DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 1 Mei 2015

PRK Permatang Pauh : (video) BN Ada Kelebihan Kata Lanun... Yang Ini Apa Cerita Lanun !


Kalau sudah namanya LANUN maka Parti Lanun jugalah yang beliau mahu Menang beb... atas sebab jika Parti Lanun KALAH ditakuti segala KERJA KOTOR yang si Lanun lakukan semasa Memerintah akan DIBONGKAR, oleh itu si Lanun ni masih mahukan Umno/Bn Menang walaupun Tindakan si Lanun seperti sedang MENGGALI KUBUR buat Umno/Bn bukan saja dalam PRK Rompin dan Permatang Pauh tetapi lebih lagi iaitu dalam PRU14... kah kah kah !.







hemmmmmm.....buat pengundi-pengundi prk rompin dan permatang pauh, jadilah pengundi-pengundi yang cerdik  dan bijak... jangan diperbodohkan oleh pemimpin umno/bn dari muda sampaikan tua... kah kah kah !

3 ulasan:

  1. lu ingat serious ke si Lanun ..cakap tu hentam tu hentam niii...takde tu wayang jee..lakunan je...nak kaburkan kite semua...dari hal Hudud kemudian GST..

    BalasPadam
  2. MAHATHIR MUDAH LUPA. Hari itu malaon ini cakap kalau Najib tak turun UMNO akan kalah dalam PRUI 14. Sekarang PKR pembangkang lemah. Mana satu woit Mahathir.
    3-4 ekor orang menyamar PAS kata orang tidak akan undi Wan Azizah,UMNO menang. perghhh da Mahatir. Najib pun tidak takut lu lagi.

    BalasPadam
  3. Dgn isu gst..mahathir bedal najib..kalo PAs kalah juga d Rompin...terbukti rakyat sokong umno ...sbb PAs UG yg byk membantu utk umno menang

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....