DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 29 Mei 2015

Pasca Banjir : Surat Terbuka Kepada Kepimpinan Ulama' PAS Kelantan... Panas Beb !



Gua tak mahu Mengulas Panjang-Panjang berkaitan apa yang dikatakan oleh Aktivis Masyarakat bernama Mohd Fauzi Mohd Azmi ni, dimana beliau begitu Kecewa dengan apa yang dilalui oleh beliau berkaitan Pemimpin PAS Negeri Kelantan.... bermula dari Menteri Besar (MB) sampai lah kepada ADUN dan Ahli Parlimen PAS Kelantan. Lu orang baca apa yang dikatakan oleh beliau dan kemudian lu orang Fikir-Fikirkan lah ya beb.

Gua ni cuma sebagai POSMEN aje buat masa ni, mana lah tahu mungkin Kepimpinan PAS yang dibawah Ulama' di Negeri Kelantan tu tak pernah menerima Surat yang sedemikian sebelum ini. Jadi kali ini biarlah gua yang Tukang Menyampaikan. Mungkin kepada sesetengah lu orang beranggapan Bahasa yang digunakan oleh Aktivis ini agak KASAR. Tapi gua Yakin dan Percaya yang Ahli-Ahli PAS boleh menerima Bahasa sedemikian... kah kah kah !.

Tadi gua kata tak nak Mengulas Panjang-Panjang, apa hal pulak gua tulis Panjang-Panjang ni beb... adoii haiiii... sikit lagi ya beb... jika membaca Luahan Hati Aktivis ni mungkin kepada sestengah orang akan susah Mempercayai nya, tak payah lah gua katakan siapa orang tersebut.... lu orang tahu sama tahu sudah lah siapa dia orang nya, Namun ianya adalah Hakikat yang sebenar dan ia nya adalah cukup Pahit untuk di terima... kah kah kah !.




Jika ada pulak Wala'un-Wala'un yang mengatakan ini adalah  FITNAH Terkini dari gua berkaitan tulisan diatas, ini gua bagi kat lu orang Wala'au-Wala'un link dimana gua ambil tulisan diatas. Terutama nya buat Wala'un-Wala'un yang Banyak Berkumpul didalam TKO, supaya lu orang Wala'un-Wala'un tidak Meroyan macam Orang Gila ok. Buat Ketua Wala'un yang bernama Nordin Ali jika rasa-rasa ia nya satu Fitnah apa lagi SAMAN lah... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... mau tak tidur malam si wala'un-wala'un bersama pemimpin yang di wala'unkan beb.... kah kah kah !.

3 ulasan:

  1. Mana Mokhtar Senik dan Tantawi?

    BalasPadam
  2. semua tengah sibuk nak rebut gelaran.
    tak ada masa nak tengok mangsa banjir.
    nanti PRU kita tukar aje la.
    Kita tukar dengan yang lebih progressif.
    yang ada sekang ni, serban aje tebal, jubah aje panjang
    tapi.....perangai macam.....

    patutke 5 bulan lepas banjir baru 60 bijik rumah siap?
    ni yg buat rumah ni kerajaan negeri ker kontrektor pak man kaki untut?

    BalasPadam
  3. hangpa tanggung ambik laa berjawab di hadapan Allah nanti. aku dah lama tak halalkan undi aku untuk mereka2 yang pecah amanah aku. aku amanahkan undi aku supaya memantapkan PR bukan nak bermukah dengan amno....Mohd Muhyiddin Yahya Kubur Panjang Kedah..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....