DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 16 Mei 2015

PAS Miri Mohon Bantuan Mangsa Kebakaran - Ahli Parlimen PAS Yang Berstatus Ulama' Awak Dimana ?


Oiiii Ahli Parlimen PAS Berstatus Ulama'... Apa tak cukup lagi ke Gaji Ahli Parlimen yang sekarang ini dikatakan Melebihi RM15,000 yang mana sebelum ini Gaji Ahli Parlimen hanya sekitar RM9,000 sahaja, tak ada ke lu orang Ahli Parlimen PAS berstatus Ulama' mempunyai Rasa Malu sampaikan Ahli PAS Merayu-rayu Macam Peminta Sedekah beb... kah kah kah !.

Jika yang meminta bantuan ni datang nya dari ISI PERUT UMNO sebesar Zarah pun gua TAK HERAN kerana Sifat nya Pemimpin Umno adalah dari Keturunan DRAKULA yang Mencekik Darah Rakyat, sebab itu ada sesetengah Isi Perut Umno akan menjadi GERUN dan TAKUT bila sahaja melihat Lambang Salib beb. Ala yang macam kat Kampung Medan tu... kah kah kah !.

Tetapi bila RAYUAN ini datangnya dari Ahli PAS Kawasan MIRI Serawak terus gua jadi PELIK Bin AJAIB beb, tak kan Pemimpin PAS terutama nya Ahli Parlimen yang BERSTATUS Ulama' pun dari Keturunan Drakula seperti Pemimpin Umno. Tak mungkin rasa nya sama dengan Keturunan Pemimpin Umno lebih-lebih lagi dia orang berstatus Ulama'... kah kah kah !.

Mungkin Penyokong kepada Ahli Parlimen berstatus Ulama' ni akan berkata kenapa hanya Menunding Jari kepada Ahli Parlimen berstatus Ulama' sahaja, kenapa tak bertanya dengan yang bukan Ulama'. Ini Jawapan gua beb... bukan ke Pemimpin yang berstatus Ulama' yang ada didalam PAS adalah yang benar-benar berjuang untuk Agama dan Umat Islam... kah kah kah !.

Manakala Pemimpin PAS yang bukan berstatus Ulama' adalah mereka-mereka yang berjuang untuk PERUT dia orang saja, sebab itu lu orang boleh tengok dengan Mata Kepala lu orang sendiri, tak berapa bulan menjadi Ahli Parlimen sudah Membeli Mewah yang namanya TANTAWI VELLFIRE. Tetapi Alhamdulillah Ahli Parlimen yang Berstatus Ulama' tetap seperti sediakala... kah kah kah !.

Jadi rasanya Tak Salah untuk gua bertanya kemana perginya Ahli-Ahli Parlimen PAS yang berstatus Ulama' Pewaris Nabi tu tak begitu beb, lagi satu beb... Ahli Parlimen PAS berstatus Ulama' tu bukan nya berharap pun Kemenangan semasa Bertanding didalam Pilihan Raya jadi memang Gaji Ahli Parlimen tu dia orang Tak Pandang macam Ahli Parlimen PAS yang bukan Ulama'... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... oleh kerana lu orang penyokong ulama' pewaris nabi dan harap-harap bukan nya ulama' suk seperti ada dikatakan nabi saw, sudah isytiharkan perang... tak apa kita perang habis-habisan ok... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....