng lain masyuk neraka.

      Padam
    7. bodonya manusia ni....tu org panggil bodo sombong...x mau belajaq...

      Padam
  6. Kita tunggu bila depa nak buat konsert.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudahlah Al Hussein

      Padam
    2. kalau habib yahahahanaaaaannaa dibyr rm35000, brp agaknya yg depa sanggup bayar utk rimau pemalu ni?

      Padam
  7. Ulama Jackass n DoggySelasa, Jun 30, 2015 9:06:00 PG

    Jangan lupa penari nyer nii....
    https://youtu.be/Ve4KmLErYjc

    BalasPadam
  8. Blog syiah kepanasan dgn ulama

    BalasPadam
    Balasan
    1. hj hadi adalah penyokong syiah iran hezbolat tegar.

      mungkin udah bertaraf ayatulah (ayah itu lah)

      Padam
    2. Yang syiah tu Ayahtullah Cik ko walaon broker barua tolol anjing serigala

      Padam
  9. Harap dia nyanyikan lagu

    Iman tidak boleh di warisi
    Iman tidak boleh dijualbeli

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya suka... saya suka...

      Padam
  10. Jangan lupa, FLOM pun suka menyanyi tau.

    Satu hari nanti boleh berduet.

    BalasPadam
  11. Lepas nyanyi, kita tunggang botol dahulu. Kan kita ULAMA.

    BalasPadam
  12. Memang patut pas dinyahkan!! Psl pas la konsert charlesbeg d haramkan d serdang hari tu.. hangin satu bdn.. aku nk parti islam yg lembut dgn DAP!!!

    BalasPadam
  13. memang pas patut dinyahkan... ade ke pas nk berbaik dgn puak yg mengizinkan carlsberg berdekad2 dlm negara ini.

    kita tknk parti islam yg bercinta dgn pemerintah yg rosak
    kita tknk parti islam yg memusuhi khianati rakan seperjuangan
    kita tknk parti islam yg hanya berdegar2 ceramah tp tk pandai kerja
    kita tknk parti islam yg mulut mereka mcm parti fasik

    BalasPadam
  14. Astagfirullah....... ramai nya yg berpuasa hari ni hanya mendapat lapar dan dahaga

    BalasPadam
    Balasan
    1. astagfirullah... mana kau tau dosa pahala seseorg?

      kita juga tktau seseorg itu akan karam atau tidak jika mereka tubuh parti baru

      Padam
    2. Mestilah Tanpa Nama 3:53 PTG tu tahu... kan ke dia salah seorang diantara Golongan Mokhtar Senik yang mendapat hidayah dalam mimpi

      Padam
  15. nasyid bertajuk yang dijangka menjadi hit dalam carta ialah kepala lotot, siku , cakar limau,pil kuda,barua,broker,tolol dan terbaru anjing dan serigala sedang menyalak! qabilah rusila berjalan terus!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....