DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 7 Mei 2015

PRK Permatang Pauh : Menteri Besar Selangor Azmin Ali Mungkin Ditangkap


Kemungkinan Besar Menteri Besar (MB) Selangor DE Mohamed Azmin Ali akan DITANGKAP tidak dapat dielakkan lagi, jika ianya Mengikut kata Ketua Polis Negara (KPN) Tan Sri Khalid Abu Bakar bahawa Kenyataan MB Selangor yang memanggil beliau sebagai BARUA UMNO sebagai MELAMPAU.

Begitu jugalah yang dikatakan oleh Azmin Ali didalam Kempen Kemucak Pakatan Rakyat (PR) dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh malam sebentar tadi, dimana Azmin Ali mengatakan Kemungkinan ini adalah Perjumpaan Terakhir beliau dengan Pengundi-Pengundi Permatang Pauh.

Yang mana beliau mengatakan kemungkinan Ditangkap tersebut akibat dari beliau Menggelarkan KPN Tan Sri Khalid sebagai Barua Umno, menurut Azmin lagi "Jika esok hari Saudara-Saudara dan Saudari tidak melihat Saya lagi dimana-mana dalam Kawasan Permatang Pauh ini bermakna Saya telah Ditangkap". 

Kalau sudah seorang MB pun akan ditangkap... yang mana ianya bukanlah atas kesalahan merompak wang rakyat... menipu rakyat... hanya kerana Tidak Puas Hati atas kerja-kerja KPN yang seperti menyebelahi Parti Umno/Bn... apalah Harapan Rakyat Biasa yang tidak punya Kedudukan dan Pangkat.

Atas sebab Azmin bertanyakan kepada Pengundi-Pengundi PRK Permatang Pauh maka ini telah membuat KPN TERASA HATI, jika Azmin terus bertanya kepada KPN sama ada beliau adalah Barua Umno mungkin beliau Tak Marah kot... adoiiii haiiii... macam-macam beb... kah kah kah !. sumber MK

hemmmmm.....  buat pengundi-pengundi permatang pauh... lihat lah dan fikir-fikirkan lah...  kah kah kah !.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....